![]() |
Gala jurk
heylo,
ik heb ff vraagje weet iemand wat voor soort schoenen er onder een rode "chinese"gala jurk kunnen (zie plaatje :p) http://www.foxy21.com/images/compD-RELNDR.jpg ? ik dacht zelf aan zwarten maar weet nie zeker of die er bij passen, iemand suggesties ? :D |
jeetje zo n jurk zou ik dus noooit aandoen!
|
rood/goud.
|
Je zou het kunnen proberen (even zwarte schoentjes lenen als je zelf niets hebt), maar zou dezelfde tint rood ook niet staan?
|
Citaat:
|
Zwarte laars achtige dingen..
|
nou dat is inderdaad n idee, hoge zwarte laarzen eronder (Y)
|
ik denk dat pumps t mooist is, of in elk geval open schoentjes..in goudkleur ofzo;)
nee doe maar zwart |
het lijkt me het beste om schoenen aan te doen waar je voeten niet groot in lijken.
|
In ieder geval open schoentjes, absoluut geen laarzen of je moet het leuk vinden om voor lul te lopen.
Zo iets is altijd wel leuk bij zo'n jurk http://www.wehkamp.nl/images/artikelen/4/9/495085.jpg |
bij de sacha hebben ze van die schoenen die hier wel bij passen. zelfde stijl zegmaar. :cool:
|
Citaat:
|
Leuk een oosterse jurk (ofzoiets)
erg mooi hoor. (y) alleen dan niet die schoenen maar van die traditionele pantoffels. |
Citaat:
Ik ben met Narod. |
M'n zusje heeft volgens mij precies/ongeveer hetzelfde jurkje :eek: :)
Zij draagt er volgens mij een soort zwarte sandaaltjes/slippers onder (y) |
Citaat:
|
Inderdaad geen laarzen onder doen.
En die schoentjes hebben ze inderdaad bij de Invito. [Inderdaad] Plien, wat ben je nuttig. |
van die lage punten of espadrilles (echte spaanse sloffen) ik denk dat die zeker leuk staan !
|
Citaat:
Maar dat is zo echterhaald.. Maar dan wel mooie zwarte (vrouwlijke) laarzen.. |
Ik zou er een soort slippertjes onder doen
|
goude bandjesschoenen met hak, of rode.. pas hadden ze btw bij de C&A ook schoenen met zon soort stofje
|
Citaat:
Of mooie zwarte pumps met hoge hakken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou overigens pumps/sandaaltjes ofzo nemen, laarzen vind ik eigenlijk nooit mooi onder een galajurk. |
rode open schoentjes met een hakje en van die touwtjes die je helemaal om je been kan binden (y)
|
rode of zwarte open schoenen met een hak
|
ik heb ook zon jurk aangehad ooit, en zwarte schoenen (open/dicht maakt niet uit) staan er wel best goed onder.
|
Zwarte ballerina's zonder strikje.
|
van die lieve balleschoentjes die nu in zijn!
en dan mooi simpele zwarte die iets oosters eruit zien *gaat op zoek naar plaatje* |
een beetje lieve, open schoentjes. soort mary janes maar dan met een vierkante neus oid (niet mijn smaak, maar het staat er wel bij volgens mij)
edit: zwart uiteraard |
Mooie jurk! (Zou em zelf niet aandoen, maar k vind hem wel echt heel mooi!) Ehm ja, zoals al gezegd is zwarte schoenen.
|
Ik zou goude doen, maar niet te opvallend!
Geen laarzen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |