![]() |
Wat vinden jullie het mooiste aan Terschelling?
Ga jij naar Terschelling voor de gezellige campings, voor het uitgaan, voor de natuur en de rust, voor het (zonnige) strand of voor iets anders?
Wat is voor jou de 'pull factor' van Terschelling? |
Ik ben er 1x een weekend geweest, waarschijnlijk omdat ik er vlakbij woon.... maar ik vind terschelling nou niet echt iets bijzonders hebben dat me aan zou trekken ik ga veel leiver naar het buitenland... en ik hoef alleen de zee over dus dat is voor mij niet echt vakantie en het weer in nederland is ook altijd klote...
|
nou ik denk vanaf oosterend naar het amelandergat. dat stuk is echt supermooi ik weet alleen ff niet hoe het heet :S
en natuurlijk het strand dat echt super breed is :) maar de kwallen die er altijd liggen is wat minder :S maja het is er mooi dat zeker. :D |
Ik ben op alle Waddeneilanden geweest maar Terschelling vind ik het mooist. De afwisseling van zee, bos, hei, strand, weiden en wad is er perfect. Met mijn ouders en broers kom ik er nu al 5 jaar achtereen. Als je daar bent ben je écht met vakantie, je kan niet zomaar meteen even weer naar het vasteland. Lekker eilandgevoel! Skylge, myn lântsje! (y)
PS Ik ben Rotturdammur hoor.. :p |
terschelling is gaaf.. alleen moet je er niet te oud voor worden. In het hoog seizoen trekken de jongeren die kant op. En dan ben je als 20er een van de oudste
|
ik ga naar terschelling voor de wind, de zee en de rust. UItgaan kan ik hier ook wel, maar zee hebben we hier nie...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eh , er was ook een meer waar ik veelk bij zat, dat was altijd erg gezellig met gitaartje enzo.
En de vijfpoort, een leuke en gezellige alternatieve danskroeg ofzo. vet gezellig. Ik heb dan ook geen last gehad van alle flink bezopen jongeren, want die kwam ik daar toch niet tegen. :D |
Het strand, zeker weten, vooral in de herfst, heerlijk uitwaaien met de hond. (y)
|
Wat ook prettig is: je raakt er je 'maagdelijkheid' zo prettig kwijt.... :bloos: Tenminste, ik wel... :cool:
Ik weet alleen niet of dit een voordeel (y) of een nadeel (n) is.... maar "heb niet elk nadeel se voordeel?" :D |
Ik ben er vroeger jaren achter elkaar geweest met m'n ouders (y) Ik vond de reis altijd zo leuk, met de boot :cool: Maar de Boschplaat en het strand ook :) Ben er nu al jaren niet geweest :s
|
Citaat:
maar wil een x in de winter er naar toe.. sowieso snel weer eens een keer. voor de nostalgie, de rust, de duinen, het strand, de zee, de boschplaat, de warme chocolademel bij de brandaris enz. :) |
Ik ben er nooit geweest maar ik zal er heen gaan voor het strand en voor het feesten...... net als de meesten denk ik.
|
het uitgaan daar is kut! alles gaat om 2 uur dicht en ze zijn bij de controles vet streng....
ik ga er alleen heen als ik met een groep ben en dan maken we het gezellig... leuke omgeving. |
mooiste?
er zijn daar 2 dingen.. bier en vrouwen. Ik vond een combinatie toch wel het beste :cool: :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom er al 15 jaar.. en ik vind alles er wel mooi aan. de stranden , de relaxte sfeer, over het algemeen leuke mensen en leuke uitgaangsgelegenheden (al heb ik dat dit jaar pas voor t eerst gedaan)
terschelling (y) |
en de appelmeisjes
kent iemand dat? das echt lekker, lekkerder dan dat vieze potjekoek |
Citaat:
ja volgens mij ken ik dat wel....... vroeger liep ik de brandariswandeltocht ook altijd .... wordt die eigenlijk nog steeds gehouden? :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |