![]() |
Hitman serie
Mensen ik heb pas weer Hitman 2 in m'n bezit gekregen, ik vind de 1e 2 delen van dit spel best wel goed alleen een btje errug moeilijk! nu heb ik gehoord dat er weer een nieuwe komt! Ben ik de enige die em zeer waarschijnlijk wel 'in z'n bezit gaat krijgen'?
Ik wou eigenlijk wel weten wat jullie dr van vinden? dus gewoon de hele serie:p! edit: dit is de site van de nieuwe hitman: HITMAN CONTRACTS |
Hitman 1 vond ik echt goed!(Y)
2 heb ik helaas nog nooit gespeeld |
hitman 1 is slecht en 2 nog slechter, das me mening
|
Heb ze allebei uitgespeelt op t moeilukst..:)
zeer vette serie...cant hardly wait.. :| |
Ik ben ooit zo dom geweest om Hitman 2 te ruilen voor Moto GP 3 voor de PS2, echt dom :rolleyes:
Maar ooit haal ik hem nog een keertje, ik heb 2 trouwens nooit gespeeld, gewoon in een opwelling de dag na aankoop gewoon geruild( voor een super slecht spel :( ) |
Hitman 1 was echt goed, de 2e was gewoon slecht :|
|
argumentatie any1?
|
hitman 2 is geniaal, de levels zijn erg goed bedacht (behalve de japanse missies) en het is nog een behoorlijke uitdaging om op elk level silent assasin te halen
maar wanneer je niet voor silent assasin gaat is het wel een erg makkelijk spel deel 1 ken ik niet |
Superc00le specs als je het mij vraagt, AI was in deel 2 gelukkig aanzienlijk beter alleen blijft het spel te makkelijk, binnen een week op alle niveau's uitgespeeld is een beetje te waardoor ik hem uiteindelijk weer verkocht heb.
|
Coole game.
Je moet het alleen leuk vinden om er redelijk wat tijd in the stoppen om alles op Silent Assassin te halen (wat de bedoeling van het spel is). Als je maar een beetje in het rond gaat knallen kun je de missie ook halen, maar is er geen ruk aan. Sommige mensen zijn te ongeduldig denk ik voor dit spel :p *gaat deel 3 zeker downloaden;)* |
Ik ben 1 van die ongeduldige mensen:p.
|
Citaat:
Aleen even kijken of de moord niet door een ander opgemerkt wordt. |
Citaat:
|
vraagje:
Hoe kan ik een item gebruiken? Ik heb het item (bijvoorbeeld een bom of een sleutel) in mijn bezit, maar weet niet hoe ik het ook echt kan gebruiken. Ik speel de game trouwens op pc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |