![]() |
Welk spel heb jij altijd al willen spelen, maar wat niet kon?
Van welk computerspel heb jij gedroomd om het te mogen spelen, wat niet te realiseren was? Dat kan zijn: je kon niet aan het spel komen, je pc kon het niet aan of je kon het niet vinden.
Bij mij is dat GTA 3, die kan mijn pc niet aan. En zo zijn er nog wel een aantal te noemen, maar dit is een van de belangrijkste en een van de eerste games waarbij ik merkte dat mijn pc nogal verouderd was. |
Lotus III ;)
Loopt slechts op de helft van de oude computers.. 't is geloof ik zo'n pascal programma. Geweldig spel trouwens. Ik heb nog een 486 staan alleen om dat spel op te spelen. |
mijnen veger :o
|
Citaat:
|
hmzz..
ik was vroeger toen ik zelf nog geen goede pc had (in de 486 en begin pentium tijd toen ik nog een 386 had) altijd helemaal weg van sims en van dune en warcraft maar dat draaide nooit op mn 385.. themepark is daar een mooi voorbeeld van.. geweldig spel.. mar helaas is dat spel zo geprogrameerd dat toen ik het op mn p2 333 speelde alles supersnel ging.. mjah nu is hte toch niet zoveel meer omdat het ondertussen achterhaald is maar in die tijd was dat zoo gaaf :) |
split screen soccer managers..
die hadden mn broertje en ik heel lang geleden gekocht, en het leek heel leuk, maar het heeft het nooit gedaan.. :*( |
Final Fantasy XI.
|
Battlefield, vroeg toch iets teveel van m'n pc
|
Ik heb eigenlijk altijd wel alles kunnen spelen op mn pc (ik ben dr pas mee bezig vanaf een pentium II 350 Mhz).
Alleen lijken me sommige Xbox/GC/PS2 spellen wel heel gaaf maar die komen dan weer niet op PC:s zoals bijvoorbeeld Midtown Madness 3, maar dr zijn echt heel veel andere op te noemen, elke x denk ik weer laat ik dan maar een Console kopen, maarja dat is ook weer zo duur:s |
Citaat:
Heb um nog niet zien liggen namelijk... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |