![]() |
puzzeltje
Hieronder staan de letters van een voetballer door elkaar, aan jullie wie ik bedoel. Het gaat om een bekende (ex-)voetballer, niet zo bekend als een Ronaldo maar geen anonieme voetballer, hij heeft wel degelijk veel bereikt in zijn zeer lange carriere en de kenners kennen deze persoon zonder meer. De letters van de voor- en achternaam staan ook door elkaar, het aantal van de letters mbt voor- en achternaam klopt wel.
Ciweor Hopdtoivre antwoord PMen naar mij wie het eerst het juiste antwoord stuurt wint maandag volgt de uitslag (dus je hebt het hele weekend de tijd!) prijzen? nee, slechts de eer! |
ok, twee hints:
Tip 1: Deze speler kwam enkel voor Italiaanse clubs (in zn hoogtij dagen voor grote) in actie. Tip 2: Zn voornaam klinkt redelijk Italiaans, zn achternaam niet bepaald. |
Pietro Vierchowod
|
Of had ik dat moeten PM'en. :p
|
ja, eigenlijk wel
|
ok, de opzet is dus mislukt
dit topic kan dicht |
Citaat:
|
oke, goede antwoorder mag de volgende geven, hoeft niet te pm-en. ;)
Baasc Heerf |
Citaat:
Imehalc Loburknesem |
Citaat:
intikkertje dan maar: Nkeh Sov |
Citaat:
Volgende (alles staat door elkaar): Leiosnalrdova Sotanssod (ex-Feyenoord) |
Citaat:
eens kijken nladei chadrzaraculov bekend onder een kortere naam. speelde in portugal nederland en spanje oa |
Citaat:
Walgelijk ventje! :rolleyes: Nu ik: ibfoa ociraoclar Speler in de huidige selectie van MVV. Een van de grote talenten op dit moment en hij heeft zijn contract verlengd tot medio 2007. Te veel tips denk ik :o maja omdat niet zo veel mensen iets van MVV weten ( :D ) geef ik maar veel tips. |
makkelijk te vinden op de MVV Site het is: Fabio Caracciolo
...nooit van gehoord overigens. volgende: nerhan ropces Volgens mij wel te doen, maar toch... hint: Aanvaller van een 'grote' club |
Citaat:
De volgende: Dewi Hy Krog Tip: Het is een van de beste offensieve voetballers van Noord-Amerika. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
Dan maken we hem makkelijker... Hint: hij deed dit jaar niet mee aan de champions league. Maar heeft hem de afgelopen 10 jaar wel een keer gewonnen, en ha daar een stevig aandeel in. |
Citaat:
|
Het is Dwight Yorke
Aka Yo Ramy |
Citaat:
Je zet voor de verandering maar de letters van zowel de voor- als achternaam door elkaar.. En dan ook nog zo'n vage hint.. :s |
Citaat:
|
..ik wil graag een hint kopen, als dat mogelijk is :)
|
Citaat:
Aka Yo Ramy is de opgave |
Roy Makaay :)
Dateder Mirrild Een buitenlander in een Nederlands competitie |
Citaat:
|
Is goed hoor :p
|
Citaat:
Yegeivn Celvhkeon |
Kunnen we nie gewoon voornaam en 8ernaam apart doen :p
Dan gaat t sneller :p |
Citaat:
Voornaam Yevgeni? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Yevgheni Clevchenko??
|
Citaat:
hij is langdurig geblesseerd geweest en voetbalt in Nederland |
Citaat:
Dus zonder J |
Citaat:
je mag een nieuwe verzinnen |
Dan zat ik er toch dichtbij. :D
|
Aangezien een nieuwe naam (te) lang uitblijft, gooi 'k dr weer eentje in. :p
Als je een goeie bent, is die wel te doen lijkt me, hij speelt onder nummer 20 in het buitenland. OLARVA CARBEO |
alvaro recoba
:) //edit: nieuwe speler: prelur rnfkläe |
Citaat:
Nieuwe Nenib Rachytcm Hint: Stond dit jaar nog in belangstelling van Middlesbrough... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Benni McCarthy Next One: (makkie) hatnony gullnir |
anthony lurling
nieuwe: nirbo sliseen |
Citaat:
en nee ik verzien geen nieuwe nouja een makkelijke dan: afaelr anv erd aartv |
rafael van der vaart
volgende dan: boroter giogab |