![]() |
blekkies: Mayhem - Chimera
jawel online te kriegn kinders.... t is weer wat minder experimenteel dan Grand Declaration, maar nog wel in die hoek alleen iets meer rechtdoorzee. Wel vet eigenlijk (y)
|
Moet het niet zijn, "voor de nu metallers"?
|
Citaat:
|
Is het nou Chimera van Mayhem of Mayhem van Chimera. Chimera is nl. geen coole band, Mayhem daarentegen zijn de godfathers van blackmetal.
|
Citaat:
Laat Friso dit lezen :D |
't Lijkt op GDOW, alleen dan meer van hetzelfde?
Hmm ik vond Grand Declaration... al ruk, dan wordt dit ook niks denk ik. Toch maar eens luisteren. |
Waar ken ik dat downen?
|
Citaat:
|
Men kan beter Sigrblot gaan luisteren.
Eindelijk weer eens iets origineels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem op promo cd, het kan mij eigelijk niet veel boeien,
Ik vindt het trouwens eerder death metal dan black metal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik drink slechts bier en hou me bezig met het afzeiken van mensen op dit forum |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahahaha. misschien wat betreft het bier drinken maar wat betreft het afzeiken: sorry. lijdt helse pijn. je suckt at life. ow en law: morgen zal ik voor je bellen , voor een afspraak. goed? |
Citaat:
|
Citaat:
Maak je niet druk, kan gebeuren. |
Citaat:
Ga je mams eens pesten.;) Maar euhm Lnz Btw vraagje is het meer de melo of gestructureerde herrie kant op? |
Citaat:
ik zal eens kijken of dat zo is. nee, helaas (trouwens het is jouw niveau) Gezien je naam ben je gespeend van elke vorm van humor. Maar als je denkt dat je goed bent, moet je misschien maar komiek worden. gaan er mensen om je lachen enzo. |
Citaat:
ik denk niet dat z'n naam het probleem is. Na zorgvuldig zijn posts te hebben geanalyseerd blijkt dat hij de juiste slachtoffers weet te kiezen. De botte opmerkingen zitten wel goed, maar de humor kan wat beter.... dus sadistische neuk: keep up the good work (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |