![]() |
aantal CA's?
ik moet 10 culture activiteiten doen in 1.5 jaar tijd vor ckv1.
ik vind dit eigenlijk veel te veel, maar hoeveel is dit bij jullie op school? |
dat is bij mij op het vwo volgend jaar ook zo het is niet zo moeilijk
keertje dans keertje theater keertje cabaret keertje muziek klassiek keertje muziek pop/rock keertje bioscoop keertje theater keertje dans keertje muziek keertje .... tis niet moeilijk :p |
Wij moeten er voor vwo ook 10 doen maar daarvan zijn 2 ingecalculeerd in de werkweek Berlijn. Het is echt te doen hoor, makkelijk!
|
dat is wettelijk geregeld.
havo moet er 6, vwo 10. maar vwo heeft er dan ook meer tijd voor. en zo moeilijk is het niet. Mijn ca's waren ongeveer: 2x toneel 2x musical 2x film 1x opera 1x muziek 2x museum |
Mijn activiteiten voor havo:
(in Berlijn) museum (in Berlijn) dans/muziek-spectakel (wat het precies was weet ik niet) Concert K-otic (toen nog 'in') Cabaretvoorstelling Bioscoop Verslag deelname JeugdTheaterSchool Erbij voor vwo: Theatervoorstelling NNT Concert NNO Toeristische toer-verslag van stad Verslag deelname JongerenUitBureau |
Ik heb geen CKV, maar KCV. Ook daar moet je wel een aantal CA's voor doen, maar de leraar moet bij elk voorstel overleggen of het mag. Bij ons moet je gewoon iets willekeurigs kiezen, hij doet er niet zo moeilijk over. Keertje een bezoek aan rijksmuseum van Oudheden, een cultureel programma in Leiden (Kunstshot), een voorwerp beschreven dat je op schoolexcursie hebt gezien en dan moet je nog wat kiezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |