![]() |
Ben jij een ochtend- of een avondmens?
Ik ben een avondmens. :)
|
Avondmens, want ik kan soms nog wel eens een ochtendhumeur hebben. :p
|
Citaat:
|
avondmens
|
ik hou vooral van laaaaaaat slapen gaan en dan lang uitslapen :P dus een avondmens
zijn echter ook dagen dat ik heel bezig ben, en dan dus vroeg naar bed ga, heeel vroeg eruit ga en vroeg aan twerk (maar die dagen zijn zeldzaam) kortom: meestal avondmens :P |
avond zeker gene morgen dan ben ik niet goed wakker
|
Zeker weten een avondmens :cool: Maar dat wil niet zeggen dat ik een ochtendhumeur heb ofzo (gelukkig meestal niet) :o
|
Meer avond dan ochtend.
|
Ik twijfel.
Maar ik ga liever laat naar bed dan sochtends vroeg eruit. |
ik ben een middag mens
|
Hm, avondmens denk ik. Hoewel ik 's avonds wel moe ben.., maar 's ochtends komt er al helemaal geen zinnig woord uit mij.
|
ochtendmens. Vooral in de zomer, als de zon om 6 uur al op is :)
|
avondmens, sochtends heb ik echt een ochtendhumeur
|
's weekends avond, doordeweek ochtend
|
zeker een avondmens
dan kom ik wat meer los, word ik relaxer heb ook bijna iedere ochtend last van humeurtje... gewoon lekker laat naar bed, lekker lang uitslapen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Avondmens
|
Avond. Maar dat neemt niet weg dat ik het haat om later dan 10 uur op te staan. Eigenlijk allebei wel. Alleen 's middags ben ik niet aanspreekbaar.
|
Avondmens, absoluut.
Hoewel ik de laatste tijd het allebei niet meer ben. |
Hmm, verschilt eigenlijk. Meestal een avondmens, maar als ik om 7 uur opsta kan ik me ook superlekker en actief voelen.
|
Duidelijk een avondmens.. ik kom 's ochtends echt zo moeluk mn bed uit..
|
Citaat:
|
Avondmens. :)
|
Citaat:
|
beide:)
|
Avondmens
|
Avondmens, 's ochtends kan ik mijn bed niet uit en heb ik nergens zin in. 's Avonds heb ik een beter humeur.
|
avond
|
Als ik vroeg moet werken vind ik het geen probleem, maar vind het ook heerlijk om uit te slapen.
Een combinatie van allebei, dus. |
Avondmens, absoluut. (maar in de lente/zomer al gezellig met een ochtendzonnetje vroeg in de ochtend buiten zijn en de vogeltjes horen zingen dat heeft ook wel wat..)
|
Ik ben een nachtdier.
|
Nachtmens
|
ochtendmens én avondmens. Ik ga laat naar bed en sta vroeg op, zonder humeur :)
Trouwens hoe eerder ik slaap hoe chagrijniger ik word, dus tis alleen maar bescherming van de medemens eigenlijk. |
Avond.
Ochtend ben ik geen mens. |
Avondmens. Niet dat ik last heb van een ochtendhumeur ofzo, maar ik voel me 's avonds vaak het best. :p
|
middagmens:o maar als dat niet mag kies ik voor avond.
sinds dit meisje 16 is, heeft ze last van een praat-niet-tegen-me-t-is-ochtendhumeur. |
Avond, duidelijk.
|
S'avonds kom ik pas tot leven...
|
Zeker een avondmens. Mijn dagen beginnen pas om 18:00u. :o
|
ochtend/middagmens
Niet te vroeg 's ochtends, maar zeker niet te laat 's avonds. :) |
Beide.
|
Avondmens.
|
boeiend.
|
Citaat:
|
in de winter ben ik meer een avond mens, en in de zomer een ochtendmens
|
ik weet het eigelijk niet... ik kan laat naar bed gaan en dan weer vroeg opstaan... ik heb gewoon weinig slaap nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |