![]() |
Nederland/Belgie
welk bier is lekkerder :D
Dommelsch is gwn het allerlekkerste bier en al dat belgische bier is toch maar zoet :) |
*gaat naar school*
|
doe dat
|
Overhet algemeen het belgische bier :)
Alhoewel grolsch ook wel te pruimen is |
---> Drugs & Alcohol
|
België heeft veel meer speciale bieren, die veel lekkerder zijn dan de standaard Nederlandse pilsjes, want veel meer brouwen wij niet.
|
ik hou niet van bier
|
Vergeet de afrikaanse niet, die zijnn erg lekker......
oh en uit belgie de mcchouffe, duvel en vele anderen. In nederland zijn dat Brand, Hertogjan,en Alfa |
Volgens mij heeft n.l nog maar een echte monnik browerij de rest zijn allemaal fabriek bier.
De enigste bier dat in n.l echt veel verschil is van de bieren is toch Hertog Jan. Grolsch en brand is nog te zuipen. Maar amstel,bavaria, heineken is slootwater bier. Belgie heeft veel meer keus. |
Citaat:
:D Belgisch dus |
Overal ter wereld is Heineken verkrijgbaar... :| (Zouden die zogeheten 'hongerbuikjes' dan stiekem 'bierbuikjes' zijn?! :o
|
Hm, ik ben nie zo bekend met (belgisch) bier, dus heb ik maar op NL gestemd, want palm vind ik nix.
|
Vind bier niet lekker, alleen Kriek. Belgisch dus: Bellevue!
|
Belgisch (y)
|
Citaat:
@ coopergirl: noem jij Heineken bier? :rolleyes: |
Citaat:
:D (y) |
Citaat:
Maar van Bellevue is er ook framboise, frambozenbier. Zeeeeer zoet, zeeer zwaar, maar als je tegen een stootje kan: na 6 flessen ben je redelijk gaar |
Citaat:
Volgens mij is het gewoon ongezuiverd grachtenwater uit Amsterdam |
Citaat:
|
Citaat:
+ Heineken is lekker (y) |
Citaat:
|
Belgisch (y) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eigen volk eerst, eigen bier eerst! (y)
|
Citaat:
verder, belgisch natuurlijk :D slootwater met een hoog kwaliteitsgehalte blijft gewoon slootwater |
Ik zag laatst trouwens van bellevue ook peche, perzik bier, maar dat is eigenlijk een soort zware breezer.....
|
Citaat:
|
jah export daar staat woon gelijk aan kwaliteit (daarom staat er ook geen fabriek in amerika)
|
speciaal bier vind ik ranzig..dus das geen voordeel van belgië
doe maar gewoon het nederlandse bier, is allemaal lekker. |
BELGISCH! Jupiler is cker het lekkerst!
maar voor dommelsch doe ik het ook wel |
Hertog Jan, dé man.
|
Citaat:
|
Het rare is, Heineken uit export flesjes smaken beter, dan die uit de gewone bruine flessen Of ligt dit aan mij :confused:
|
ik ga toch voor belgisch :bloos:
|
Stella Artois :cool:
|
Nederlands.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Belgisch bier is het beste
PALM :evil: |
Citaat:
|
Eigenlijk vind ik al het bier maar ranzig smaken. Totdat er al het nodige is geconsumeerd uiteraard ;)
|
Ach wat een load of crap het heeft gewoon te maken waar je mee opgegroeid ben. Robod00d woont net zoals ik in regio Randstad/Den Haag en daar is Heineken de standaard, met de paplepel ingegoten or so to say. Voor mij is juist Grolsch waterig aangelengd smakeloos bocht...
Standplaatsgebondenheid heet dat, is dat zo moeilijk te begrijpen. |
Citaat:
sorry, maar in welke kroeg kom jij dan, dat ze er alleen maar heineken schenken, en er zijn vast ook wel kroegen die meer schenken, of speciaalbieren oid. een beetje de bier wereld verkennen is niet erg hoor, je hoeft niet bang te zijn, van de meeste bieren ga je echt niet dood. ( nou ja misschien van heineken :p ) |
Citaat:
Heineken is onder hersenloos volk de standaard. Peer Pressure my ass, als je gewoon lekker bier wilt, dan val je toch liever buiten de groep doordat je smaak niet strookt met die van de "Standplaatsgebondenheid," (roloog) fuck die standaard. De betere kroegen hebben ook geen heineken in de tap. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |