![]() |
Streepjes
Wat vind jij van streepjessokken (van die lange) streepjespolo's of truitjes en streepjesriemen?
ben benieuwd hoe men daar algemeen over denkt |
Wel een klein verschil he streepjessokken en streepjestruien.
Enfin mooie streepjes zijn niet lelijk. |
houd wel van streepjes, als het maar mooie zijn he, streepjes polo's vind ik heel gaaf!!
|
Citaat:
Jups. Zwart wit is errug leuk, voor zowel truitjes als kousen. Kleurtjes soms, ligt eraan, meestal alleen in combi met zwart. Van die kousen met 6 verschillende kleurtjes enzo vind ik stom. (n) |
Citaat:
Jaa idd. Afschieten (y) Bovendien zijn die niet echt kuit-toon-vriendelijk |
Ik vind het niet lelijk. Die regenboogstreepjes daarentegen wel.
Krijtstreep vind ik ook mooi, maar dat is niet de soort streepjes die jij bedoelde. |
kan geen streepje meer zien
|
Verticaal kan wel eens leuk zijn bij een polo, trui oid maar horizontaal vind ik niet echt wat, lijk je meteen veel dikker (n)
|
Zwart/kleurtje is nog leuk
Vooral zwart/wit En als het maar Sonya Rykiel-achtig is (y) maar streepjessoken (n) |
Zwart/wit gestreept. (y) Hoewel alles met die combinatie al jarenlang prooi is aan mijn obsessie, ghe.
Hoewel ik er nu genoeg van begin te krijgen, de streepjes. Je ziet 't overal waar je kijkt. Overdose. Komt vast wel terug als 't niet hip meer is. Ha, lekker alto. |
rugbypolo's(y)
maar maximaal 2 kleuren streepjes |
Citaat:
|
meestal is het wel leuk, maar soms zie je ook verschrikkelijke streepjes truitjes, van die hele dikke streepjes
en de regenboogstreepjes zijn ook al fout bah :o |
Oeh ik houd van streepjes, maar ik heb vooral erg beschaafde streepjessokken (blauw-wit, grijs-wit, erg truttig). En ik heb ook een shirtje met streepjes. Regenboogsokken en gestreepte polo's zijn niet echt mijn ding, maar ik vind ze niet spuuglelijk. Streepjes zijn gewoon gaaf. :cool:
|
Rugby's zijn altijd goed, maar dat zijn niet echt streepjes inderdaad. En verder verticaal voor blousjes en dergelijke.
Eigenlijk wat Susanne zegt :p |
Schuine Streepjes :nono:
Verticale gestreepte pantalon (y) Horizontale streep rugby... kan , goed genoeg iig :) |
Kan leuk zijn. Ligt een beetje aan de kleurencombinatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Streepjestruitjes/polo's zijn okee, maar sokken en broeken :s.. Liever niet.
|
Citaat:
|
Verticaal is (bijna) altijd wel goed.
Bij horizontaal ligt het er echt aan... die sting-strakke-rugbyshirtjes vind ik spuuglelijk (die zijn ook echt felgroen met felroze ofzo brrr). En ik heb 't niet zo op gestreepte kousen verder.. :) |
truien vind ik (Y)
verder geen mening, niet aan mij besteed iig. (een sjaal of muts kan dan weer wel) |
Citaat:
|
al dat srpeejes gedoe begint me zwaar de keel uit te hangen.
|
Citaat:
Sooz is het met me eens ja :p |
streepjes zijn koel :cool: (y)
|
Citaat:
Gestreepte polo's vind ik ook wel nog leuk,en t-shirts ook, riemen niet. Streepjeskousen ook,zolang ze maar niet teveel te zien zijn. |
Citaat:
|
Ik heb een hekel aan streepjessokken, streepjesbroeken etc. Alleen streepjespolo zijn wél mooi, maar dan met die grote strepen dus zeg maar op een trui maar 4 of 5 strepen ofzo.
|
Ik hou niet zo van streepjes....
Van die rugby-shirtjes zijn wel leuk, maar van die c&a-streeptruien zijn echt verschrikkelijk. |
Citaat:
|
streepjes zijn leuk hoor
|
gestreepte truien beginnen me een beetje de neus uit te komen. Zeker nadat mijn moeder mijn mooie wollen blauw met blauw gestreepte trui heeft laten krimpen :mad:
en van die regenboog sokken zijn inderdaad foeilelijk IMHO |
Horizontale streepjes zijn snel not-done. Verticale zijn leuk, mits beschaafd. Liever een pinstripe dan van die enorme autobanen à la Hans Wiegel-pakken. Dat is zó fout en vijf jaar terug.
|
Citaat:
Nare man: horizontale zijn juist hip. (y) |
Wanneer de trend voorbij is, zal ik me er misschien opnieuw in vertonen; nu ben ik het kotsen-kotsenbeu. Maar de rest van de stadsmeute blijkbaar niet :( .
|
streepjes polo's en truien vind ik wel mooi...
kniekousen iets minder maja ligt der aan welke kleur ze zijn... |
Krijtstrepen vind ik chique, verder ben ik fél tegen gekleurde strepen op welke manier dan ook.
|
ik vind steepjes echt fantastisch! :)
|
Citaat:
ik vind streepjes wel cool. zolang het maar niet teveel kleuren zijn dus, bladiebla. allemaal al gezegd |
broeken met streepjes is niks
ik heb wekl een truitje met horizontale zwart-witte strepen dies cool en kheb ook sokken met streepjes van doe hoge :P ook leuk maar ik draag ze voor de warmte :bloos: niet dat je een schoen ziet.. dan streepjes en dan daarboven ergens een broek ik heb ook streepjes schoenen bedenk ik me nu > gekleurde streepjes verticaal soort allstars |
streepjes sokken echt no go
alto! ik hou alleen van streepjestruien en shirts evt |
Citaat:
polo's: super anders kocht ik er geen truitjes: " " " " " " riemen....... gaaat maar streepjes zijn iig wel hot :) |
streepjes zijn best zolang je ze niet ziet :)
|
ligt eraan hoe je het draagt
over het algemeen vind ik alles wat met wit gestreept is en waar niet meer dan 2 verschillende kleuren in zitten leuk. verticale streepjes vind ik alleen maar bij broeken mooi. kheb ook best veel met streepjes, sjaals, sokken, shirtjes, trui :o |
Citaat:
Wie niet weg is is gezien. Wie ziet me wie ziet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |