![]() |
xtc badtrip?!
mjah ik heb al meerdere keren xtc geslikt..
maar gister was het echt vaag.. m'n vriend en ik hadden nog een pilletje.. en we hadden besloten om ieder dan maar een halve te nemen.. nja niet dat we verwachtten dat we daar van gingen spacen ofzow mjah het was te proberen.. om 8 uur hadden we hem genpomen.. nja zoals verw8 mertke ik helemaal nix ervan.. maar wel van die vele joints die we hadden gerookt die avond.. later rond een uur of 11 waren we bij hem thuis en inene begon ik um vet raar te trippen.. me ogen tolden in me oogkassen.. ik kon ze niet stilhouden.. ik kon ook niet veel zien..alles was wazig en nja me ogen vlogen gewoon in het rond.. me hele lichaam begon ook te trillen en dan had ik het weer koud en dan niet.. kwas ook vet moe inene... ik vraag me nou af was dat nou iets van een badtrip of niet?! twas iig een kutervaring.. |
vermoeidheid in Kombinatie met pma ofzo, zou best es kunnen
Maar kut voor je, ben je er nu wel overheen of niet? |
Citaat:
|
mjah overheen.. krijg een naar gevoel als ik er aan denk.. en kben nog ebst wel trillerig enzo..
maar voor de rest gaat ut wel.. dus het kan zijn dat er vekeerde dingen in die pil zat? mjah want pma zit er tog niet altijd in?! alleen me vriend had helemaal nix gemerkt van dat halve snackie.. ik heb ook absoluut niet dat mdma gevoel gekregen.. mjah:P |
Citaat:
|
juah idd.. maarjah die gast waar we hadden gehaald heeft ons totnutoe alleen maar goeie pillen gegeven.. maarjah das blijkbaar niet een zekerheid.
|
Citaat:
Het kan ALTIJD zijn dat er verkeerde dingen in je pil zitten. Dat je ze koopt van een bekende of dat een bekende ze aan je geeft heeft NIKS maar dan ook echt NIKS te betekenen. Onthou dat! owh, allergiesche reactie misschien (ja, ik bedenk ze gewoon waar je bij staat)? |
jah het kan van alles zijn.. nja gelukkig duurde het ongeveer maar een uurtje en toen was het zeg maar grotendeels weg..
maar vermoeidheid +pma lijkt me de meest logische oorzaak.. achjah shit happens.. ik denk dat ik toch zowiezo geen xtc meer ga doen want of het nou echt bevordelijk is voor mijn geestelijke toestand.. ik weet ut niet.. alleen tsjah het is zo chill:D |
Citaat:
Face your fears! :p |
:)
|
Citaat:
dat is nu 1maal het risico van druggebruik. gelukkig heb ik wel veel meer positieve momenten als ik high ben. :) gelijk welke drugs je gebruikt, als je slecht gaat en begint te flippen kun je spreken van een badtrip. |
Citaat:
|
Citaat:
laatst ging ik fout en begon als een gek te flippen, belde die mongool waar ik ze van had me op om te vertellen dat het kutpillen waren (deed ie pas de dag erna) :mad: maar toen kreeg ik wel wat om het goed te maken haha :p |
't ventje is gewoon niks gewend......
als je niet tegen de vaagheid kan, moet je het ook niet gebruiken... 't witte eiland heerst!!!!!!!!! |
Citaat:
:s |
Citaat:
ventje = vrouwtje vrouwtje is stoerder dan jij bent, vrouwtje durft te zeggen dat iets fout ging, vrouwtje durft hulp te vragen. Mensen hier ook stoerder dan jij bent, mensen durven gewoon advies te geven, mensen bieden hulp. Ik zou lekker in oude tonge blijven, misschien dat ze dit gedrag daar wel waarderen, maar denk het eerlijk gezegd niet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |