Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   kleuren lenzen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=75474)

Bad-Taste-Bear 01-05-2002 15:28

kleuren lenzen

:cool: of niet :cool:

zou je de kleur van je ogen willen veranderen als je kon zoja in welke kleur dan wel :)

rodina 01-05-2002 15:31

Mjah het kan heel mooi zijn,

Ik wou ze eerst ook, blauw/groen, maar dan voornamelijk met uitgaan en rook enzo gaat nietzo geweldig samen met lenzen, plus dat ik hele donkere ogen heb en je er waarschijnlijk nog niets aan hebt, plus dat ze behoorlijk prijzig zijn.

Mortischa 01-05-2002 15:37

ik vind t mooi jah...ik heb ook liever blauw-grijs-groene ogen maar jah :(

IK heb trouwens nou al bijna 2 jaar kleur lenzen :o

Mortischa 01-05-2002 15:37

Citaat:

rodina schreef:

Ik wou ze eerst ook, blauw/groen, maar dan voornamelijk met uitgaan en rook enzo gaat nietzo geweldig samen met lenzen, plus dat ik hele donkere ogen heb en je er waarschijnlijk nog niets aan hebt, plus dat ze behoorlijk prijzig zijn.

prijzig??? :eek:

ze zijn maar 50 piek per paar!!

freakjuh 01-05-2002 15:55

Ik vind van die speciale lenzen wel koewl, met katteogen ofzow :) maar die zijn dus wel errug duur

rodina 01-05-2002 15:56

Citaat:

Mortischa schreef:

\ow dat valt mee, ik dacht dat ze veel duurder waren

Klaine Je 01-05-2002 16:00

Citaat:

Mortischa schreef:

100 toch?

www.123lens.nl

Bad-Taste-Bear 01-05-2002 16:11

Citaat:

rodina schreef:

keb net een soort blauwe gehaald dan krijg je in mijn geval blauw met bruin zeer appart en witte dan krijg je licht grijs wat sommige eng vinden :p en die blauwe waren 26 euro nog wat en die witte 45 euro maar je moet ook nog schoonmaak zooi der bij kopen dan :)

S 01-05-2002 16:18

Ik zou ze zeker wel willen. Van die witte irissen :cool:...

Floor k 01-05-2002 16:32

Ik heb bruine kleurlenzen gehad. Alleen als je heel dicht bij de spiegel staat, ziet het er heel raar uit. Beetje bol lijkt het wel. Komt waarschijnlijk omdat je je eigen kleur dan ook een beetje ziet.

Maar voortaan maar gewoon mijn blauwe ogen :p

Mortischa 01-05-2002 16:33

Citaat:

Floor k schreef:
Ik heb bruine kleurlenzen gehad. Alleen als je heel dicht bij de spiegel staat, ziet het er heel raar uit. Beetje bol lijkt het wel. Komt waarschijnlijk omdat je je eigen kleur dan ook een beetje ziet.

Maar voortaan maar gewoon mijn blauwe ogen :p

zegge zullen we van ogen wisselen ;)

Floor k 01-05-2002 16:36

Citaat:

Mortischa schreef:

zegge zullen we van ogen wisselen ;)

is goed :D Wat voor kleur ogen heb je?

[off topic]jij bent een heel knap meisje:eek:[off topic]

acid-star 01-05-2002 17:23

jaaaa :) Roze! Helaas kan ik niet tegen lenzen....

Alex 01-05-2002 17:43

Gisteren op het museumplein zag ik een groepje met oranje-lenzen.. leek wel of ze een of andere vage leverziekte hadden... maar wel een leuk id.. maar niets voor mij.. ik kan niet tegen dat soort dingen

Saraï_h 01-05-2002 17:45

gaan gauw kapot...

btw zorg ervoor dat je niet méer betaalt dan normale lenzen.. iig de kleuren groen blauw lila bruin etc. Rode zijn meestal ontiegelijk duur net als witte etc. Vraag me níet waarom

*Frozen Tears* 01-05-2002 17:46

Citaat:

acid-star schreef:
jaaaa :) Roze! Helaas kan ik niet tegen lenzen....
aaaaah ik wil ook roze maar ik kan ook niet tegen lenzen :(

Just-A Skater 01-05-2002 18:04

...ik heb al lensjes...dus ik kan geen andere...ehmz ja kan wel maar dan ziet ik nie zo veel meer... :D ...

maar zodar ze goed kunnen laseren ensow...gaat ik me oogiez laten fixen en neem ik lensen met witte pupil...die zijn kicke...maar die doe ik dan af en toe ik...

mystic girl 01-05-2002 18:05

ik zou graag groene kleurlenzen willen, of lila kan ook best mooi staan. zo'n jongen bij mij in de buurt had laatst lenzen in met een soort van vlamachtige kijk, heel mooi.:eek:

Bad-Taste-Bear 01-05-2002 18:45

Citaat:

Just-A Skater schreef:
...ik heb al lensjes...dus ik kan geen andere...ehmz ja kan wel maar dan ziet ik nie zo veel meer... :D ...

maar zodar ze goed kunnen laseren ensow...gaat ik me oogiez laten fixen en neem ik lensen met witte pupil...die zijn kicke...maar die doe ik dan af en toe ik...

ze hebben ook kleuren lenzen op sterkte :)

muckymouse 01-05-2002 20:48

ik zou wel paarse lenzen of knalgroene willen.
maar ik ben een beetje blut

kheb van mezelf blauw/grijs/groenige ogen, zzzzzzzzzzaaaaaaai

~Sjeherazade~ 01-05-2002 20:52

Ik wil er zwarte! Die heb ik al es aangehad en die staan me wel. Dat lijkt zo Indisch. Ofwel wil ik er groene. Maja wegens mijn chronisch acuut geldgebrek zal 't er wel niet binnenkort van komen :( Btw m'n echte kleur ogen is zwartbruin.

Roosa 01-05-2002 21:20

Hm ik zou geen kleur lenzen willen .. ik heb gewone lenzen met sterkte, en ik willl geen lenzenn, vind het vreselijke dingen eigenlijk,
dus ik zou ze eigenlijk niet willen als het niet zou hoefen.

Bad-Taste-Bear 01-05-2002 22:38

Citaat:

~Sjeherazade~ schreef:
Ik wil er zwarte! Die heb ik al es aangehad en die staan me wel. Dat lijkt zo Indisch. Ofwel wil ik er groene. Maja wegens mijn chronisch acuut geldgebrek zal 't er wel niet binnenkort van komen :( Btw m'n echte kleur ogen is zwartbruin.
hoe kan je een lens aan hebben gehad :confused: zeker weer iets uit belgie :)

acid-star 02-05-2002 13:42

Citaat:

*Frozen Tears* schreef:

aaaaah ik wil ook roze maar ik kan ook niet tegen lenzen :(

:( Kut he? mijn ogen doen zoooooo'n pijn dan *brrr*

kaleidoscope 02-05-2002 13:49

Ik had helemaal paarse lenzen en van die katteogen,maar deed pijn aan me ogen...jammer :(

Roos 02-05-2002 14:08

Citaat:

acid-star schreef:
:( Kut he? mijn ogen doen zoooooo'n pijn dan *brrr*
Je moet ze ook niet gelijk de hele dag in doen, maar eerst twee uurtjes. Zo elke dag een uurtje meer. Dan wen je er beter aan.

Ik heb harde lenzen, en door m'n oogarts is geadviseerd geen zachte lenzen te nemen, en al helemal geen kleurlenzen.

Desalniettemin lijkt het me onwijs gaaf om een keer donkerbruine ogen te hebben. Nu heb ik donkerbruin haar + lichtblauwe ogen, maar bruine ogen lijken me best leuk voor een keer.

boardbabe 02-05-2002 16:02

Ik zou gewoon groene nemen en knalgroene voor het uitgaan ofzo

Not for Sale 02-05-2002 16:34

Citaat:

boardbabe schreef:
Ik zou gewoon groene nemen en knalgroene voor het uitgaan ofzo
jahh same here...

kep donkergroene ogen met bovenin iets bruins en onderin iets blauwgrijzigs, maar van die kleuraccentuerende dingen lijken me wel cool, dus groen , aqua of turqoois.

mn zusje is er mee bezig om die dingen te krijgen waar zij ze wou gaan halen kostte een paar 45 euro ..

Piccola 02-05-2002 18:30

Het kan soms wel mooi zijn. Ik zag laatst in een discotheek een donkere jongen met van die katten ogen! Ik schrok me rot man, dat vond ik er echt scary uit zien! Maar als je gewoon normale lenzen neemt is het wel mooi. Ik heb bruine ogen, ik zou wel eens blauwe lenzen willen. Ben benieuwd hoe dat staat!

dystopia 02-05-2002 18:43

Ohhh nee joh. Het staat wel mooi. Maar hoe werkt dat als je dan al lenzen HEBT?

Mortischa 02-05-2002 19:19

Citaat:

dystopia schreef:
Ohhh nee joh. Het staat wel mooi. Maar hoe werkt dat als je dan al lenzen HEBT?
gewoon op sterkte! zelfde prijs btw

dystopia 02-05-2002 19:43

Citaat:

Mortischa schreef:

gewoon op sterkte! zelfde prijs btw

Hah! Da's gaaf. Hopen dat ze dat hier in Limburg ook hebben dan try ik 'ns groen :)

kaleidoscope 03-05-2002 01:00

Citaat:

dystopia schreef:

Hah! Da's gaaf. Hopen dat ze dat hier in Limburg ook hebben dan try ik 'ns groen :)

gwoon bestelllen via www.mylenses.nl worden ze zelfs bezorgd!! :)

kaleidoscope 03-05-2002 01:01

Citaat:

CemetarySlut schreef:

gwoon bestelllen via www.mylenses.nl worden ze zelfs bezorgd!! :)

oh kut dat is maartje niet maar aisa (mortischa, alleen is die miep vergeten uit te loggen nadat ze hier gelogeed heeft...) :p

Severus 03-05-2002 01:34

Het kan soms wel mooi zijn, dat hangt af van de kleur van de lenzen. Zolang het maar een natuurlijke kleur blauw, groen of bruin is, vind ik het helemaal best. Maar felgele lenzen, felrode lenzen, felblauwe lenzen, zwarte lenzen, etc. gaan er bij mij absoluut niet in! Ik vind het echt smerig en tegelijkertijd ook eng als iemand bijvoorbeeld van die felrode lenzen in heeft, dan ben je net een duivel of iets dergelijks! Blegh! Laatst liep er een jongen met zo'n lenzen rond op school, ik schrok me helemaal dood! Dat vind ik niet normaal! :mad:

Nee, zolang het nog een normale kleur lenzen is, vind ik het helemaal best. Anders niet.

Voor mezelf zou ik misschien wel gewoon blauwe lenzen willen hebben, zodat ik net zo'n mooie ogen heb als bijvoorbeeld Claudia Schiffer. Maar ik ben gewoon tevreden met mijn eigen echte donkergroene ogen, hoor, voor mij dus geen behoefte aan lenzen. :)

Ripper

TearSong 03-05-2002 08:17

Het lijkt me wel erg grappig, maar om er nou veel geld voor neer te tellen...hoe lang gaan die dingen eigenlijk mee?

Bovendien ben ik vrij schijterig met het inbrengen van lenzen, het lijkt me niet zo fijn...nou weet ik wel dat dat ook iets is waar je gewoon aan moet wennen, maar goed.

En ik vind het lang niet altijd mooi, soms is het zo 'duidelijk' nep. Om maar even een voorbeeld te noemen, die dubbelrol van Janine in GTST. Als die ex-vrouw van Ludo heeft ze blauwe lenzen, terwijl ze van haarzelf hele donkere ogen heeft (net als ik, bijna zwart..) en dan zie je om de pupil heen nog een hele rand in de kleur van haar iris...dat vind ik dan weer niet mooi..

De Ideale Schoonzoon 03-05-2002 11:54

die dingen zijn echt zwaar duur, en die kan je maar een maand dragen ofzow, zwaaaaaaar zonde van he geld...

Floor k 03-05-2002 12:24

Citaat:

De Ideale Schoonzoon schreef:
die dingen zijn echt zwaar duur, en die kan je maar een maand dragen ofzow, zwaaaaaaar zonde van he geld...
ik had jaarlenzen, bruine, voor (toen nog) 100 gulden.

BleuQueen 03-05-2002 16:45

ik zou dat niet doen

nouk16 03-05-2002 17:11

Ik heb van mezelf al lenzen en doordat die ook al een kleur heben(groen)zodat je ze in het bakje ziet liggen heb ik groene ogen. Eigenlijk grijs-groen maar nu dus echt groene ogen.

Elektro M.J. 03-05-2002 20:30

ikkuh wil paarse lensjes.

kaleidoscope 03-05-2002 21:40

Citaat:

CemetarySlut schreef:

oh kut dat is maartje niet maar aisa (mortischa, alleen is die miep vergeten uit te loggen nadat ze hier gelogeed heeft...) :p

Of jij bent vergeten in te loggen nadat ik bij je heb gelogeerd :P

GSUSINDUSTRY 04-05-2002 00:32

Ik heb een tijdje lichtblauw gehad. Echt heel mooi was dat.
En nu wil ik een gaan kijken voor lichtgroene ogen lijkt me ook wel heel leuk. Lijkt allemaal niet heel echt maar wordt beetje gek van me vage kleur...:D tis een beetje groen/ bruin...en dan weer groen ...de volgende dag weer bruin of dan is mijn ene oog weer lichter dan de ander...ben er nog niet helemaal uit geloof ik . 'K werk eraan :D..

Conclusie: Geloof dat ik toch voor (licht)groene lenzen ga :)

GSUSINDUSTRY 04-05-2002 00:35

Citaat:

TearSong schreef:
Het lijkt me wel erg grappig, maar om er nou veel geld voor neer te tellen...hoe lang gaan die dingen eigenlijk mee?

Die van mij kon ik 30 keer dragen . En dan moest ik ze weggooien. :)

Did I Do That? 04-05-2002 00:43

paars/grijs lijkt me wel :cool: dat ga ik denk ik nog wel 's een keer proberen :)

xsten 04-05-2002 11:58

Ik vind m'n eigen ogen prima zo. Ik heb nu ook precies de goede lenzen en de goede vloeistof en dat wil ik graag zo houden. Ik denk ook dat een andere kleur ogen heel raar zouden staan bij me.

CryperA 04-05-2002 13:12

Een kennis heeft altijd verschillende kleuren lenzen in. Sommige zijn heel sjiek, vooral kattenogen vind ik zwaar mooi.
Zelf wil ik ze niet, te duur en ben wel tevreden met me ogen :)

Breg 04-05-2002 13:16

ik zou wel blauwe lenzen willen hebben, ik heb bruin haar en zwartewenkbrauwen en ook bruine ogen, maar ik denk dat blauw wel mooi zou staan.

Mara 04-05-2002 14:06

Ik wil ze wel, maar ik mag ze niet van m'n ouders (we hebben al zware ruzie erover gehad) omdat "het niet nodig is, en het verpest je ogen!" :rolleyes:

Martin Dude 04-05-2002 22:29

Ik heb nog ergens gele liggen, met een rood randje .. maar dat is niet echt subtiel enzo :D wel lol verder
maar ik ben wel tevreden met mijn ogen verder .. maar over t algemeen vind ik ze wel coel :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.