![]() |
mensen,vraagie aan jullie is het normaal als een teener met een 2x zo oude man gaat??
Ik ken een meisje die nog 17 jaar jong is en zij valt op mannen van 30 jaar. Ik vind dit niet egt normaal, hij is bijna 2x zo oud als zij is. Ook valt ze bijna alleen maar op buitenlander, niet dat daar wat mis mee is, maar toch. Maar dit is nog niet alles ze heeft geen 1 vriend/man maar veel meer tegelijk. Vinden jullie dit wel normaal???
|
dat ze meer mannen tegelijk heeft vind ik wel enorm fout..
dat ze het met oude mannen doet moet zij weten... mijn keus zou het niet zijn en als ik de man in kwestie was zou ik serieus contact leggen met het pieter baan centrum |
Nee, dit is natuurlijk niet normaal! :eek: Vooral dat ze er meerdere tegelijk heeft. Dat ze op oudere mannen valt, dat kan gebeuren.
Volgens mij kan dit beter naar L&R?? |
teener gaat met 2x zo oude man is dat normaal???
Heey mensuh,
Ik ken een meisje die nog 17 jaar jong is en zij valt op mannen van 30 jaar. Ik vind dit niet egt normaal, hij is bijna 2x zo oud als zij is. Ook valt ze bijna alleen maar op buitenlander, niet dat daar wat mis mee is, maar toch. Maar dit is nog niet alles ze heeft geen 1 vriend/man maar veel meer tegelijk. Vinden jullie dit wel normaal??? |
Een vriendin van me van 18 heeft een vriend van 36. Sja. Ik zou er zelf niet aan beginnen, maar als zij gelukkig is...
|
Wat maakt dat jou nou uit? Als zij er zich lekker bij voelt, doet ze d'r best maar. Ze is wel oud genoeg om dit zelf te kunnen bepalen.
Ik zou het zelf ook niet doen maarja als zij er tot nu toe nog geen problemen mee heeft gehad, dan maak het niet uit. |
Het topic stond ook op Seksualiteit. Het hoort op L&R, daarom heb ik de posts die daar al stonden hierheen verplaatst, zeg maar. :)
|
wat?? ik zou dit egt nooit doen!! ik ken ook zo'n meisje, ze heeft een vriend die ver weg woont, maar hier heeft ze ook een paar vrienden...en ook allemaal veel ouder dan zij!! ik vind t maar raar!!
|
Ik wilde nog ffies zeggen dat ze zich ook egt als een soort slet gedraagt. de laatste tijd sinds ze met die oudere mannen omgaat is ze stukken minder aardig geworden, wel raar :confused:
|
.. ik ben nu 20 maar val al enkele jaren op mannen die een tientaljaar ouder zijn dan mij.. toevallig telkens..
t is altijd maar één jongen voor wie k ook meestal lang iets voel.. maar of dat fout is?? meerdere tegelijk, keur ik volledig af! |
Wat is teener?
|
Citaat:
Coole avatar, by the way! (y) |
Nee, dat is gewoon ziek dat snap je zelf misschien ook wel. Zij kan hem dan nog zo leuk vinden, en vice versa, maar als ik hunnie was zou ik toch eens de pro's en contra's op een rijtje zetten.. (n)
En waarom je dat van die buitenlanders erbij zet snap ik niet helemaal. |
Citaat:
nou omdat dat gewoon opviel ik zei toch dat het verder niets uitmaakte :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
xxx |
Citaat:
|
Je mag hopen dat het niet normaal gaat worden.
|
Wat is normaal?
Beter gezegd, wat kan tegenwoordig nou niet meer? De een valt op hetzelfde geslacht, de ander op mensen met een andere huidskleur en weer een ander op oudere mannen/vrouwen. Zelf val ik al, zolang ik me kan herinneren, op oudere mannen, kan ik het helpen? Ik heb het nou eenmaal niet op die kinderachtige leeftijdsgenootjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |