![]() |
Donkere monitor....
heui :p
weet iemand misschien een progje waarmee je de helderheid enz. van je monitor in kan stellen? kheb namelijk een monitor die nogal donker is. ik weet dat er bij de drivers/software van je videokaart ook zoiets zit en op je monitor ook van die knopjes, maar het blijft gewoon nog steeds te donker. het ligt niet aan de ouderdom van die monitor,hij is vrij nieuw, maar is altijd al vrij donker geweest maar kga me er steeds meer aan irriteren... evt andere tips zijn ook welkom :) bedankt alvast :) |
Ik weet opzig niet veel van dit probleem af. Maar dit probleem lijkt mij niet met windhoos te fixen. Met bv. half-life kan je wel de "gamma"ofzo instellen dan word het wel helderder. Maar bij windhoos kan dat d8 ik niet. Het kan mss ook wel zijn dat je monitor kapot is, :confused:
|
Citaat:
weer ff ontopic, waarschijnlijk is het wel!!! mogelijk om iets in windows (meneer bron water moet nodig eens leren spellen) iets in te stellen... kijk bij hardware profielen eens naar je video kaart en of je daar iets aan kleur kan in stellen bij de meeste nieuwe video kaarten kan dat.. ik hoop dat ut lukt anders weet ik het ook niet en mot je misschien (zoals wel meer mensen op dit forum) even zoeken bij google/altaviste/noem ze maar op :) kleine moeite en vaak met suc6 -de postbode- |
Kijk eens of je drivers/software kan vinden voor je monitor zelf. Je hebt bijvoorbeeld voor een Philips 107B3 aparte software om je helderheid in te stellen...
|
k weet niet of t al op gelost is maar de beste oplossing is tog ff de monitor open schroeven en dan die wieltjes in je scherm aan draaien ik zou niet zo kunnen zeggen welke maar bij mij is het die magnetische let wel op dat je van je beeldbuis een flinke schok kunt krijgen...
als je bang bent aan gelegt dan breng je ff je monitortje naar een computer winker (sommige willen t wel fftjes doen voor je) :) suc6 iig |
je kan met de knoppies op je monitor zelf ook de helderheid instellen.....gewoon dat zonnetje....of et nou een knoppie is of in de on-screen display zit...of bedoel je wat anders?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |