![]() |
weet iemand hier antwoord op?
-Als een boterham altijd met de beboterde klant naar beneden valt en een kat altijd op zijn pootjes komt. Wat gebeurt er dan als je boter op de rug van de kat smeert?
-waarom gebruiken ze in de VS voor ter dood veroordeelden steriele naalden? -Waarom heeft een tankstation dat 24 uur per dag,7 dagen per week open is, een slot op de deur. -Hoe komt de bestuurder van een zoutstrooiwagen op zijn werk. - Als maisolie van mais word gemaakt en olijf olie van olijven hoe zit dat dan met babyolie genoeg stof om ove te filosoferen denk ik he :D |
als je wil mag je er nog meer neerplanten hoor:D
|
Tomatensoep wordt gemaakt van tomaten, en jodenkoeken dan?
Letterlijke zandkoekjes lust ik ook niet! REIE |
Citaat:
|
Deze e-mail heb ik gekregen in *zoekt*
.....1998 :eek: :rolleyes: |
Goh. Die is origineel :rolleyes:
Het zijn geen vragen om serieus over na te denken. Ik bedoel, iedereen WEET dat het die kat geen zak uitmaakt of er boter op z'n rug zit. Het is namelijk HUMOR. Geen FILOSOFIE. |
Citaat:
|
Waarom is er wel wiskas forel, wiskas zalm, en wiskas lever, en geen wiskas muis?
Hoe weet je zeker of een woord in het woordenboek goed gespeld is? |
Citaat:
(sorry voor de lame, maar toch naar mijn mening geheel terechte reactie.) |
Waarom dragen Kamikaze piloten eigenlijk helmen?
Suzan |
Volgens mij kijken we allemaal op nos teletekst. Of heeft de nos daar ook weer z'n bronnen voor?
|
Citaat:
Hij was oud (had in de ... euuhn... vietnamoorlog ofzo meegevochten). Hij was emotioneel van het feit dat hij de enige overlevende was van zijn team. :rolleyes: Of op het nieuws: 'In Israel is een zelfmoordaanslag gelpeegd door een Palestijn. 10 mensen kwamen om het leven, onder wie de zelfmoordenaar...' :rolleyes: |
Mja, dit heeft dus niet veel met Filosofie te maken. Probeer het op De Kantine ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |