Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Klaarkomen bij vrouwen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=753993)

Denkie 20-02-2004 10:30

Klaarkomen bij vrouwen

--

Somebody Special 20-02-2004 10:39

Als ze wil helemaal niets maar meesta; toch weg spiertrekkingen in de vagina en buik en meeste mensen gaan trillen

Francesco 20-02-2004 11:27

Vochtiger worden, zwaarder ademhalen, blosjes op de wangen...

Die spiersamentrekkingen heeft niet ieder meisje zodanig dat je het als jongen kunt merken, dus staar je daar niet blind op ;)

IEMOW-KOR 20-02-2004 11:49

Citaat:

Francesco schreef op 20-02-2004 @ 12:27:
Vochtiger worden, zwaarder ademhalen, blosjes op de wangen...

Die spiersamentrekkingen heeft niet ieder meisje zodanig dat je het als jongen kunt merken, dus staar je daar niet blind op ;)

nee inderdaad alleen als je binnenin gaat voelen voel je het samentrekken. als ze klaarkomt kreunt ze een paar keer wat steviger

Nona 20-02-2004 13:04

Het is bij ieder meisje heel verschillend. Het ene meisje ligt opeens helemaal stil, gespannen, het andere meisje beweegt heftig en maakt geluid, bij weer een derde merk je geen verschil (wat niet wil betekenen dat zij geen verschil merkt ;)). Ik denk dat vrijwel elk meisje op dat moment wel nog een stuk vochtiger wordt. Achteraf is alles veel gevoeliger, dat zul je vast merken.

Francesco 20-02-2004 15:46

Citaat:

IEMOW-KOR schreef op 20-02-2004 @ 11:49:
nee inderdaad alleen als je binnenin gaat voelen voel je het samentrekken. als ze klaarkomt kreunt ze een paar keer wat steviger

Da's niet bij ieder meisje zo - een ex van mij kon keihard klaarkomen maar ik heb maar zelden samentrekkingen gevoeld, kreunen is ook heel verschillend...

Scooter B0y 20-02-2004 16:10

Citaat:

Kruimel schreef op 20-02-2004 @ 14:04:
Achteraf is alles veel gevoeliger, dat zul je vast merken.
dan is het tijd om keer goed aan de clit te trekken :p (y)

Sarah 20-02-2004 19:48

Vaak lees ik dat mensen zeggen 'dan kreunt ze harder', maar zelf maak ik tijdens de sex een hoop kabaal en ben ik tijdens het klaarkomen juist muisstil. Wat wel meestal zo is, is dat ze tijdens het klaarkomen 'anders' doet dan vlak daarvoor; bijvoorbeeld door meer of minder geluid te maken, door niet meer te bewegen of door opeens te gaan kronkelen of schokken, door haar gezicht opeens te vertrekken of te ontspannen, etc. Het kan goed zijn dat er tijdens het orgasme meer vocht vrijkomt.
Tijdens het typen van de zin hierboven bracht m'n moeder me thee en doordat ik net 'het orgasme' aan het typen was zei ik per ongeluk "Het or.. euh... dankjewel"

Ik denk wel dat het bij alle meisjes zo is, dat ze ná het orgasme ontspannen en rustig zijn. Dus daar kun je het dan ook aan merken, want over het algemeen lig je toch niet stil tijdens de seks.
En vlak voor het klaarkomen is de vagina vaak erg nauw en gespannen; na het klaarkomen is de vagina vaak juist erg 'los'.

rxQueen 20-02-2004 20:49

Citaat:

sarah schreef op 20-02-2004 @ 20:48:
Vaak lees ik dat mensen zeggen 'dan kreunt ze harder', maar zelf maak ik tijdens de sex een hoop kabaal en ben ik tijdens het klaarkomen juist muisstil. Wat wel meestal zo is, is dat ze tijdens het klaarkomen 'anders' doet dan vlak daarvoor; bijvoorbeeld door meer of minder geluid te maken, door niet meer te bewegen of door opeens te gaan kronkelen of schokken, door haar gezicht opeens te vertrekken of te ontspannen, etc. Het kan goed zijn dat er tijdens het orgasme meer vocht vrijkomt.
Tijdens het typen van de zin hierboven bracht m'n moeder me thee en doordat ik net 'het orgasme' aan het typen was zei ik per ongeluk "Het or.. euh... dankjewel"

