![]() |
La vita é bella
Komt zaterdag op tv! Om 21.12 op Nederland 1!!
Ik had een week geleden het laatste stukje van deze film gezien en ik vond het helemaal geweldig! Mja, ik ontzettend balen dat ik m niet helemaal gezien had, en nou komt ie zaterdag!! *blij* Wat vinden jullie van deze film?? |
Ik vind het een hele mooie film.
***SPOILER*** vooral zoals de vader doet alsof het een spel is voor zijn zoontje. Ook wel een beetje zielig...wanneer de vader word vermoord...:( ***SPOILER*** Maar ik heb het al een paar duizend keer gezien, en nog steeds vind ik het een mooie film!!! |
Citaat:
|
Super mooie film!!! M'n favo! Heb um ook op video!
|
vet mooie film(y)
|
Hijs wel leuk maar absoluut niet 1 van me favo films
|
1 van de mooiste films die er zijn :)
de enige keer in m'n leven dat ik m'n vader zag huilen :eek: Maar ik vond 'm juist cool omdat ik totaal niet wist wat er zou gebeuren en hoe het zou aflopen. En Roberto Benigni rulessss |
Ik heb hem gezien met m'n nichtje, drie keer :) Onwijs mooie film.
Laatst had mijn vriend hem ook gekeken, alleen, daarna belde hij me op en ik hoorde dat hij had gehuild... *zucht* dat zegt veel over de kwaliteit hoor :) Ik ga zeker kijken! |
ik vond m echt onwijs lief. een van de best films ever! hij is tijdloos.
|
het leven is mooi?
wat beteeknd de titel? jah sorry me frans is minimaal |
echt supermooie film
!!!!!!!!!! we gaankijken :) |
Citaat:
|
haha is dat echt italiaans? :eek:
huh ik denk laat ik maar eens een poging doen met me half jaartje frans op school dus ik gok het leven is mooi ( stond altidj een 2 op me rapport voor frans) en nu blijkt het italiaans te zijn, wowie vink wel kewl van mezelf :P dak t zelfs dan nog weet... okeej t lijkt wel een bietje op elkaar maar toch :D |
ik ga em opneme.
|
Wat een fantastische film!
Deze film was zeker zijn 3 Oscars waard |
Roberto Benigni werkte af en toe op mijn zenuwen...verder was de film wel goed.
|
Ik wilde hem opnemen, maar ik was te laat thuis! :(
Mijn moeder heeft hem wel op video, in het italiaans :mad: |
Prachtig, prachtig!
Zo wordt het leven in de concentratie kampen nog eens anders gebracht. Erg mooie film, lijkt wel een sprookje! |
Ik ga m vanavavond kijken denk ik! Whooot! Ben echt benieuwd naar het eerste deel.. :)
|
KUT!!!!!
Mjah ik wilde hem opnemen... stond de video nog op wintertijd... en ik was niet thuis... ik heb het eind wel gezien (2e helft) en ik had hem al gezien, maar nu wordt het weer wachten voordat ik hem op een videoband kan zetten :(... Mjah zeeeeer goede film... |
Citaat:
maar echt, die film is geniaal..... zooooooo ongelooflijk mooi een betere film bestaat niet. |
Citaat:
Ik heb hem gisteren voor de tweede keer gezien en ik vind t een heel mooie film. |
Bedankt voor de tip, Pebbles.
Ik heb de film gisteravond gekeken. Leuke film, erg vindingrijk. Ook dat jongetje is errug schattig. Maar ik vind de film niet zo fantastisch als dit topic zou doen geloven. Het eerste deel vond ik vrij saai namelijk, pas na een uur begon de film me te boeien. |
Kheb um ook gezien:)waanzinnige mooie film!!:)
dat eerste deel van het verhaal laat echt de sfeer goed zien, hoe die man is enzow. Dan is het tweede deel ook veel mooier, omdat je weet hoeveel hij van zijn prinses houdt:) en dat jongetje...wiejj lief! Ik vond het verhaal heel mooii maar ook heel verdrietig...zoals dat jongetje kijkt als hij die tank ziet en dat ze 'gewonnen hebben!" is het verhaal van die vader toch nog goed gekomen... verder is italiaans echt een koele taal dus deze film gaat gelijk bij m'n favo films:) |
Ik heb m gisteravond ook helemaal gekeken! Wat issie toch ontzettend mooi.. en zielig..
Het eerste gedeelte vonnik erg leuk.. die man is superkoel! :) Bij het tweede gedeelte had ik soms echt tranen in mn ogen, hoe die man met zn zoontje omging en vertelde dat het een spel was enzo.. sommige stukjes daarvan waren zooooow mooi!! En het einde ook.. dat jongetje helemaal blij.. Nja, tis iig een van mn favo films nu!!! |
Citaat:
|
Ik heb helaas het begin gemist :( Maar het laatste deel was iig erg mooi& goed!!!
|
'Kheb 'm nu ongeveer 4 keer gezien ofzo, en NOG STEEDS moet ik huilen.. :S Heel erg koel.
|
een hele goeie film!!!
ik heb hem bij Duits op school gezien en ik vind het echt een geweldige film!! heel goed gespeelt en een mooi verhaal dat ventje is echt schattig trouwens, en die amerikaan in die tank op het eind is nog best wel lekker ook!!! |
Heel goed!
|
'T is idd een erg goeie film.
Vraagjuh aan Åññúhtjúh: is 't soms je hobby om alle oude topics weer terug te halen??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |