![]() |
Merzbow
's Werelds slechtste muziekant en beste geluidsterrorist. Wie kent hem nou niet :P Voor de mensen die zijn audiale terror kunnen doorstaan: Hij komt naar nederland! Naar het Patronaat: 14 April bij het )Toon) festival.
Vette shit. http://www.patronaat.nl http://www.toonfestival.nl/?toon=merzbow En om er een discussiepunt van te maken: Is dit nog muziek te noemen? |
vind ik niet zoveel aan
je mag me nog wel wat van die m1dy-zooi pasen als je nog hebt |
ik zet soulseek even aan :)
|
nah.. ik vind het niet zo boeiend, en het komt op mij ook niet echt als muziek over [als je niet weet dat het muziek moet voorstellen iig.]
maar er zullen vast mensen zijn die het geweldig vinden. |
tsja, als je zijn 40 cd boxset kan doorstaan dan ben je wel een bikkel.
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm, misschien toch maar ff kijken, ben wel benieuwd hoe die rotzooi live is.... |
Citaat:
|
Herrie.
|
cannibalism of machien \m/
vond het niet zo ruig geloof ik en ik hou van extreme muziek... |
Herrie als in: :confused:
Van die Extreme audio terror( Brotherhood foundation) :confused: |
Merzbow is wel gaaf
|
lekkere noise!
ik hou er wel van converter en masonna is ook gaaf en het is een 50 cd box met 40 uur muziek |
merzbow is niks voor mij. En ja, het is muziek, maar gaat voorbij de grenzen van wat voor de mens fysiologisch aangenaam is om naar te luisteren.
|
What he said.
En trouwens, ik vind het no-way like Converter. Masonna ken ik niet? Geen sappels. |
Merzbow klinkt als een verkeerd aangesloten versterker :p Volgens mij draait die gast met schuurpapier en kettingzagen :cool:
|
Citaat:
Citaat:
Merzbow is sowieso al gaaf omdat als je het hard genoeg zet, je hersenen het niet meer als muziek verwerken en het 'geluid' gaat linken aan de realiteit; Je gaat gigantisch trippen. Live lijkt het me dus best wel een ervaring :P |
Citaat:
zeg held. je bent terug. volgende week vrijdag onze afspraak keer door laten gaan? |
Citaat:
Als we het woensdag 14 april doen, dan kunnen we er een merzbow combo van maken. :D |
Citaat:
14 april of dat in de buurt van inkomsten is. want vorige 2x was mijn loon op door kutzooi. op zich kan 14 april wel. maar volgende week vrijdag ben ik geheel vrij van school en die fucking onzin. vandaar |
Nee, bedankt. Ik hou van enige vorm van structuur in m'n muziek.
|
hahahah fucking tering herrie, dan zet ik nog liever temnozor op
|
hehe hans, fluitjes terror
kvind dit ook niks |
Mensen die serieus van Merzbow en andere ambient Noise houden hebben echt wat gemist. Het was fucking indrukwekkend... en ook gelijk het eerste concert dat ik mediterend door heb gebracht :D
|
Oh kut ik ging nog overwegen om te gaan, maar het is dus al geweest? Aargh. Mijn broer is wel geweest geloof ik. Nou ja ik ken alleen music for bondage performance 2 en ik kan niet echt zeggen dat ik er optimaal luisterplezier aan beleef maar hij heeft toch wel iets geniaals. Niet alles wat hij maakt is herrie trouwens..
|
Godsvervloekt, wat was dat indrukwekkend zeg.
|
Is die gast nu een Japanner?
|
Yes.
|
|
Haha omg.
Merzbow wil ik nog wel een keer live meemaken, lijkt me vet. |
Citaat:
|
:D
Goeie up! (Y) |
Ik had er persoonlijk liever Pulse Demon in gedaan :)
|
Citaat:
|
Sorry, maar mijn neefje van drie jaar woont in Amsterdam, ikzelf bij Nijmegen. Dan weet je dat het ff kan duren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |