![]() |
hulp voor vriendin!!!! SNeL!!!!!!!!!!
Een vriendin van mij is verliefd op een jongen.
En het gaat tamelijk goed tussen hun, elke dag telefoneren, msn, smsjes, op school praten. Nu heeft een vriend van die jongen die persoonlijke smsjes voorgelezen in de klas. Als ze langsloopt hoor je gelijk HOER!!! en blablabla je snapt het wel. Wat moet ze nou doen? Zou het moeten geloven of niet? We hebben zo pauze dus dan zien we hun weer. Help! |
die jongen is gewoon slecht om zulke dingen die min of meer 'prive' zijn tussen hem en dat meisje aan iedereen te laten lezen, negeer hem gewoon en bel hem niet meer... hij is haar niet waard...
|
maar,
zij is verliefd op hem en hij is verliefd op haar hij heeft het heeeeel geloofwaardig bekend dat het niet zo is die vriend dat voorgelezen heb. Hij praat heel de dag over haar.. ik ken die jongen ik heb 4 jaar bij hem in de klas gezeten. Ik weet ongeveer hoe hij is.. Hij heeft ook bijna nooit een vriendin gehad, en ik denk dat hij misschien daardoor met haar wil pronken... |
zeg het hem dan midden in zijn gezicht dat ie dat gewoon niet moet doen omdat de gevolgen dus werkelijk zichtbaar zijn
|
hoe komt een vriend van die jongen uberhaubt aan die smsjes?
als die jongen warop ze verliefd is die smsjes heeft laten lezen is het oko mar ene l*l |
ze wordt wel steed hoer genoemd enzo
dus waarscheinlijk heeft die jongen toch die smsjes voorgelezen in de klas. |
we weten niet of die telefoon is afgepakt of dat die jongen het zelf gegeven heeft. Hij zegt dat die telefoon is afgepakt maar daar geloven wij weinig van.
We komen er na 10 uur achter. |
Citaat:
dan ga je dus niet meer met die jongen om, als je toch verliefd blijft op zon eikel vraag je er zelf om.. dus.. beter niet doen.. wat je oko kan doen is naar schoolleiding stappen, als het echt te erg word maar ff offtopic: je bent 14, moet jij niet opletten in d les? |
Citaat:
maar als iemand mijn telefoon afpakt heb ik die wel terug voor ie de kans krjigt om meer dan 1 smsje voor te lezen |
dat is waar
en nee we hebben zorg en welzijn dus we mogen achter de computer... voordeel voor ons dus! en als er een leraar komt.. snel wegklikken haha.. ik bedoel we hebben zo pauze.. en we zijn pas 2 uur uit.. dus en dan is het te laat om acties te ondernemen |
we hebben pauze.. we zijn rond half 11 terug
bedankt nog!!! |
veel plezier
ik ben weg :p |
Kan altijd gebeuren dat die jongen even niet opgelet heeft en dat zijn vriend de telefooon heeft afgepakt.
Als ze haar voor hoer uitmaken, is dat niet super serieus waarschijnlijk. ZE vinden het gewoon leuk om haar te pesten. Moet je gewoon negeren. Zij weet toch wel beter. Als die jongen voor haar opkomt, vindt hij het vervelend en is het een goede jongen. Als hij niet echt populair is en dus niet voor haar opkomt kan het ook een goede jongen zijn alleen durft hij niet voor haar op te komen. Volgens mij vindt hij haar ook wel leuk. Je moet je dan niks aantrekken van die gebeurtenis en je vriendin en hij moeten gewoon lekker doen wat zij willen. Ik zou haar aanraden gewoon met hem te gaan. Laat ff weten hoe het is gegaan.... |
hey bedankt
wij hebben dus nu vakantie en ze gaan wat afspreken met zn 2tjes.. :P het is goed gegaan dus :) heel erg bedankt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |