![]() |
Wat gooi je door je haar...
Als je een hanekam wilt van 40 cm?
|
Dreft :D
nee die dreads stonden je veel beter :bloos: :) |
Citaat:
En het wordt al warmer, kan straks dus niet meer de hele tijd met een muts op.. :) |
Je hebt speciaal er iets voor et is een soort van lijm, en et wordt gebruikt door mensen met die afro kapsels et is heel sterk, maar k kom gewoon niet op die naam volgensmij heet et gum et is iets dat je eerst zacht moet maken en daarna in je haar weer hard wordt, je kan er gewoon naar vragen bij een drogisterij of kapperszaak. Sorry dat k niet op het woord kom :(
|
uhm ja ik heb welles gehoord dat gewone zeep (afwasspul) wel goed werkt om overeind te houden maar ja dan moet et niet gaan regenen.
maar heb echt geen idee. btw wanneer ga je trouwens naar leeuwarden ? |
MURRAY"S :D die kan je bij een drogist kopen dat is eenhele sterke wax in een rood :o potje echt heeeeeeeeel goed en heel stevig :p . aleen als je het er uit wilt wassen moet je dat wel met afwasmiddel doen :s
kizz |
hahah dat kan je net zo goed gelijk afwasmiddel in je haar gooien. Misschien hebben ze et indd. bij de afro kappers.
maar ik zie die afro's eigenlijk nooit echt met hun haar rechtop :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dreft vloeibaar??? En als 't dan gaat regenen??? :eek: |
Citaat:
Nee ik zat bij hem op school. We gaan wel eens samen naar DnB feesten. :cool: |
Citaat:
ja tuurlijk fresh prince of bel air , alhoewel heeft die niet gewoon al die structuur in z'n haar, want volgens mij kan kroes (schrijf ik dat goed)-haar gewoon rechtop blijven staan. en dat dreft vloeibaar heb ik indd. gehoor dat et kan , weet niet of et zo is. maar et moet niet gaan regenen indd. maar is je haar dan al zo lang dat je al een hanekam van 40 cm. kan bouwen?? |
Citaat:
|
Zeep (y)
|
vraag et aan aap, in z'n wat jongere jaren heeft die een week lang volgehouden om zijn gel er niet uit te halen (onder het motto: geen zin in ) en dat was echt heel hard. dus misschien kan hij je helpen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
dude!!!! anu kom op dat moest je toch wel weten :D |
Gewoon touperen en haarlak spuiten, de rest is onzin, wax maakt je haar te zwaar en bij groene zeep gaat je haar bubbelen als het nat word.
|
Citaat:
Z'n haar ziet er nu ook echt to bad uit. |
Citaat:
d0hhh hij heeft altijd de meest rare dingen met haar :D maar hallo hoelang ken je ze nou , je weet toch wel dat anu aap is , arjan huisvriendelijke pedo en sander uhmmmm ja dat weet ik ook niet :D |
Nou dit gaat duidelijk niet meer over het onderwerp, dan neem ik aan dat je er genoeg over gehoord hebt, dit topic is niet bedoeld voor chatten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |