![]() |
The Queers in 013
The Queers + The Manges + SUPPORT
Dinsdag 30 maart. aanvang 20.00 uur zaal open 19.00 uur entree € 8,00 v.v.k. € 8,00 + € 1,65 service (vanaf 21 februari) 013 - Tilburg - Kleine Zaal Citaat:
Source. |
een vriendin van mij vond ze ooit leuk, zelf ken ik het niet.. maar ze komen dacht ik ook in arnhem dus dat is nog dichter bij huis (y)
|
ik heb nog NOOIT iets van the queers gehoord.... geloo fik
hoe punk van mij. |
stelletje homo's
|
ja idd.
|
Weet nog steeds niet of ze nou nog ergens anders dan in Tilburg spelen.
Zo niet, ga ik waarschijnlijk wel naar Tilburg dan. :cool: |
Citaat:
Nah, Arnhem is eigenlijk nog steeds even ver... |
Citaat:
Zondag 28 Maart The Queers (usa) support: the HORROPOPS (dk), the Manges (it) (Dance/Drum’nBass) zaal open: 22:00 uur Entree €?? www.goudvishal.nl Maar, dance/drum'nbass? :confused: |
ik waardeer deze band wel...
|
Ik heb ze 2 jaar terug ofzo met Mr.T Experience in patro gezien. Was wel leuk maar niet voor herhaling in Tilburg vatbaar. Ze komen mijn kant maar op of ik zie ze niet :D
|
Ik heb ze ooit in Vera gezien. Echt feest! Een uur lang totaal uit je dak!
|
Citaat:
daar heb ik ze ook gezien.... mr t experience was echt grappig maar ook best matig haha |
ik ben echt enorm into the queers, screeching weasel, mr. t experience enzo geweest. ach misschien ga ik nog wel ook
ook al heb ik ze al 5x gezien en is die zanger stiekem een lul :D the manges (support) zijn iig ook wel erg vet |
Citaat:
Maar ik ga er wel heen in de goudvishal 3 goede bands dus..... |
ik ga wel kijken, beter spelen ze hun oude hitjes.
|
hee gary gaan we dan weer daten?
|
is cool!
|
hij is terug!!!!
|
dankzij mij!!!
|
yeeeees.
back on topic, want een topic over The Queers hoeft niet gesloten te worden, dat willen we niet. Beter gaan jullie, beter ga je het niet krijgen! of toch wel? oke oke Guitar Wolf, Riverboat Gamblers en de Marked Men ;) |
waarom moet je nou weer service kosten betalen?? voor mij maakt het niet uit, ik kom er toch gratis in.
|
regel jij dat ook eens voor je date dan gary :rolleyes:
|
zal het proberen!
|
Hmm, + support in de 013, is dat dan de Horrorpops?
Zijn The Queers en The Manges dan beide hoofdbands? :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |