![]() |
ABN AMRO Tennistoernooi Rotterdam
Tot mijn verbazing was er nog geen topic te vinden over dit toernooi, dus open ik er zelf maar eentje :)
Wat vinden jullie van de wedstrijden tot nu toe? Hoe zal de finale eruit komen te zien en wie zal hem winnen? Zijn er nog mensen die er zelf heen gaan? Wat vinden jullie van Richard Krajicek als toernooidirecteur? Ik denk dat Sjeng dit jaar wel een goede kans maakt om in de finale te komen, waarschijnlijk tegen een topper als Federer of Hewitt. Ik denk niet dat hij dan zal winnen, maar wie weet! Verder lijkt de wedstrijd van morgen tussen Sluiter en Schalken wel een coole wedstrijd, hoewel ik wel denk dat Sjeng zal winnen! Veder nog van Lottum natuurlijk, tegen Ferrero. Denk niet dat hij veel kans maakt, maar wederom wie weet! Ikzelf ga zaterdagmiddag naar de halve finale, ben benieuwd wie er dan zullen spelen! Richard Krajicek doet volgens mij goed werk als toernooidirecteur. Gisteren bij Studio Sport was te zien dat hij goed contact onderhoudt met de spelers, goed is als organisator en het toernooi ook goed promoot op tv en radio. |
Ik was er vandaag, ik had Hewitt tegen Gonzales gezien, jammer dat het zo snel ging. :( Ik heb Mirnyi ook nog gezien, was ook wel dope. :)
|
Ik zelf ben dinsdag geweest, was echt gaaf! alleen hadden we hele slecht plaatsen (derde van boven), mja had wel verkerk-nieminen en henman-robredo gezien.
|
3x deze week geweest en alle toppers gezien :) enne uhmm de finale zal wel iets worden als Hewitt- Ferrero of Federer - Schalken enne mjah wie dr nog heen gaat veel plezier maar dat zal wel lukken denk ik :p
|
Citaat:
|
Jammer dat Schalken nu tegen Sluiter moet en de winnaar daar van waarschijnlijk tegen Ferrero :(
|
Citaat:
|
Ik ga zondag naar de halve finale, met een beetje mazzel word dat hewitt-federer(Y)
|
Wow, Sluiter heeft gewoon Schalken verslagen! Als er iets is wat ik niet had verwacht, is het dit wel!
Misschien dat van Lottum ook voor een stunt kan zorgen, dan hebben we sowieso een Nederlander in de halve finale! Denk dat Hewitt-Schuettler morgen ook wel een mooie wedstrijd wordt! Hoop zaterdag op een halve finale tussen Federer en Hewitt, en Sluiter tegen Myrnyi. Ben benieuwd welke ik dan ga mogen aanschouwen ;) |
Sluiter verslaat Schalken 6-3, 6-4. Dit verrast mij toch maar hij is in Rotterdam dus duidelijk weer goed bezig. Nu tegen ferrero of van Lottum. Misschien komen er wel meer verrassingen vanavond!:cool:
|
hahaha hoezo tegelijk posten! :p
|
Citaat:
|
Zo jammer dat Van Lottum heeft verloren, hij stond zó onwijs goed te spelen :).
|
Ik denk dat Sluiter wel iets meer kans heeft tegen Ferrero dan Schalken zou hebben gehad :o
|
Citaat:
|
K ga er volgende week ff kijken.. Een vriend van me vader heeft zo'n box int vipdorp dus das wel relaxed.. Beetje jammer alleen dat je dan elke keer op tv komt net voordat die gasten gaan serveren..
|
Citaat:
Verder ben ik benieuwd naar de wedstrijd tussen Sluiter en Ferrero, als John van Lottum het al bijna kon, kan Sluiter het helemaal, denk ik dan! Afwachten maar.... |
Citaat:
Oh, volgende week al? Beginnen ze dan weer in de eerste ronde ofzo.. :o |
Wow, wat een ontzettend spannende tie-break! Goed gespeeld van Sluiter, maar net niet jammer genoeg....
Morgen halve finales: Ferrero-Mirnyi en Hewitt-Henman Ik gok op een finale tussen Hewitt en Ferrero! |
Verdorie, met Sluiter ging het net als met Van Lottum, beide nét niet. Maar Ferrero is natuurlijk ook wel een wereldtopper :)
|
iig kan ik morgen wel een mooie finale verwachten...dan is mijn kaartje hopelijk het waard ;)
|
Gisteravond nog het slot van Ferrero-Sluiter gezien, was spannend :cool: en jammer dat Sluiter het niet gehaald heeft.
|
Citaat:
|
Ferrero wint van Mirnyi, met 6-7,6-3,7-6.
Morgenmiddag finale Hewitt-Ferrero, durf niets te zeggen over wie er gaat winnen maar het zal wel spannend worden! |
Ik ben vandaag geweest:D
Hewitt-Henman gezien, Hewitt was stukken beter. Die passeerslagen van hem waren echt fantastisch. |
1e set voor Juan Carlos met 7-6 :)
|
Lekkere wedstrijd!! Ook leuk hoe Hewitt, Richard becomplimenteerde.. :)
|
Oh wat haat ik Hewitt. :mad: Ik had het Ferrero echt gegund, maar ja nix aan te doen :(
|
hewitt is best een toffe peer ;) alleen op de baan komt ie nogal over als een tja....niet zo aardige vent. maar ah, ik vloek ook de hele tijd op de tennisbaan :P
|
ik ben het helemaal eens met @moon
en vloeken is niet het enige wat eeewitt doet, hij zit constant zn tegenstander te intimideren, en bovendien scheld hij op ballen jongetjes, echt een klootzak is hij. als je om een handtekening vraagt kijkt ie je aan alsof je een insect bent ofzo, en als hij dan al een handtekening geeft zal hij echt niet even iets aardigs zeggen ofzo |
Best wel een spannende finale!
In het begin was Ferrero echt de betere, maar aan het einde van de tweede set kwam Hewitt toch weer wat sterker naar voren. Ik vind dat ze het allebei wel verdiend hadden en beiden een super wedstrijd gespeeld hebben! Wel ontzettend goed van Ferrero, dat hij in Nederland drie Nederlanders heeft verslagen! Lijkt me bijzonder lastig.... |
lekker dropshotje van ferrero, was één van de weinige spelmomenten die ik live heb gezien.
was uiteindelijk een geslaagd toernooi, krajicek mag trots zijn (y) |
Citaat:
|
Citaat:
en nog wat: eind 2e set speelde de vermoeidheid van ferrero een rol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |