![]() |
literatuurlijst Engels
Weet iemand of ik de volgende boeken mag lezen voor mijn Engelse lijst? (HAVO-5)
The adventures of huckleberry finn The adventures of Tom Sawyer allebei van Twain. Bvd |
dit kan je denk ik het beste aan je docent vragen, maar hij bij de huiswerkafdeling van scholieren staan ook literatuurlijsten. Ga daar maar even kijken.
|
k denk het wel, zolang het maar geen bewerkte boeken zijn.
maar als je twain wil lezen... lees dan a tale of two cities |
je mag het vast wel lezen
het is zelfs verplichte kost op de uni dus waarom niet voor op de havo kan zeker geen kwaad om het te lezen... |
Citaat:
|
Een jongen uit mijn klas (tevens havo5) mocht in ieder geval wel het boek van Tom Sawyer lezen.....
ligt erook een beetje aan per lera(a)r(es) denk ik.. |
Ja mag die boeken zeker lezen, maar ik weet niet of het 5 Havo niveau is. Ik vind iig van niet, het zijn hele simpele boekjes die je neemt. Als je een goed boek wilt en een zeker goed gekeurd boek, neem dan David Copperfield - Charles Dickens.
|
Volgens mijn literatuurlijst is Tom Sawyer voor 4 Havo en Huckleberry Finn voor 5 Havo/ 4 Vwo. Dus Huckleberry Finn kun je lezen.
|
Citaat:
ik word zwaar hard geflashed door internet! heb ik een heel boek gelezen in de veronderstelling dat ik twain las :cool: was het dickens :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |