![]() |
Blaar in vinger
OK, ik heb dus hier al gezocht op blaren en vond dus dat je blaren wel/niet moe doorprikken maar dat ging voornamelijk over een blaar op een voet ofzo. Maar wat nu als de blaar IN je vinger zit, dus onder een dikke eeltlaag? Deze komt telkens terug na een avond reperteren en is behoorlijk irritant. Weet iemand wat je daar tegen kan doen? (Behalve nooit meer bas spelen) Het lijkt mij dat wanneer je hem doorprikt het toch niet meer hecht (eelt aan vinger) en er zo weer een blaar komt...
|
Citaat:
Het nadeel van doorprikken zou infectie gevaar kunnen zijn. 'k Zou er een blaarpleister opplakken. :) |
Citaat:
T is wel een hele kleine blaar hoor omdat die op/in mn vingertop zit, daarom is die tevens ook zo irritant. Wat doet een blaarpleister precies dan? |
Citaat:
Citaat:
eigenlijk een site met tips voor als je sport :o t klinkt misschien wat overdreven voor een klein blaartje.. is het ook eigenlijk wel ;) maar het kan wel handig zijn als-ie op een plek zit waar het pijn doet omdat je er een soort extra laag je overheen hebt en dus minder kans op infectie. |
Citaat:
|
Citaat:
Uhm, nou goed, anyway ;) ik zou t maar gewoon een beetje met rust laten, maar niet openprikken. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |