![]() |
Painkiller demo
Iemand 'em gespeeld?
Kvond het leuk tot het 200e monster. :| t Is wel een übereentonig spel. De graphics zijn overigens wel heel mooi! Enne, je kan t vergelijken met Serious Sam. http://www.painkillergame.com |
De ragdoll is (y) (y)
|
Mja, de havoc engine is geloof ik dezelfde als die van max payne2. Voor de rest wordt het spel erg eentonig. Ook de graphics vond ik niet echt super, beetje saai eigenlijk.
|
De engine vind ik persoonlijk echt geweldig. In tegenstelling tot de meeste spellen, die gaan schokken als het beeld te druk wordt voor je computer, gaat dit spel lijkt het wel gewoon wat langzamer in 'bullettime' achtig iets verderspelen. Dat bevalt me wel, met mijn brakke computer.
|
khad de alpha en zelfs die vond ik al gaaf (ook al was de AI nog brak en haperde et geheel nog wel eens), maar kheb demo gedownload.. zal em morgen eens proberen
ach eentonig.. tis wel eens een fijn om een spel te hebben waar geen shitload een functies achterzit wat de complete speelbaarheid wegneemt. Verstand op 0 en chaos zaaien |
Ja ik heb t ff gezien en 't ziet er wel geinig uit. Ik ga t straks ff goed bekijken.
|
Het is eigenlijk gewoon serious sam style knallen, maar dan allemaal undead dingen, ipv gekke monsters.
|
Beetje Spawn achtig verhaal heh?.. ben wel benieuwd zal ff downe
|
Heb hem al 3x gedaan. Leuk en aardig maar na 15 min wordt het al snel saai. Doet me een beetje aan Will-Rock denken.
|
brute demo (y)
|
Jezus, wat een bruut spel. :D
|
schiet eens met zo'n stake op een wiel en kwijl :)
|
Verwacht je mooie Priest muziek, krijg je wat slappe standaard zooi :mad:
|
Priest sux, behalve et nummer Painkiller (toeval ? hehe)
|
vermakelijk spel
en die "eind-baas" die je in 5 voorgeschoteld krijg (incl de omgeving) is wel erg heftig :cool: :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |