![]() |
[tekening] kannibalen! ren!!!
een hele oude tekening opnieuw getekend. Reacties zijn welkom.
oude versie: http://home.planet.nl/~kazem034/files/old.jpg nieuwe versie: http://home.planet.nl/~kazem034/files/cannibal.jpg |
vet kewl om zo'n transformatie te zien!
|
Hehehehe, cool :D.
Altijd leuk om vooruitgang te zien :]. |
Wel toffe tekening, zeker wel verbeterd. Maar dat mag ook wel, na bijna 7 jaar ;)
|
Vet hoor :)
Idd erg leuk om eerste de oude tekening te zien, en nu de nieuwe. Tja, de verbetering is overduidelijk :) |
besides dat het echt een goede tekening is, heel vet om die twee versies zo te zien:)
|
Pffff, die 2e zuigt :o
Die 1e is cool :P Geintje :P (alsof dat niet opviel :rolleyes: ) Uhm ff wat commentaar: Volgens mij zijn die speren ietsjes te krom. Verder lijkt het op het eerste gezicht alsof die vent slangen ipv haar heeft, net als medusa :D en zijn mond lijkt ook een beetje vreemd op zijn gezicht te zitten. De voet van die gooiende gast is een beetje vreemd gevormd. De botje in het neus van die medusagast lijkt wat klein, kip gegeten gisren? Ik hoop niet dat het lijkt alsof ik het afkraak, want ik vind het wel een mooie tekening. De ogen van die vent zijn erg mooi gemaakt. En ook de details van zijn armen, handen en speer. Die gooiende is ook mooi vormgegeven. :) Als laatste nog ff: dat springende ventje ziet er wat vaag uit, maar dat boeit niet zo. Verder is de flora mooi getekend, maar lijken die struiken tussen de arm en gezicht van die voorste wat te hoekig. |
erg mooi (y)
|
ik vind hem heel vet (y)
|
Citaat:
|
Hehe, vet. Je hebt in 7 jaar ofzo wel behoorlijk vooruitgang geboekt :D
|
die eerste is heel vet :D
maja die tweede ook wel ok ;) |
mOOOOOOOOOii :)
|
respect, zeer (y)
|
Sieg heilende kanibalen? hehe
|
leuk, maar ik vind al je werken meestal wel leuk.
|
Nice, nice!
|
KOEL.....Hijs echt wel keej (y)
|
(y) Leuk die vooruitgang
|
echt vet man!!! :D
|
morridin:
hmm, de speren kunnen rechter maar dat is meer smaak. Ik zie geen echt probleem met het rastahaar. Ik kan me wel vinden in wat je zegt over de voet van de gooiende gast en de mond van die andere. Verder was het niet de bedoeling dat dat mannetje in de verte zou springen. Hij knielt en zwaait. Hij is trouwens op het strand en de andere 3 mensen niet, wat niet duidelijk te zien is zonder kleur. Bedankt voor je reactie. EggeD: ik zie wat je bedoeld, bedankt voor je reactie. Rest: Allemaal bedankt voor jullie reacties :) |
wow, zo zie je echt duidelijk het verschil! (y)
|
Uiteraard sterk verbeterd :)
ik moest alweer zuchten bij het zien van de eerste tekening.. 'weer zo iemand die probeert goede reacties te krijgen op een belachelijk slechte tekening' alleen het mensje die ligt op het strand is beetje raar. maar daar heb ik ook altijd moeite mee. heel mooi! |
Ben het grotendeels eens met Morridin. Natuurlijk erg vet om een vooruitgang na 7 jaar te zien middels 2 tekeningen :)
Maar de speer, het springende mannetje en de mond kloppen idd niet (helemaal). |
die eerste ownt, check dat lichtgebruik op de stam, ^^
haha 2e is ook netjes, één - puntje, de linkerhand van die witte, klopt niet helemaal volgens mij |
Je kan goed tekenen, spreekt me alleen niet echt aan.
|
Citaat:
Ik zag niet dat hij op het strand zat. Ik dacht dat dat water was wat er onder hem zat :P Dan ziet hij er opeens niet zo vreemd meer uit. |
Haha cool om die 2 te vergelijken
Alleen was de zee misschien iets overtuigender geweest als ie iets donkerder was gemaakt dan het strand. En dat rastahaar is niet echt mooi. Maar voor de rest echt supervet!!! |
Rik de Kikker: de bedoeling is dat deze tekening gekleurd wordt. Dan zie je wel duidelijk het verschil tussen land, strand en zee, maar nu inderdaad niet.
Ik snap verder niet hoe mensen zien dat dat ene mannetje springt of ligt, hij is idd klein maar ik hoopte dat het duidelijk was dat ie knielde. Maaaaar bedankt allemaal voor jullie reacties :) |
Haha kicke man, die eerste is ook doop tho'. Probeer het achteruit krabbelende mannetje iets te verfijnen
|
Ik dacht eerst ook dat het knielende mannetje sprong. ehm.? ja. dat dus.
ligt er misschien aan dat ie wat weinig slagschaduw heeft. Lijkt ie een beetje te zweven. maarja. rasta-haar vind ik persoonlijk ook niet echt. ehm. haar. |
Spierbal van die wannaBe Bob Marley stoort me een beetje.
Misschien kun je een schaduw leggen onder de knie van dat achteruit kruipende figuur, en horizintale streepjes zodat je ziet dat ie op de grond zit |
die eerste :D die tweede is echt koel (y) kannibalen zijn vet getekend, houding & schaduw etc :) de palmboombladeren vind ik een btje simpel (detail, i know)
|
hele vette tekening echt super gemaakt, maar er zitten 2 dingen in die niet geheel kloppen, waarvan ik er eentje storend vind.
Ten eerste: de voet van de man die de speer gooit is wat.... apart... Maar niet storend, tis een fysiostudent(moi) die dat opvalt. Ten tweede: Weer als fysiostudent---> de hoogste spierbal van het rastamannetje MOET kleiner. Je hebt je biceps(die onderste spierbal zeg maar) en daarboven de spier op je schouder. Bij gespierde mensen kan die aardig ontwikkeld zijn, maar dit is onmogelijk. :) Kleine tip dus als je iets wilde verbeteren. Ondanks deze 2 dingetjes vind ik 'm echt heel gaaf. |
ik had idd meer slagschaduw erin moeten doen.
miss_corleone0: wat betreft zijn voet ben ik het met je eens maar met zijn schouder zie ik niet echt een probleem. Hier een voorbeeld: http://digilander.libero.it/mrolympia/ga70.jpg bedankt voor de reacties :) |
Wahaha, de Arnoldater die oude vrouwtjes wil versieren :D
|
Hmm ik kon toch zweren dat ik hierop gereplyed had.
Iig erg vet, verder heb ik er weinig op te zeggen, behalve dan dat die speergooiende dude zn voet er een beetje eng uitziet. Maar verder erg top, goeie diepte, uitdrukkingen en anatomie :) |
bedankt. Ik herinner me ook dat je hierop gereplyed had...vreemd
|
Citaat:
|
Sow he, heb jij even vooruitgang geboekt in 7jaar! (y)
Iig, ik vind de nieuwe tekening erg mooi! De gezichtsexpressies, diepte, enz zijn erg goed! Ook tof dat die kannibaal zich net omdraait, zo lijk je er nog meer bij betrokken :). |
bedankt :)
|
:eek: wauw!
|
:eek: ... as always!
|
Citaat:
|
kei vette tekening!!! hoelang hebt ge daarop gewerkt? => k wou da k ook zoiets kon!! :bloos:
|
je kunt die ampiere van dat ene mannetje wel iets minder overdeven maken verde (y) (y)
de eerste is natuurlijk het vetst na je dood word die geld waard zeker weten :) |
karo'ke: ehm, hmm.. denk iets van 4 uur.
bedankt voor de reacties :) |
Machtig! De horizon lijkt wel wat dichtbij...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |