![]() |
pandemoniumfromamerica
viggo mortensen heeft samen met buckethead, de gitarist van guns & roses een cd gemaakt, pandemoniumfromamerica geheten. heeft iemand de cd of weet iemand waar hij verkrijgbaar is ( buiten internet)? voor iedereen die het album niet kent: download half fling en shadow maar, dan heb je een goed beeld van wat er zoal op staat. half fling is gezongen door elijah wood, shadow door dominic monaghan. half fling is vooral te beschrijven als eeerm... chipmunkerig.
|
Elijah wood moet niet zingen.
hij moet met macaulay culking poppen op snelwegen smijten |
ik snap em niet.
en ik heb ook niet gezegd dat ie kan zingen ( integendeel, van mij mag ie zijn strot houden en eens wat vrolijker kijken) |
waarom zou ik 't dan downloaden
|
Citaat:
|
ah, dat verklaart het.
en waarom je t zou downloaden... ik raad shadow meer aan dan half fling, maar half fling is erg leuk voor de hysterische fangirls onder ons, of als je gewoon wil weten wat voor rare mensen acteurs zijn. |
Citaat:
|
okee, misschien kom ik over als een fangirl, door mijn onderschrift. niets is minder waar, elijah's grey panthers is een community die captions becommentariseerd en het 'bedroolen' van internationale acteurs tegengaat. maar daar ging het niet om. weet iemand bij welke winkel je hem kunt kopen? begin nu niet van: zoek op internet, of ga naar de stad, want dat heb ik vanzelfsprekend al gedaan. :rolleyes:
|
Citaat:
|
die is niet nederlands.
|
Oja, misschien is Bol.com iets?? :rolleyes:
|
ik geef de ander altijd gelijk. voorkomt oorlog enzo.
p.s., bol.com heeft 'em niet. |
|
doe eens een beetje ontopic asjeblief :)
|
ontopic: weet iemand dan een winkel waar ze zelfs de raarste muziek verkopen waar deze muziek ook tussen zou kunnen staan?
|
de hema
|
dat zou best eens kunnen.
|
Ach mens.. you need to get laid. Geen sappels whatsoever.
|
als jij het zegt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |