![]() |
Probleem GTA VC
Ik heb sinds vandaag een vreemd probleem met GTA VC. Ik kan hem namelijk niet meer opstarten.
Ik heb dit probleem al eens eerder gehad, en pas nadat ik mijn pc had geformateerd was het probleem opgelost. Hetzelfde probleem had ik een keer met GTA 3. Sinds vandaag heb ik een nieuwe videokaart. Daar zal het echter niet aan liggen, omdat ik het probleem al eens eerder heb gehad. Ik heb Windows XP Home, en ja, mijn GTA VC is legaal. |
Heb je mss auto's willen toevoegen/veranderen?
Anders opnieuw installeren?! |
Ik heb niets toegevoegd. Ik heb nog gewoon de standaard versie van GTA VC, maar heb daar nooit problemen mee gehad.
Ik heb het spel al een keer opnieuw geïnstalleerd. Ook op een andere HD, maar niets heeft geholpen. |
Ik heb GTA VC proberen op te starten via "uitvoeren als", maar ik krijg dan dit bericht:
Unhandled exception: c0000005 At address: 0064295f |
Volgens Microsoft moet ik DelFin Media Viewer verwijderen, maar ik heb dit programma niet eens geïnstalleerd.
|
|
Citaat:
|
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^^
|
Misschien zijn je drivers niet geinstalleerd of sterk verouderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mischien moet je een patch downen.
Of op google zoeken, als eens aan dat gedacht? Anyhows thomas |
sla 3 x met een voorhamer op je pc, kijk dan boos naar je pc, negeer hem gedurende 2 dagen en geef hem na dit alles een schop onder zijn moederbord, herinstalleer GTAVC :) (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |