![]() |
kleuren lenzen
:cool: of niet :cool:
zou je de kleur van je ogen willen veranderen als je kon zoja in welke kleur dan wel :) |
Mjah het kan heel mooi zijn,
Ik wou ze eerst ook, blauw/groen, maar dan voornamelijk met uitgaan en rook enzo gaat nietzo geweldig samen met lenzen, plus dat ik hele donkere ogen heb en je er waarschijnlijk nog niets aan hebt, plus dat ze behoorlijk prijzig zijn. |
ik vind t mooi jah...ik heb ook liever blauw-grijs-groene ogen maar jah :(
IK heb trouwens nou al bijna 2 jaar kleur lenzen :o |
Citaat:
prijzig??? :eek: ze zijn maar 50 piek per paar!! |
Ik vind van die speciale lenzen wel koewl, met katteogen ofzow :) maar die zijn dus wel errug duur
|
Citaat:
|
Citaat:
www.123lens.nl |
Citaat:
|
Ik zou ze zeker wel willen. Van die witte irissen :cool:...
|
Ik heb bruine kleurlenzen gehad. Alleen als je heel dicht bij de spiegel staat, ziet het er heel raar uit. Beetje bol lijkt het wel. Komt waarschijnlijk omdat je je eigen kleur dan ook een beetje ziet.
Maar voortaan maar gewoon mijn blauwe ogen :p |
Citaat:
|
Citaat:
is goed :D Wat voor kleur ogen heb je? [off topic]jij bent een heel knap meisje:eek:[off topic] |
jaaaa :) Roze! Helaas kan ik niet tegen lenzen....
|
Gisteren op het museumplein zag ik een groepje met oranje-lenzen.. leek wel of ze een of andere vage leverziekte hadden... maar wel een leuk id.. maar niets voor mij.. ik kan niet tegen dat soort dingen
|
gaan gauw kapot...
btw zorg ervoor dat je niet méer betaalt dan normale lenzen.. iig de kleuren groen blauw lila bruin etc. Rode zijn meestal ontiegelijk duur net als witte etc. Vraag me níet waarom |
Citaat:
|
...ik heb al lensjes...dus ik kan geen andere...ehmz ja kan wel maar dan ziet ik nie zo veel meer... :D ...
maar zodar ze goed kunnen laseren ensow...gaat ik me oogiez laten fixen en neem ik lensen met witte pupil...die zijn kicke...maar die doe ik dan af en toe ik... |
ik zou graag groene kleurlenzen willen, of lila kan ook best mooi staan. zo'n jongen bij mij in de buurt had laatst lenzen in met een soort van vlamachtige kijk, heel mooi.:eek:
|
Citaat:
|
ik zou wel paarse lenzen of knalgroene willen.
maar ik ben een beetje blut kheb van mezelf blauw/grijs/groenige ogen, zzzzzzzzzzaaaaaaai |
Ik wil er zwarte! Die heb ik al es aangehad en die staan me wel. Dat lijkt zo Indisch. Ofwel wil ik er groene. Maja wegens mijn chronisch acuut geldgebrek zal 't er wel niet binnenkort van komen :( Btw m'n echte kleur ogen is zwartbruin.
|
Hm ik zou geen kleur lenzen willen .. ik heb gewone lenzen met sterkte, en ik willl geen lenzenn, vind het vreselijke dingen eigenlijk,
dus ik zou ze eigenlijk niet willen als het niet zou hoefen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had helemaal paarse lenzen en van die katteogen,maar deed pijn aan me ogen...jammer :(
|
Citaat:
Ik heb harde lenzen, en door m'n oogarts is geadviseerd geen zachte lenzen te nemen, en al helemal geen kleurlenzen. Desalniettemin lijkt het me onwijs gaaf om een keer donkerbruine ogen te hebben. Nu heb ik donkerbruin haar + lichtblauwe ogen, maar bruine ogen lijken me best leuk voor een keer. |
Ik zou gewoon groene nemen en knalgroene voor het uitgaan ofzo
|
Citaat:
kep donkergroene ogen met bovenin iets bruins en onderin iets blauwgrijzigs, maar van die kleuraccentuerende dingen lijken me wel cool, dus groen , aqua of turqoois. mn zusje is er mee bezig om die dingen te krijgen waar zij ze wou gaan halen kostte een paar 45 euro .. |
Het kan soms wel mooi zijn. Ik zag laatst in een discotheek een donkere jongen met van die katten ogen! Ik schrok me rot man, dat vond ik er echt scary uit zien! Maar als je gewoon normale lenzen neemt is het wel mooi. Ik heb bruine ogen, ik zou wel eens blauwe lenzen willen. Ben benieuwd hoe dat staat!
|
Ohhh nee joh. Het staat wel mooi. Maar hoe werkt dat als je dan al lenzen HEBT?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan soms wel mooi zijn, dat hangt af van de kleur van de lenzen. Zolang het maar een natuurlijke kleur blauw, groen of bruin is, vind ik het helemaal best. Maar felgele lenzen, felrode lenzen, felblauwe lenzen, zwarte lenzen, etc. gaan er bij mij absoluut niet in! Ik vind het echt smerig en tegelijkertijd ook eng als iemand bijvoorbeeld van die felrode lenzen in heeft, dan ben je net een duivel of iets dergelijks! Blegh! Laatst liep er een jongen met zo'n lenzen rond op school, ik schrok me helemaal dood! Dat vind ik niet normaal! :mad:
Nee, zolang het nog een normale kleur lenzen is, vind ik het helemaal best. Anders niet. Voor mezelf zou ik misschien wel gewoon blauwe lenzen willen hebben, zodat ik net zo'n mooie ogen heb als bijvoorbeeld Claudia Schiffer. Maar ik ben gewoon tevreden met mijn eigen echte donkergroene ogen, hoor, voor mij dus geen behoefte aan lenzen. :) Ripper |
Het lijkt me wel erg grappig, maar om er nou veel geld voor neer te tellen...hoe lang gaan die dingen eigenlijk mee?
Bovendien ben ik vrij schijterig met het inbrengen van lenzen, het lijkt me niet zo fijn...nou weet ik wel dat dat ook iets is waar je gewoon aan moet wennen, maar goed. En ik vind het lang niet altijd mooi, soms is het zo 'duidelijk' nep. Om maar even een voorbeeld te noemen, die dubbelrol van Janine in GTST. Als die ex-vrouw van Ludo heeft ze blauwe lenzen, terwijl ze van haarzelf hele donkere ogen heeft (net als ik, bijna zwart..) en dan zie je om de pupil heen nog een hele rand in de kleur van haar iris...dat vind ik dan weer niet mooi.. |
die dingen zijn echt zwaar duur, en die kan je maar een maand dragen ofzow, zwaaaaaaar zonde van he geld...
|
Citaat:
|
ik zou dat niet doen
|
Ik heb van mezelf al lenzen en doordat die ook al een kleur heben(groen)zodat je ze in het bakje ziet liggen heb ik groene ogen. Eigenlijk grijs-groen maar nu dus echt groene ogen.
|
ikkuh wil paarse lensjes.
|
Citaat:
|
Ik heb een tijdje lichtblauw gehad. Echt heel mooi was dat.
En nu wil ik een gaan kijken voor lichtgroene ogen lijkt me ook wel heel leuk. Lijkt allemaal niet heel echt maar wordt beetje gek van me vage kleur...:D tis een beetje groen/ bruin...en dan weer groen ...de volgende dag weer bruin of dan is mijn ene oog weer lichter dan de ander...ben er nog niet helemaal uit geloof ik . 'K werk eraan :D.. Conclusie: Geloof dat ik toch voor (licht)groene lenzen ga :) |
Citaat:
|
paars/grijs lijkt me wel :cool: dat ga ik denk ik nog wel 's een keer proberen :)
|
Ik vind m'n eigen ogen prima zo. Ik heb nu ook precies de goede lenzen en de goede vloeistof en dat wil ik graag zo houden. Ik denk ook dat een andere kleur ogen heel raar zouden staan bij me.
|
Een kennis heeft altijd verschillende kleuren lenzen in. Sommige zijn heel sjiek, vooral kattenogen vind ik zwaar mooi.
Zelf wil ik ze niet, te duur en ben wel tevreden met me ogen :) |
ik zou wel blauwe lenzen willen hebben, ik heb bruin haar en zwartewenkbrauwen en ook bruine ogen, maar ik denk dat blauw wel mooi zou staan.
|
Ik wil ze wel, maar ik mag ze niet van m'n ouders (we hebben al zware ruzie erover gehad) omdat "het niet nodig is, en het verpest je ogen!" :rolleyes:
|
Ik heb nog ergens gele liggen, met een rood randje .. maar dat is niet echt subtiel enzo :D wel lol verder
maar ik ben wel tevreden met mijn ogen verder .. maar over t algemeen vind ik ze wel coel :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |