![]() |
Als geld overmaken makkelijker was
zou jij dan meer uitgeven?
Stel nou, je kon met een druk op de knop een eurootje van je rekening laten schrijven en in ruil daarvoor kon je een willekeurige aflevering bekijken van een willekeurig televisieprogramma. Zou je dat dan snel doen? Stel, het was mogelijk iemand je huiswerk voor je te laten maken via internet voor vijf euro, die je digitaal met één klik kon overmaken. Zou je dat dan sneller doen? Stel, je moest voor het plaatsen van een post hier op het forum 0.02 eurocent betalen, of voor het downloaden van een boekverslag 0.50 eurocent, zou je dat dan doen als het makkelijk was? |
Neen.
|
Citaat:
|
Nee niet echt, heb wel wat beters te doen :p
|
Heu... dat kan ik al, via Internetbankieren... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor een boekverslag zou ik misschien nog wel betalen (hoewel ik er eerst gratis aan zou proberen te komen), om hier te posten niet :)
|
Citaat:
Ik denk zelf dat ik wel wat meer uit zal geven, maar zeker niet te veel. Als forummen me geld gaat kosten dan stop ik er wel mee :o |
mijn geld zou zo op zijn
|
Ja.
Dan had ik vandaag op internet al een order geplaatst voor een euro of 30. En dat heb ik uitgesteld/laten varen omdat ik geen zin heb om van te voren geld over te maken of lastig bezig te moeten zijn enzo. |
ja denk t wel...
|
Ja hoor. 0.02 euroCENT per post en 0.50 euroCENT per boekverslag is niet veel... :D
Ik zou geld een stuk makkelijker uitgeven ja, vooral als ik een willekeurige aflevering van een willekeurige tv-serie zou kunnen bekijken via internet voor één euro. :) |
uhmzz voor school zou ik het wel doen enzo. Te betalen om te forumen dat zou ik niet doen... denk ik
|
Nee.
|
Citaat:
|
per post 2 cent.... wat zal onzin winstgevend worden :evil:
|
Huiswerk maak ik toch nooit
Voor een forum ga ik niet betalen. Verslagen vind ik wel leuk om zelf te maken. Voor een TV programma zou ik nog wel willen betalen, maar dan moet ik ook zelf het programma willen kiezen. Er zitten programma's bij die nu niet meer worden uitgezonden die ik wel weer wil zien. |
Citaat:
|
Mooi niet.
|
ALs je daaraan meedoet stroomt het geld je zakken uit :P
mijn antwoord is dus NEEN |
Citaat:
|
Het heeft er, mijn inziens, wel degelijk invloed op.
|
2 ct per post.
Dat is best wel veel, als je veel gaat posten |
dat van die afleveringen en die boekverslagen misschien wel (niet te vaak, maar een enkele keer zie ik mezelf dat nog wel doen).
de rest niet |
Ik zal wel degelijk sneller geld uitgeven. (impulsaankopen) nu is het vaak zo'n gekloot om op een site iets te bestellen. (en dan heb je er weer een creditcard voor nodig... die ik natuurlijk helemaal niet heb :( is gewoon verrot) .. ik zou bijna al mijn spullen online kopen maar dat kost nu teveel moeite (ja ik ben lui)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het er idd wel invloed op heeft, met sommige
dingen, af en toe. Betalen om bijv te kunnen forummen vind ik dan weer een beetje. Geldverspilling. |
Ik zou het wel doen, maar ik ben er geen voorstander van omdat dan je geld eruit vliegt.
|
Hm, als dat met terugwerkende kracht wordt ingevoerd ben ik 1400 euro kwijt. :(
|
Oh wacht 0,02 cent, dat doe ik wel. :p
|
0,02 cent.. voor dit forum? Voor de kantine?
MUWHAHAHAHHAHA. :p |
Citaat:
(Mja of dat daar nou zo nodig is, daar heb je al ruim 500 zenders gratis op de kabel). |
en er zijn wel meer voorbeelden:
kopieerkaarten; waarbij je ongeveer 5 a 10 cent betaald per kopie, terwijl het je pas echt geld kost als je een nieuwe kaart koopt. Of wat d8 je van de chipper/chipknip ? |
prepay telefoonkaarten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |