![]() |
Speciale fototopic: weet niet echt of dat gewaagd is :)
Vroeg me namelijk af hoe onder de mannelijke leden van ons hun benen eruit zien :D
Persoonlijk vind ik t seksueel niet zo aantrekkelijk als een man hele dunnen benen heeft (maar misschien komt daar verandering in door foto's ofzo). En nee, ik heb geen beenfetisjisme. Mijn god, nee. :) maar t is wel zo dat ik een voorkeur heb van een wat stevigere been m.b.t. lijf. Vrouwen mogen ook hun benen showen, hoor :P maar daar ga ik niet op letten ;) |
Hm nee. Hele dunne benen vind ik ook niet erg aantrekkelijk. Ik hou wel van gespierde voetballersbenen. Goed behaard en als het kan niet al te wit. Dus laat maar zien heren! :)
|
k ben nogal ruw met gym en sport, dus ik zit onder de littekens en schrammen en korstjes en wondjes ;D op mijn kniën dan he...
dus ik bespaar je hoe het er uit ziet.. ;) nou fuck, de achterkant dan :o edit: ha! genoeg! mijn benen zijn Privé! |
Oeh he-le-maal niks mis mee :o
|
Citaat:
|
|
dit moet je niet verkeerd opvatten
maar je ziet er goed uit voor iemand van 53 :P |
Citaat:
|
Hou in de gaten: Dit is GEEN gewaagd foto-topic. Foto's liefst alleen van benen...
|
In overleg met Gatara: ---> DK
|
ik heb van die voetbalbenen (stomme kuiten beetje te dik:P)
maar er zit geen grammetje vet aan :cool: gwn bruine benen en behaard of hoe jullie het noemen :P *fotow komt ander keer * |
Ik sport de laatste tijd niet zoveel meer, toen ik nog voetbalde en zwom had ik lekkah gespierde benen (y)
|
ja, zwemmen doet t goed voor je benen :)
en schouders ook maar da's off-topic :P |
grote spieren op je schouders??
ik moet echt eens iets aan mijn bovenlichaam doen :( |
Citaat:
|
Gatara, dit had ik niet van jou verwacht :eek: ;)
ik maak, mits ik het niet vergeet, morgen wel ff een fotootje :p |
Bij het gewaagde fototopic kan ik me nog inleven, maar ik ga echt geen foto maken van mijn lopers en die op de kantine posten.
|
Kheb echte voetballers benen.. veel te dun..niet al te gespierd en boordevol littekentjes...
arme ik :( |
Misschien dat ik wel 'n foto maak van m'n benen, maar ik zou er niet op rekenen. ;)
|
Ik heb enorme dijspieren :cool:
|
mijn 3e been is gespierd als een os
|
Ik heb echt flink donker behaarde benen. Erg vreemd, want naast mijn schaamhaar is al mijn haar redelijk licht van kleur :p.
|
Allemaal verhalen, maar waar blijven die benen nou? :p
|
ja had je eerder moete zijn...
ik ga niet aan de hele wereld late zien hoe ze der uit zien jah... ne stuk of 10 mensne lijkt me wel genoeg :o |
Citaat:
|
Citaat:
Nee (n) |
Ik ga geen foto's posten op een forum.
|
Zo, wat een foto´s.
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Hieruit kan je, Gatara, concluderen dat de benen nou niet bepaald het lichaamsdeel is voor een man waar ze trots op zijn :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Behaard en wit.
|