Ik denk wel dat het bij alle meisjes zo is, dat ze ná het orgasme ontspannen en rustig zijn. Dus daar kun je het dan ook aan merken, want over het algemeen lig je toch niet stil tijdens de seks.
En vlak voor het klaarkomen is de vagina vaak erg nauw en gespannen; na het klaarkomen is de vagina vaak juist erg 'los'.

onze enige echte sexuologe!
je hebt wel gelijk ja :)

Sarah 21-02-2004 11:13

Citaat:

rxQueen schreef op 20-02-2004 @ 21:49:
onze enige echte sexuologe!
je hebt wel gelijk ja :)

Het meeste wat ik weet, heb ik stiekum gewoon onthouden van wat andere mensen op het forum zeiden :D

Mary Jane 21-02-2004 20:26

Citaat:

Scooter B0y schreef op 20-02-2004 @ 17:10:
dan is het tijd om keer goed aan de clit te trekken :p (y)
:s doet al zeer alleen al ask t hoor.... :s :o :D

antispleen~* 23-02-2004 20:46

Citaat:

s schreef op 20-02-2004 @ 20:48:

:D

Muzzle 23-02-2004 21:16

Citaat:

Denkie schreef op 20-02-2004 @ 11:30:
Hallo,

Wat zijn de kenmerken van het klaarkomen bij een meisje?

Denkie

Leg je erbij neer, je vriendin komt niet klaar van je :p .

m. 23-02-2004 21:20

:)

sweetcrazygirl 02-03-2004 17:26

:bloos: wat de kenmerken zijn als je klaarkomt?
uhmzz je gaat als het goed is....harder ademen,(zwaarder dus..)
kreunen (dit verschilt wel per persoon hoor) en verder is het gewoon prettig... :D (denk ik zo :bloos: )

skadhd 02-03-2004 18:48

das voor iedereen natuurlijk anders, ik schok heel erg met mn onderlijf wat dan soms een halve minuut doorgaat en lig velamt en met een stomme grijns op mn gezicht op bed of waar dan ook...ademhaling is wat sneller, maar k kreun nou niet echt ofzo

Skatanist 02-03-2004 19:32

Mijn vriendin gaat altijd sneller ademen/hijgen, en tijdens het orgasme trekken haar geslachtsspieren (noem je het zo?? ) samen, en rilt ze over haar hele lijf. En soms bijt ze me in de schouder... Soms heel hard.... Ben ik niet altijd even blij mee, maar goed, blij dat ze het leuk vind :P

Fortisi 02-03-2004 19:41

Als ze zegt "ik kom". :rolleyes:

damn, dat ik ooit nog zo'n flauwe opmerking zou maken...

Skatanist 02-03-2004 19:42

Citaat:

Fortisi schreef op 02-03-2004 @ 20:41:
Als ze zegt "ik kom". :rolleyes:

damn, dat ik ooit nog zo'n flauwe opmerking zou maken...

heb je wel gevaar van een gafaked orgasme (als ze verder geen kik geeft) :D

Bruut 02-03-2004 21:02

vorige keer werden bijna mn haren uit mn hoofd getrokken toen ze klaarkwam :o

la femme fatale 02-03-2004 21:04

Tja, het is niet altijd even duidelijk bij een meisje, maar als ik klaarkom en mijn partner mocht het niet zeker weten, dan schuif ik zachtjes zijn hand weg.

Jip19 03-03-2004 18:30

Citaat:

s schreef op 20-02-2004 @ 20:48:

Hoop kabaal? Zou je m'n wekker nie eens willen zijn dan :confused:

carla-tje 04-03-2004 07:51

Citaat:

la femme fatale schreef op 02-03-2004 @ 22:04:
Tja, het is niet altijd even duidelijk bij een meisje, maar als ik klaarkom en mijn partner mocht het niet zeker weten, dan schuif ik zachtjes zijn hand weg.
Ik kan in *totale* stilte klaarkomen, en mijn partner merkt het vaak niet eens. Maar omdat het allemaal zo gevoelig wordt na een orgasme, wil je gewoon niet meer dat ie verder gaat (en dan duw je inderdaad zijn hand of hoofd weg). Als je gewoon door mag gaan van je vriendin, is de kans dus groot dat ze nog niet is klaargekomen.

Sarah 04-03-2004 12:14

Citaat:

Jip19 schreef op 03-03-2004 @ 19:30:
Hoop kabaal? Zou je m'n wekker nie eens willen zijn dan :confused:
En dan 's ochtends om 7 uur sex gaan hebben in de kamer waar je slaapt? :D

Nona 04-03-2004 12:19

Citaat:

carla-tje schreef op 04-03-2004 @ 08:51:
Ik kan in *totale* stilte klaarkomen, en mijn partner merkt het vaak niet eens. Maar omdat het allemaal zo gevoelig wordt na een orgasme, wil je gewoon niet meer dat ie verder gaat (en dan duw je inderdaad zijn hand of hoofd weg). Als je gewoon door mag gaan van je vriendin, is de kans dus groot dat ze nog niet is klaargekomen.
ROFL!!! Meteen dat beeld in mijn hoofd. Je bent gewoon lekker bezig en plotseling, het lijkt alsof er niets gebeurd is, heb je er genoeg van en duw je hem weg. :D Daar begrijpt een normaal persoon toch niets van.

Lorelei 04-03-2004 12:27

Citaat:

Kruimel schreef op 04-03-2004 @ 13:19:
ROFL!!! Meteen dat beeld in mijn hoofd. Je bent gewoon lekker bezig en plotseling, het lijkt alsof er niets gebeurd is, heb je er genoeg van en duw je hem weg. :D Daar begrijpt een normaal persoon toch niets van.
Ik doe t ook wel eens hoor :bloos: maar meestal merkt-ie het wel.

AngelLena 04-03-2004 12:32

Citaat:

Kruimel schreef op 20-02-2004 @ 14:04:
Het is bij ieder meisje heel verschillend. Het ene meisje ligt opeens helemaal stil, gespannen, het andere meisje beweegt heftig en maakt geluid, bij weer een derde merk je geen verschil (wat niet wil betekenen dat zij geen verschil merkt ;)). Ik denk dat vrijwel elk meisje op dat moment wel nog een stuk vochtiger wordt. Achteraf is alles veel gevoeliger, dat zul je vast merken.
Idd, heel verschillend. En ben je er niet zeker van, vraag het gewoon ffies :D

Jip19 04-03-2004 16:23

Citaat:

s schreef op 04-03-2004 @ 13:14:
En dan 's ochtends om 7 uur sex gaan hebben in de kamer waar je slaapt? :D
Ben ik wel wakker als ik haar mag geloven :p

funkypunk 04-03-2004 18:20

als het echt is merk je het meteen.... :rolleyes:

De Centimeester 04-03-2004 19:05

The fuck jongen ik zou zeggen kom eens bij mij kijken in mijn cribje, serieus, ik nodig je eens uit. Stuur me eens een PM. Ik weet niet of je een boer bent ofzo maar ik zal je eerlijk zeggen zoals jij die chick gaat horen schreeuwen zo heb je nog nooit een mager speenvarken horen gillen als hij geslacht werd. Kijk, sommige dames zijn wat moeilijk maar als jij een echte vent bent, laat jij haar gewoon klaarkomen en als ze écht komt, merk jij dat, playa, wat mijn thuismeid funkypunk zegt!

The Crash Bash 04-03-2004 19:47

Citaat:

De Centimeester schreef op 04-03-2004 @ 20:05:
The fuck jongen ik zou zeggen kom eens bij mij kijken in mijn cribje, serieus, ik nodig je eens uit. Stuur me eens een PM. Ik weet niet of je een boer bent ofzo maar ik zal je eerlijk zeggen zoals jij die chick gaat horen schreeuwen zo heb je nog nooit een mager speenvarken horen gillen als hij geslacht werd. Kijk, sommige dames zijn wat moeilijk maar als jij een echte vent bent, laat jij haar gewoon klaarkomen en als ze écht komt, merk jij dat, playa, wat mijn thuismeid funkypunk zegt!
:rolleyes:

lapzwansruud 09-03-2004 19:00

tijdens het vingeren/beffen kunnen vrouwen;

- ritmisch met de rechterhand steeds sneller of voor bepaalde tijd op een voorwerp kloppen.

- heel geil vragen of je ze ook wilt beffen.

- heel onschuldig kijken

- zeggen dat je lief kijkt

- "oh, dis nie meer normaal lekker" zeggen

en vaak draaien ze zich na het klaarkomen om en gaan op hun linkerzijde liggen.

moraal: beffen is gaaf

deftone 09-03-2004 22:24

een vrouw komt klaar als ze haar nagels in uw rug zet...

jinx 10-03-2004 07:49

Citaat:

deftone schreef op 09-03-2004 @ 23:24:
een vrouw komt klaar als ze haar nagels in uw rug zet...
:o

L'Aigle 12-03-2004 11:52

Toch leuk dat ik dat (in verhouding) weinig meemaak.

Serieus, ik heb zo'n leuke, mooie, sexy vriendin dat wanneer zij naakt is, alles aan mijn lichaam begint te stijgeren.
Zodra we dan met het voorspel bezig zijn moet ik mij al inhouden.

Ik moet haar met handen en tong zo geil maken dat we tegelijkertijd klaar komen. Als ik dit niet doe, kom ik altijd eerder als zij.

juno 12-03-2004 12:12

Citaat:

L'Aigle schreef op 12-03-2004 @ 12:52:
Toch leuk dat ik dat (in verhouding) weinig meemaak.

Serieus, ik heb zo'n leuke, mooie, sexy vriendin dat wanneer zij naakt is, alles aan mijn lichaam begint te stijgeren.
Zodra we dan met het voorspel bezig zijn moet ik mij al inhouden.

Ik moet haar met handen en tong zo geil maken dat we tegelijkertijd klaar komen. Als ik dit niet doe, kom ik altijd eerder als zij.

Goedzo, grote jongen. Jij hebt het begrepen. Dat is beter dan een knul die na twee minuten al komt en zegt, maar over een kwartiertje kan ik nog een keer. Oh ja, en wat moet ik in de tussentijd, een stripboek gaan lezen ofzo?

testement 12-03-2004 12:16

nattigheid.

[Het Engeltje] 12-03-2004 15:57

Whaha, jezus Ruud, ben je melig?

testement 12-03-2004 17:33

hehe tis toch zo

jef man 12-03-2004 18:49

ik heb een keer een vriendin gehad en die spoot gewoon echt
leek net als of ze aan het pissen was!!! ik schrok me de teering!! :s

[Het Engeltje] 12-03-2004 19:44

Citaat:

testement schreef op 12-03-2004 @ 18:33:
hehe tis toch zo
Ja, maar nattigheid komt er zo droog uit :D

mooon 13-03-2004 19:10

ik krijg vreemd genoeg altijd last van een snotneus als ik klaarkom..

Freyja 13-03-2004 19:33

Citaat:

[Het Engeltje] schreef op 12-03-2004 @ 20:44:
Ja, maar nattigheid komt er zo droog uit :D
Dat lijkt me technisch gezien niet mogelijk :o

Anne 14-03-2004 13:59

Citaat:

Morgan schreef op 13-03-2004 @ 20:33:
Dat lijkt me technisch gezien niet mogelijk :o
:D

funkypunk 14-03-2004 15:24

Citaat:

De Centimeester schreef op 04-03-2004 @ 20:05:
fucking hell! you're such a fucking loser :o

saskiadeboer 16-03-2004 11:27

Ik ben een vrouw, van 18.. heb redelijk wat ervaring met sex, en ben ook niet vies van masturbatie maaaar toch heb ik een probleempje.. het orgasme! :( ik hoop dat wat ik voel niet 'het orgasme' is want dan vind ik 't maar een hoop drukte om niets.. ik ben geil/nat, begin te trillen (benen), heb behoefte om te kreunen, krijg het warm en heb dan daarna helemaaaaal geen zin meer in sex/ het is 'daar' gevoelig maarja.. ik geloof dat daar tussen toch nog iets anders moet gebeuren?! heeft iemand tips of uuuh.. iets?
thanx

Midget 16-03-2004 11:38

over welk orgasme heb je het dan?
en wat doet hij om jou te laten trillen etc etc

snoopy 16-03-2004 12:22

tis heel lastig te merken of een meisje klaarkomt, want het verschilt niet alleen per vrouw, maar ook per keer. Bij mij althans...

[Het Engeltje] 16-03-2004 18:15

Tja, bij een man merk je het inderdaad iets makkelijker :)

Sarah 17-03-2004 13:58

Citaat:

[Het Engeltje] schreef op 16-03-2004 @ 19:15:
Tja, bij een man merk je het inderdaad iets makkelijker :)
Eerlijk gezegd lig ik me regelmatig als mijn vriend tijdens de sex is opgehouden af te vragen of-ie nou is klaargekomen of dat hij juist stilligt om zijn orgasme uit te stellen of dat-ie 't alleen maar deed zodat ik mijn orgasme beter kon voelen.

Maar als-ie eenmaal zegt 'doekje?', dan is het wel duidelijk ja :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.