Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Rijkaard *zucht* (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=75377)

Lucky Luciano 01-05-2002 13:47

Rijkaard *zucht*

Ik lees hier in de sportweek dat Rijkaard stopt bij sparta als ze degraderen. Ik vind die Rijkaard echt zo'n ***. Als het even niet loopt nokt hij hem geljk, net als bij oranje. Misschien kan die beter ff wat leren in de 1e divisie.

The Holy Terror 01-05-2002 16:08

typisch

Mitros 01-05-2002 18:55

Ik hoorde maandag in VoetbalInstite nog dat Rijkaard gewoon bij sparta blijft als ze degraderen, de media is er dus nog niet over uit:p

The Senna Fan 02-05-2002 19:11

Zou het terecht vinden dat hij hem peert, hij is toch niet iemand die in de eerste divisie hoort.

Spoeleh 02-05-2002 19:18

Citaat:

The Senna Fan schreef:
Zou het terecht vinden dat hij hem peert, hij is toch niet iemand die in de eerste divisie hoort.

*mee eens*

ZlatanSuperJood 02-05-2002 22:09

Citaat:

Mitros schreef:
Ik hoorde maandag in VoetbalInstite nog dat Rijkaard gewoon bij sparta blijft als ze degraderen, de media is er dus nog niet over uit:p
Kan jij me het meervoud van media geven?

cubert 02-05-2002 22:14

een medium de media

haha hoho hihi theyre going to take me away haha

Krugdinho 02-05-2002 22:16

Citaat:

The Senna Fan schreef:

waar slaat dat nou weer op wat heeft die vent dan gepresteerd op trainersgebied

Firebolt 06-05-2002 18:06

Citaat:

Zaagmanz schreef:

waar slaat dat nou weer op wat heeft die vent dan gepresteerd op trainersgebied

dat zal ik je zeggen: 1 woord, 1 lettergreep, 4 letters:
NIKS

Het is al belachelijk dattie Oranje mocht coachen, hij heeft ons ooit het WK gekost (rood in halve finale door spugen, iets stommers kan je niet doen):mad: :mad:

Lucky Luciano 06-05-2002 18:42

Citaat:

Firebolt schreef:

NIKS

Het is al belachelijk dattie Oranje mocht coachen, hij heeft ons ooit het WK gekost (rood in halve finale door spugen, iets stommers kan je niet doen):mad: :mad:

hmm.. die Völker kreeg ook rood

Zlatan tha man 12-05-2002 10:56

Citaat:

Firebolt schreef:

NIKS

BIj mij weten was het niet in de HAlve Finale:rolleyes: d8 meer aan de 8e finale en ja iedereen heeft ze fouten gemaakt. Maar van Hanegem had het goed gezien door weg te gaan bij sparta denk dat cruijff het zelfs daar niet zal redden

M.Knopfler 16-05-2002 07:35

Als Rijkaard weg was gegaan als het even niet goed ging met Sparta, dan was ie er nu al lang niet meer geweest.

Live and Let Die 16-05-2002 07:41

Het is zijn eigen schuld. Als iemand als van Hanegem zegt dat hij zou degraderen met die groep, dan denk je wel 2x na.
Dan moet er bij het bestuur een lampje gaan branden en bij Rijkaard ook.

Bean 18-05-2002 11:58

Zou Sparta Rijkaard wel kunnen betalen als ze degraderen? Sparta kan al blij zijn dat Rijkaard trainer/coach is bij hun! Want Rijkaard haalt de top!!

Kezmanian Devil 18-05-2002 13:29

Rijkaard heeft wel een halve finale op een ek als trainer achter zijn naam staan. Van Gaal kon zich met dezelfde selectie niet eens kwalificeren. Maar Rijkaard moet gauw weg daar bij Sparta, nu heeft hij nog een beetje aanzien in voetballand, maar als ie straks weer degradatievoetbal speelt(of 1e divisie), dan zal ie snel wegzakken.

Bean 18-05-2002 15:50

Eerste divisie zal ie toch niet doen! Die man schopt het wel een keer tot AC Milan! Daar heeft ie tenminste wel aanzien!
Op het EK2000 had ik de volste vertrouwen in die man! En als ie Sparta niet redt, dan komt ie wel ergens anders wel aan de bak!

Bean 23-05-2002 16:45

Nou hebben ze hem zelfs bedrijgd! En zn gezin... Echt achtelijk!

ZlatanSuperJood 23-05-2002 22:31

Citaat:

Bean schreef:
Nou hebben ze hem zelfs bedrijgd! En zn gezin... Echt achtelijk!
Ze hebben t waarschijnlijk op zn geld gemund, daar hebben meer rijkaards last van..

Bean 24-05-2002 09:11

lol :D

als het ware salsa 24-05-2002 10:49

rijkaard is zeker wel een goeie trainer hij zorgt voor een goede sfeer, nederland had/heeft in tijden niet zo goed gespeeld als onder rijkaard

hij hoort niet thuis bij sparta

ZlatanSuperJood 24-05-2002 13:11

Citaat:

als het ware salsa schreef:
rijkaard is zeker wel een goeie trainer hij zorgt voor een goede sfeer, nederland had/heeft in tijden niet zo goed gespeeld als onder rijkaard

hij hoort niet thuis bij sparta

In tijden niet zo goed gespeeld als onder Rijkaard????

Op het WK '98 speelde Nederland zes keer zo goed en toen was toch echt Guus Hiddink bondscoach...

Bovendien is zijn slechte wisselbeleid in de halve finale er mede de oorzaak van geweest dat Nederland werd uitgeschakeld in 2000..

DJ Incompetent 24-05-2002 13:16

Citaat:

darkshooter schreef:

hmm.. die Völker kreeg ook rood

voller heet ie.

Belachelijk dat ie bedreigd is, waar gaat het heen met nederland (n)

Krugdinho 24-05-2002 13:20

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:

In tijden niet zo goed gespeeld als onder Rijkaard????

Op het WK '98 speelde Nederland zes keer zo goed en toen was toch echt Guus Hiddink bondscoach...

Bovendien is zijn slechte wisselbeleid in de halve finale er mede de oorzaak van geweest dat Nederland werd uitgeschakeld in 2000..

jah :mad: van vossen voor zenden
seedorf voor bergkamp

en van gaal ook hasselbaink voor overmars

Bean 29-05-2002 22:12

Hij staat als 2e achter Hiddink op het verlanglijstje van PSV... Daarna Jol... Erwin Koeman heeft nog te weinig ervaring volgens Van Raaij.

Tofke_H 29-05-2002 23:43

Hoe zit het nu eigenlijk... Sparta is laatste geworden in de nacompetitie en is dus een gouden gids-devici club.
Is ie opgestapt?

Lucky Luciano 30-05-2002 07:40

Ik lees nu net in de Sportweek:
Citaat:

Frank rijkaard verwees naar zijn nog een jaar doorlopende contract, gevraagd naar zijn plannen in de nabije toekosmt. Dat hij die verbintenis daadwerkelijk uitdient, is nog niet gezegd. DE liefde tussen Rijkaard en Sparta is wederzijds, maar zijn salaris drukt straks zwaar op de vermagerde begroting. Bovendien geniet Rijkaard grote populariteit binnen de spelersgroep van PSV om Eric Gerets op te volgen. Daarnaast staat hij bovenaan de wensenlijst van Parma.
Dus als ik rijkaard zou zijn zou ik het wel weten.

Tofke_H 31-05-2002 16:56

Rijkaard weg... BRON

WU-rulezzz 31-05-2002 16:58

Dan is er toch nog hoop voor Sparta om ooit te promoveren. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.