![]() |
[TK] Metal zooi
cd
Marduk - Fuck me jesus Maniac butcher - lucan antichrist Sodom - In the sign of evil/Obsessed by cruelty Slayer - Undisputed attitude Darkstorm - The early years (demo's) lp Odal - sturmes brut (limeted to weet ik veel, minder dan 1000) Destroyer 666 - Terror abraxas shirt Kringspiertyfus - 25 inc kitchenknife / lik me kontsnor Immortal - Sons of northen darkness (white shirt) Immortal - Damned in black W.A.S.P - Got blood? Thornspawn - Wrath of war Gorgoroth - twilight of the idols Fluisterwoud - lang galg en rad (in ruil voor VON shirt of andere goede trade) cd = 8 lp = 12 shirt = 10 |
wil je dat shurt van fluisterwoud niet verkopen??
aah dat zou echt leuk zijn voor me vriendje:D |
hij wil heb wel ruilen voor een sjirt van temnozor (zeer gelimiteerd
of kope:P |
Citaat:
|
Citaat:
Is jou vriend soms nick? uit almere? |
rrrrrrrrrobin :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
whahaha vet, die woont bij mij in de buurt ik ga ook soms met hem om, Misschien kent zijn vriendin mij, Robin.. altijd een motorjack of een houthakkers trui.. voze kop met krullen. |
Citaat:
|
whaha ik ken je wel Robin :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
legion heerscht ! |
Als één van jullie gasten nou iets van me ging kopen ipv dit topic vol te lullen.
|
Citaat:
|
ik wil die van kringspiertyfus....
maat? Woonplaats? |
Citaat:
|
jaah robin ik ken je.. en je kent mij ook:P van ovc.. en nja ik noemde je altijd graaf tell..
whahaha je was altijd een vette neurd.. met je schoenen van 10.00 euro whahahahahahah |
Citaat:
afgetrape 2e hands gympies van het waterloplein :cool: |
goedzo (y)
|
mja back 2 topic
is er geen mogelijkheid dat je dat Fluisterwoud shirt verkoopt ofzo? :evil: |
Citaat:
|
hmz moet ik nog even over denken.
|
Citaat:
als ik koop wil ik almerekorting :p |
Citaat:
|
heb je een foteau van dat wasp shirt
ben misschien wel geinteresseerd |
Citaat:
Front: http://www.jsrdirect.com/images/WSP112F.JPG Bakk: http://www.speedy-promotion.de/vario...goodbloodb.jpg |
ok laatmaar hehe
|
Zoek het voortaan zelf op lamlul.
|
hahaha :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
*IK LACH JOU UIT* :rolleyes: |
dan niet heh.....
|
Citaat:
|
Als je weet wat goed voor je zou zijn zou je dat wel doen (y)
Maar laten we vooral sadistic zijn thread niet verkloten, ontopic mensen :cool: PS> Ik neem aan dat jou nick gebaseerd is op zero- zero hash, van die troep die (tegewoordig) niet meer te roken is??? |
Citaat:
|
Citaat:
cd = 8 lp = 12 shirt = 10 |
gaaf shirt, die van w.a.s.p.
|
Citaat:
|
Citaat:
Na al je inferieure gekanker doe ik niet eens de moeite om jou iets op te sturen, cd's zijn beter af bij mensen die zich druk maken om de muziek ipv hoeveelste hands het is. saluut. ps. die maniac butcher is orginele persing, geen rerelease die nu in de winkel te koop is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ksst... Ga buiten stoeptegels rechtleggen ofzo! |
Citaat:
hehe, ik had het over de avatar van zero zero ^ |
Citaat:
hehe |
Als je graag van die D666 af wilt, mag je me hem aan mij verkopen, alleen niet voor 12 euro.
Het is slechts een EP, en daar ben ik niet bereid voor om 12 euro voor neer te gaan leggen. Bij 7 Euro ga ik praten. |
Citaat:
|
Het is hier geen ebay, dus onderhandel maar ergens anders over de prijs,
Ik heb de prijzen er duidelijk bij gezet. |
7 euro koop ik die 12 "
:evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |