![]() |
hoe lang doe jij er 's ochtends over om je klaar te maken?
ik heb smorgens ong 15 minuten nodig voor aankleden, make up, wassen en haar. niet heel lang dus. Hoe lang jullie?
|
ehm een uur :bloos: ben 's ochtends niet zo snel...en dan heb ik nog geen tjid om te eten...
|
Als ik niet douche, een half uur, anders een uur.
|
Minuutje.
|
Tot mijn blaas leeg is.. (Dat is de tijd dat ik in de badkamer doorbreng)
|
Een uur.
Maar liever langer. |
Ligt eraan... als ik de tijd heb om rustig aan te doen ben ik wel een half uur bezig. Maar als ik gewoon vroeg naar school moet ofzo maar 5 minuten.
|
eh even nadenken, meestal 20 minuten ofzow, ligt eraan hoe slaperig ik ben.. soms kan het nog wel wat langer duren :D
|
3 à 4 Minuten om een kam door m'n haar te halen, mijn tanden te poetsen, naar de wc te gaan en mijn handen te wassen. In het weekend soms iets langer. ;)
|
vandaag 2 uur..
eerst 1 uur en 3 kwartier in bad.. dan de rest nog snel even :P |
half uurtje
ofzoiets |
Ik denk tussen een half uur en een uur, ontbijt meegerekend.
|
Zo ongeveer 5 minuten, zo lang doe ik er niet over om wat water en gel in m'n haar te smeren :|
|
20 minuten denk ik.. daar moet dan ook bij het uitzoeken van de kleren (kan ik lang over doen als ik nog niet helemaal wakker ben)..
de rest van de tijd ben ik in de badkamer... |
Ik zit meestal 3 kwartier aan mijn ontbijt en vervolgens moet ik me haasten om mezelf in 1 kwartier in orde te hebben. :P
Dat is ook de reden waarom ik altijd te laat komt op school. ;) |
Ik zet de wekker 7u..ga dr dan pas half8 uit!
Dan opmaken wassen haar doen enzzzzzzz en dan ga k om 5 over 8 weg en heb geen tijd om te eten ofso... dus kdoe er iets meer als een halfuur over :) |
Ik sta altijd 40 minuten voordat ik naar school ga op. In die tijd kleed ik me aan, was m'n gezicht, doe lenzen in, doe m'nhaar goed, lees ik het sportgedeelte van de krant en ontbijt ik (plus maken van lunch).
|
ik heb een half uur nodig voor douchen, haar kammen en aankleden (en tussendoor nog een boterham naar binnen werken)
|
Een uur, ongeveer.
|
Kwartiertje :)
|
Dat hangt ervan af hoeveel haast ik heb :D Minimaal ongeveer een kwartier, maximaal een half uur (maar dat komt zelden voor) denk ik. Dat is dan douchen, aankleden, m'n haar doen en ontbijten.
|
tussen een half uur en een uur
|
tussen opstaan en vertrek zit bijna een uur
maar daarin valt dus ook de vaatwasser legen, keuken opruimen, ontbijten, krant lezen, brood smeren. met opstaan, aankleden en 'tutten' ben ik binnen een kwartier klaar. |
Een uur meestal. Als ik wil ook een half uur.
|
5 minuten in de douche
5 minuten aankleden en tas inpakken 5 minuten brood smeren, en krant doorkijken (tegelijk) en dan op de fiets m'n brood opeten :) |
Om 6 uur sta ik op, en om half 9 stap ik op de fiets. Dus zo'n 2,5 uur
|
Ik blijf altijd zo lang mogelijk in mn bed liggen.
Over aankleden,wassen,haar, wc etc doe ik denk 10 min en dan smeer ik m´n brood en drink ik wat in 5 min en dan moet ik snel mn schoenen en jas aan doen om de bus te halen (dit is wel op zn allersnelst...) |
715u wekker
730u beneden aangekleed gewassen en wel (kleding leg ik savonds klaar) 750u gegeten gedronken brood gemaakt 800u tanden gepoetst haar gedaan getut ed :o aanlopen naar de bushalte :s 810u de bus :cool: |
kwartiertje/20 minuten
(In bad gaan doe ik 's avonds, om 's ochtends langer op mn bed te kunnen liggen. Eten doe ik ook niet 's ochtends vroeg, ik ontbijt op mn stage) |
nou, dat kan schelen van 30 min tot een uur.
slaap de laatste tijd te vaak door mn wekker heen :( |
Ik kan alles wel in 20 minuten (wakker worden, douchen, aankleden, scheren, haar doen, ontbijten enz) maar ik doe er liever een uur over :)
|
Citaat:
|
ik sta soms zo'n 20 min voordat ik weg moet op :)
chaoot die ik ben :p maar normaal een uur van tevoren, lekker alles rustig aan! |
3 kwartier:
15 min. douchen 5 min. aankleden 10 min. thee drinken 10 min. make-up en haar 5 min. tanden poetsen en lenzen Interessant ? |
ik doe altijd zoveel tussendoor.
darom heb ik altijd meer als een uur nodig |
eehh wassen en tanden poetsen 10 minuten
aankleden 5 minuten haar 5 a 7 minuten make-up 5 minuten |
Citaat:
|
gemiddeld 20 secondes.
|
Citaat:
|
10 minuten. als ik make-up op doe een kwartier.
|
Een klein uur.
Ik kan het wel sneller, maar ik wil gewoon relaxen 's ochtends :) |
Citaat:
|
Een uur lijkt me nog wel redelijk.
|
hell... dan laat ik volgende keer als mn vriend zeurt dat ik te lang duur met opmaken dit topic aan em zien..
ik ben 's ochtends maximaal twintig minutenmet mn uiterlijk bezig (en dat is dan inclusief douchen) wat doen jullie dan wel niet allemaal in dat hele uur dat je bezig bent? Is dr soms een make-up iets dat ik al die tijd over het hoofd gezien heb in de winkels? |
Een uur (douchen/kleren uitzoeken/aankleden/eten/opmaken/tas inpakken).
Als het moet zou het ook wel aardig wat sneller kunnen, maar daar heb ik 's ochtends geen zin in. |
Citaat:
Douchen etc.: 15 minuten Eten: 15 minuten Opmaken: ruim 5 minuten (het wil nog wel eens duren voor m'n mascara echt goed zit) Haar doen: ruim 5 minuten (voor de klitten eruit zijn etc.) Tas pakken/ tanden borstelen enzo: 5 minuten En het overige kwartier drentel ik wat rond (of eigenlijk tussendoor), speel 's ochtends piano of verstuur nog snel een mailtje of iets dergelijks. |
Citaat:
|
Zo'n 1,5 uur, inclusief douchen.
|
tien minuutjes, een kwartier als ik ook nog vlug vlug een douche neem, en twintig minuten als ik nog kleren moet uitzoeken (lees: ik vergeet waar ik m'n kleren de vorige dag legde en neem voor t gemak maar nieuwe :p)
|
douchen + afdrogen 10 min
insmeren met bodylotion (als ik daar puf voor heb, en gezicht reinigen: ruim 5 minuten eten (geen dag zonder ontbijt, anders word ik ziek) en het ochtend journaal kijken, en nog meer rondzappen: ruim 20 minuten aankleden, kleding uitzoeken: snel, maar max 5 minuten make up en haar: ruim 10 spullen bij elkaar pakken: lang, geen id hoe lang, ligt eraan wat ik nodig heb |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |