![]() |
ongelijke borsten, seksueel afstotend?
Ik vraag me af of mannen ongelijke borsten bij vrouwen een afknapper vinden. Of zijn ze op het crusiale moment zo geil dat ze daar geen erg meer in hebben?
|
tjah toch liever gelijke denk ik :bloos:
maar dat moet k nog zien... k moet nog iemand vinden met ongelijke borsten die ik leuk vind :) |
Bijna iedere vrouw heeft ongelijke borsten... Maar vaak valt het nauwelijks tot niet op. Dus boeiend...
Alleen als de 1 cup AA is en de ander DD, ja, dan kan ik me voorstellen dat je denkt: hmz.. di's wel heeeeel vreemd. |
wat is ongelijk?
verschilt het vele maten of gwoon een beetje. lijkt me het laatste.. :) Dat zal niet afstotend zijn hoor.. (en volgens mij heeft btw tog bijna niemand egt symmetrische borsten?) Op 'het' moment zullen we het nogsteeds wel merken hoor. zo stom zijn we nou ook weer niet(alhoewel :) ). Maar het lijkt me belachelijk om af te knappen op iemand omdat 'dr borsten niet gelijk zijn' Citaat:
Maar of dat nou egt goe wor opgevat.. (maar 'n AA - DD verschil zal denk tog alleen zijn bij 'n amputatie oid.. :) ) |
zolang het maar enigzins vergelijkbaar is zal het me worst wezen, of ze tot op het grammetje nauwkeurig hetzelfde zijn
|
Als je van nature AA - DD hebt kan dat best makkelijk zijn bij het dragen van bijvoorbeeld een zware boodschappentas. In zo'n geval kun je mooi in evenwicht blijven.
Eigenlijk zou een vriendin met dergelijke cupmaten ideaal zijn, dan kan ik zelf mooi voetballen kijken. (y) |
geweldige post.
maar ff serieus, mijn vorige vriendin had toch echt symetische borsten hoor 100% zeker :D |
Ik ken een meisje die bestwel ongelijke borsten heeft maar ze heeft een aantal vriendjes gehad die er totaal geen probleem mee hadden.
|
Nouja ik had eerst ook altijd wel ongelijke borsten, maar heb mijn vriend er nooit over gehoord. Er zat geloof ik ongeveer 100 gam verschil in en da's toch best wat vind ik.
|
en nu niet meer?
*vraagt zich af of er überhaupt wat van te merken zou zijn* |
Ach, dat hebben ze echt niet door hoor. Op het moment supreme zijn ze zo opgewonden dat ze daar niet meer op letten. En sowieso. Om een klein verschil op te merken moet je heel goed kijken. En tegen de tijd dat ze het opgemerkt hebben, hebben ze al lang een klap voor de harses gekregen.
|
Ja, ik wijs ook iedere jongen af die ongelijke ballen blijkt te hebben. :p ;)
Nee hoor, tenzij het echt heel opvallend is vind ik dat mensen eens niet zo moeten zeuren. |
Citaat:
mag jou vriendje je niet van top tot teen bestuderen? snuffellen in elk gaatje...?? onromantisch hoor!! :nono: ;) |
ConcordDawn, niet meer offtopic alsjeblieft.
|
Citaat:
|
Welk vriendje is nou zo stom om serieus commentaar te geven op de borsten van zijn vriendin. Ze veranderen toch niet van dag op dag, en ze word er alleen maar onzeker van. :o
edit: symetrie is natuurlijk wel een van de grondstenen van zgn schoonheid. Maar ik denk dat het verschil wel héél duidelijk afleesbaar moet zijn wil je ook maar iets van een serieuze afknapper veroorzaken. |
Citaat:
|
Citaat:
Twee van mn ex-en vonden het een ramp. Ik vind het alleen maar een ramp dat zij het een ramp vonden. Onzekerheid domineert de meisjes. |
Citaat:
|
Citaat:
Het maakt mij iig niet zo veel uit, alleen, zoals al zo vaak is gezegd, als het extreem is. |
nope helemaal niet!
ze groeien toch wel weer gelijk *toch??* |
alles wat iets ongelijk is aan je lichaam zie jij alleen zelf en ziet verder niemand anders... dat is echt zo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou er niet op afknappen, zou ik trouwens ook wel erg zielig vinden als 't wel zo zou zijn. (mits 't niet te extreem is hea:P)
|
M'n Ex-vriendin heeft best wel fel verschillende borsten maar zelf heb ik er me nooit aan gestoord. In tegendeel, ik vond het eigenlijk wel leuk, "2 soorten borsten voor de prijs van 1".
Ik vind het eerder spijtig voor haar gezien ze zo moeilijk een comfortabele BH vind. |
maakt me niet veel uit denk ik.
|
Mijn vriend kwam er afgelopen maand pas achter dat mijn borsten niet precies even groot zijn, en we zijn toch al bijna 15 maanden samen. En dat hij erachter kwam, dat was ook alleen maar doordat ik het zei en hij er toen eens op ging letten :P. Maargoed, het scheelt ook absoluut geen hele cupmaat bij mij, de ene is gewoon net ietsjes kleiner. Ik zag het zelf ook pas een jaartje geleden voor het eerst, terwijl ze de laatste drie jaar niet meer echt veranderd zijn.
Bij een 'normaal' verschil (want verschillende borsten ís normaal) zal het 'm dus waarschijnlijk niet opvallen... |
Conclusie uit tot nu toe genoemde reacties:
Zolang er geen dramatisch verschil in zit van een cupmaat of meer: Boeiend.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
slapeloze nachten...
nee dus, wat boeit dat nou |
Dat kan me nou echt niks boeien, echt niet... :)
|
Gelijke grootte zal vast iets mooier zijn, maar om het nou te hebben over seksueel afstotend...nee, absoluut niet.
|
borsten zijn er om geliefkoosd te worden, en zeer zachtaardig behandeld, je weet wel, strelen, zachtjes zuigen, en zachtjs knijpen, misschien een beetje langs likken ed.
*wist zweet van voorhoofd* En als je daarmee bezig bent, blijven die heus niet op exact dezelfde plek doodstil liggen, want met een beetje goede wil, volgen ze de beweging die jij met je hand of mond maakt. Dus denk ik dat die ongelijkheid niet eens zal opvallen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou mijn borsten zijn wel gelijk eerlijk gezegt...
|
Het is zelfs normaal als je borsten niet helemaal gelijk zijn. Je linker lijkt een klein beetje groter, doordat je hart daarachter zit. Die 'duwt' de borst dus wat naar voren. Bij sommige vrouwen is dit bijna niet te zien, bij anderen weer wat duidelijker, maar het is dus volkomen normaal.
|
Alleen een man met perfect symmetrische ballen mag iets zeggen over de 3 mm verschil in mijn borsten.
|
Citaat:
Je bent nog niet uitgegroeid, maar verder wil ik je niet bang maken of zo....... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je hele lichaam is a-symetrisch, je ogen staan ook niet op exact dezelfde plaats, maar dat valt ook niet op
en ik heb nog nooit gezien dat er echt een enorm verschil in zit. |
Zolang het maar niet al teveel scheelt valt het wel mee denk ik. Dus niet een hele cup verschil :eek:
|
(=sarahbressers)
Ik heb wél erg asymmetriche oren. Ze zijn even groot en even recht, maar de ene staat ruim een cm hoger dan de andere. En mijn ene been is ongeveer 2 cm langer. Is dat seksueel afstotend? :P |
Citaat:
|
mijn linker is dus juist de kleinste, dus van dat hart merk ik niks....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |