![]() |
Het nieuwe demo- topic
Zijn der op dit moment nog demo's die iedereen moet checken??
Post ze hier, kunnen we een beetje discusiėren over welke demo's de moeite waard zijn en welke niet...... |
painkiller (y)
|
wat is het precies??
|
ben nu trouwens bezig met mafia aan het downen, weet iemand toevallig waar ik hele games kan downloaden??
|
Citaat:
suprnova Als je op die site bent moet je evne zoeken naar het programma bittorrent. Als je dat eenmaal hebt kun je beginnen met downloaden. Meestal staan de games in image bestanden, die je doormiddel van het programma 120%alcohol op je cd moet branden. :cool: |
mja, dat is illegaal enzo
|
enlightenment is op vakantie :o
De muizen dansen. :o |
Nah als het illegaal is, laten we dan maar verder gaan met Demo's: Ik heb net Mafia gedownload, en ik ga het zo spelen (y)
Oja ik ben bezig met max payne 2 en ik ga zo ff kijken voor call of duty :cool: |
UT2004 uiteraard...
|
Ik zie op die site mafia staan, maar nou staat er bij de extensie .torrent, wat houd dit in???
|
Citaat:
ik heb er toch bij geschreven dat je eerst het programma bittorrent moet downloaden. |
Citaat:
|
Is het toevallig MarBittorrent V1.0???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is bittorrent idd handig, maar bij wat oudere games zijn er vaak te weinig seeds om een snelle downloadspeed te krijgen. |
*kuch* illegaal *kuch*
|
:nono:
|
ga es ff ergens anders zeiken motherfuckers (n) , het is al goed, we gaan het nu alleen nog maar over demo's hebben (y)
|
Gefeuert - Dein Letzter Tag - http://www.deinletztertag.de/downloads.html
Is in het Duits, maar wel erg leuk (y) |
Up
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |