![]() |
Vlees of vis?
Als je vanaf nu alleen maar vlees of alleen maar vis zou mogen eten, wat kies je dan en waarom? Voor de mensen die vegetarier/veganist zijn geldt deze vraag dus niet ;)
|
vlees
hou niet zo van vis, wel van vlees wat zou ik moeten zonder hamburgers, slavinken, saucijzen :P |
Vlees! Vind ik veel lekkerder dan vis.
|
Vis is the top of the bill. Als ik in een restaurant zit, kies ik ook altijd vis, dat vind ik het lekkerst.
Alleen voor de alledaagse hap is het wat duur om alleen maar vis te eten. |
Vlees.......ik hou niet zo van vis....
|
Vlees, want ik eet nu ook al bijna nooit vis :).
|
Dit is best wel een moeilijke, Maar ik denk dat ik toch voor vlees kies omdat daar meer variatie in is en dat wat ik aan vis lust bijna allemaal dezelfde smaak heeft.
|
Citaat:
|
Vlees, ik ben niet zo'n fan van vis :o
|
Vlees, ik vind vis vies. De smaak is nog niet eens zo erg, maar je ziet gewoon nog de oospronkelijke vorm van die beestjes en om dat nou smakelijk op te gaan zitten eten... nee dank je :p
|
Vlees. Niet omdat ik vis minder lekker vind maar er is zoveel meer lekker vlees dan vis en dat wil ik eigenlijk niet missen
|
vlees. vis is vies :s
|
vlees, want ik vind vlees heel lekker en vis krijg ik niet door mijn keel... geen moeilijke keuze dus
|
Ik zou definitly voor vlees kiezen, want zonder kán ik echt niet:P Wat moet je nou met haring en lekkerbek? Zo lekker is dat helemaal niet vergeleken met spare ribs, karbonaatjes, kipkluifjes enz. enz.
|
Vlees, gewoon omdat ik dat lekkerder vind.
|
Citaat:
|
vis,vind ik lekkerder..
|
Citaat:
|
Vlees. Ik houd niet zo van vis en anders moet het tong of zalm zijn en dat zijn nou niet bepaald de goedkoopste soort vis :rolleyes: Geef mij toch maar gewoon vlees, ik zou ook echt niet zonder vlees kunnen.
|
vis
vlees is ook lekker, maar vis is idd gezonder en kip |
allebei :)
|
Doe maar vlees dan.
|
Vis! ik ben dol op vis :)
|
Ik vind vis super maar voor altijd liever vlees.
|
Vlees, ik eet absoluuuut geen vis.
Vis = Vies iewl neej, het idee ook :o :| |
Citaat:
|
vis, omdat ik er langzaamaan achter kom hoe belangrijk die vetzuren in vis eigenlijk zijn :D (y)
|
Vis.
|
Vis
|
Vlees, ik ben houd niet zo van vis. Sommige soorten vis zoals zalm vind ik wel lekker maar vlees is lekkerder.
|
vlees
|
Vis, ik ben niet zo'n vleeseter en ik vind vis toch wat specialer enzo :)
|
vlees, no doubt
|
vlees absoluutlie:D
Vis(n) van die glibberige dingen die in een gore zee zwemmen:p |
vis
|
Ik ben absoluut een vleeseter.
Ik lust niet veel vis, eigenlijk alleen paling (mmm) en platte vis (tong en schol) en om dat nu iedere dag te eten? No thanx |
Vlees..ik hou niet van vis.
|
Wordt moeilijker. Ik denk toch wel vis. Zalm, haring, tonijn <3
Vlees vind ik veel dingen maar zo zo. Maar een goede medium (of rare zelfs) biefstuk is ook geweldig. :bloos: |
vlees, want ik houd niet zo van vis.
|
ik ben vegetarisch maar als ik zou moeten kiezen zou het vis zijn.
veel gezonder |
Vlees
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou voor vis kiezen, sterker nog dat doe ik; ik eet al geen vlees meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlees, want ik lust geen vis :)
|
Fleisch
|
vlees , gewoon omdat ik gewend ben elke dag vlees te eten. Vis eten we vrijwel nooit, omdat bijna niemand in et gezin dit lust
|
Vlees. Ik eet sowieso nooit vis, ik heb iets tegen vis eten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |