![]() |
Rijkaard *zucht*
Ik lees hier in de sportweek dat Rijkaard stopt bij sparta als ze degraderen. Ik vind die Rijkaard echt zo'n ***. Als het even niet loopt nokt hij hem geljk, net als bij oranje. Misschien kan die beter ff wat leren in de 1e divisie.
|
typisch
|
Ik hoorde maandag in VoetbalInstite nog dat Rijkaard gewoon bij sparta blijft als ze degraderen, de media is er dus nog niet over uit:p
|
Zou het terecht vinden dat hij hem peert, hij is toch niet iemand die in de eerste divisie hoort.
|
Citaat:
*mee eens* |
Citaat:
|
een medium de media
haha hoho hihi theyre going to take me away haha |
Citaat:
waar slaat dat nou weer op wat heeft die vent dan gepresteerd op trainersgebied |
Citaat:
NIKS Het is al belachelijk dattie Oranje mocht coachen, hij heeft ons ooit het WK gekost (rood in halve finale door spugen, iets stommers kan je niet doen):mad: :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als Rijkaard weg was gegaan als het even niet goed ging met Sparta, dan was ie er nu al lang niet meer geweest.
|
Het is zijn eigen schuld. Als iemand als van Hanegem zegt dat hij zou degraderen met die groep, dan denk je wel 2x na.
Dan moet er bij het bestuur een lampje gaan branden en bij Rijkaard ook. |
Zou Sparta Rijkaard wel kunnen betalen als ze degraderen? Sparta kan al blij zijn dat Rijkaard trainer/coach is bij hun! Want Rijkaard haalt de top!!
|
Rijkaard heeft wel een halve finale op een ek als trainer achter zijn naam staan. Van Gaal kon zich met dezelfde selectie niet eens kwalificeren. Maar Rijkaard moet gauw weg daar bij Sparta, nu heeft hij nog een beetje aanzien in voetballand, maar als ie straks weer degradatievoetbal speelt(of 1e divisie), dan zal ie snel wegzakken.
|
Eerste divisie zal ie toch niet doen! Die man schopt het wel een keer tot AC Milan! Daar heeft ie tenminste wel aanzien!
Op het EK2000 had ik de volste vertrouwen in die man! En als ie Sparta niet redt, dan komt ie wel ergens anders wel aan de bak! |
Nou hebben ze hem zelfs bedrijgd! En zn gezin... Echt achtelijk!
|
Citaat:
|
lol :D
|
rijkaard is zeker wel een goeie trainer hij zorgt voor een goede sfeer, nederland had/heeft in tijden niet zo goed gespeeld als onder rijkaard
hij hoort niet thuis bij sparta |
Citaat:
In tijden niet zo goed gespeeld als onder Rijkaard???? Op het WK '98 speelde Nederland zes keer zo goed en toen was toch echt Guus Hiddink bondscoach... Bovendien is zijn slechte wisselbeleid in de halve finale er mede de oorzaak van geweest dat Nederland werd uitgeschakeld in 2000.. |
Citaat:
Belachelijk dat ie bedreigd is, waar gaat het heen met nederland (n) |
Citaat:
seedorf voor bergkamp en van gaal ook hasselbaink voor overmars |
Hij staat als 2e achter Hiddink op het verlanglijstje van PSV... Daarna Jol... Erwin Koeman heeft nog te weinig ervaring volgens Van Raaij.
|
Hoe zit het nu eigenlijk... Sparta is laatste geworden in de nacompetitie en is dus een gouden gids-devici club.
Is ie opgestapt? |
Ik lees nu net in de Sportweek:
Citaat:
|
|
Dan is er toch nog hoop voor Sparta om ooit te promoveren. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |