![]() |
Op aanraden van James_25cm_Bond
Ik had het beloofd en ik heb even wat geprobeerd. Let niet zo op of het mooi is, daar heb ik het niet voor geschreven, meer voor het trucje:
maakten dromen mensen, illusies, slechts onwaarheden gelukkig ooit waar vergeten wezens zijn gegaan eenmaal maar teruggekomen doch teruggekomen maar eenmaal gegaan zijn wezens vergeten waar ooit gelukkig onwaarheden slechts illusies, mensen, dromen maakten Is dit wat je bedoelde :) ? |
Ik vind hem wel knap gevonden, maar toch zegt het me niet zoveel, omdat er zo bewust is gezocht naar de woorden om het in elkaar te laten passen. Het onderwerp spreekt me wel aan, maar ik vind de inhoud wat te gedwongen verwoord. Maar het gaat hier natuurlijk meer om deze vorm, en in dat geval vind ik hem ongelofelijk goed geslaagd! (ik doe het je niet na :)!)
|
dankjewel! het heet een retrogade ben ik achter, geloof ik. maar hij loopt nog niet echt:$
|
De 2e strofe is mooier. ;) Wel goed bedacht, volgens mij is zoiets nog best moeilijk.
|
Citaat:
Bedankt voor de reacties trouwens. |
Allereerst: Leuk dat experimenteren!!!:).
Ben wel heel benieuwd hoe die retrogade in elkaar steekt!; wie geeft de uitleg?:) |
Eh ik kende het niet echt, ik schreef het gedicht met de intentie iets te maken wat je ook achterstevoren kon lezen :o .
|
echt vet! :D
|
het idee is wel aardig, maar dat beperkt je wel erg in je vrijheid.
deze is nog wel aardig, al vind ik de laatste 2 zinnen beetje vreemd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |