![]() |
Ladytron
Hey wie van jullie kent Ladytron, en wat vind je ervan?
voor de mensen die Ladytron niet kennen, het is electroclash, best wel rustige en bijna alle nummers hebben vocals. hier wat nummers om te downlo... uhhh kopen :p Ladytron - Seventeen Ladytron - Playgirl (mocht je 't leuk vinden en meer willen moet je 't even zeggen ik heb een aantal albums auf meine pc) |
alsof een engeltje in je oor piest
|
Citaat:
:D |
Ik heb ze live op Lowlands gezien en ik vond er niet zoveel aan eerlijk gezegd
|
ik vind het wel gave muziek alleen gaat het na een tijdje vervelen...
|
Citaat:
[edit] Nu is het wel zo, dat alles na een tijdje gaat vervelen, maar wat ik maar probeer te zeggen dat dat 'tijdje' bij ladytron best kort is[/edit] |
ladytron is ok en ze hebben wel een vette eightiessound maar veel goeie nummers hebben ze nou ook weer niet. dat seventeen is qua lyrics veelst te herhalerig bijvoorbeeld. soms lijken ze een beetje op new order en dan wordt het wel aardig maar new order is natuurlijk veel beter. en dat is geen drogreden ;) beetje oppervlakkige muziek vind ik het ook maar dat hoort er ook wel bij.
|
Haha het lijkt net alsof jij nooit ademt ;)
|
Toen ik de titel las dacht ik dat er weer iemand zo slim was geweest om weer een soort van onthouding te verzinnen..(Dryathon) :rolleyes:
|
Citaat:
seventeen is ook zo'n seksboekie ;) |
Citaat:
|
Ladytron - Playgirl
love that song |
Ladytron's 604 ligt nog regelmatig in de cd speler!
|
Ladytron is leuk. :cool::)
|
ik ken maar een paar nummers van poorleno, maar die vind ik wel vet. misschien ooit nog eens een cdtje in de aanbieding van kopen ofzo.
|
Wel leuk, voor af en toe.
|
[leno]
woahh h ladytron is enig, leuke muziek en leuke kapsels (y) |
Ik vind ze heel erg leuk, alleen op Lowlands stonden ze apathisch vaag te dingesen, beetje jammer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond 604 erg goed echt vaak geluisterd.. die nieuwe cd vind ik niet echt alles. en live vind ik ladytron echt bagger..
ik denk ook wel dat iedereen ladytron nu wel kent |
The way that I found you is té vet!
Ladytron (y) , alleen na een half uurtje luisteren gaat het bij mij wel vervelen.. |
oh trouwens, als jullie nog andere coole artiesten kennen die een beetje weg hebben van ladytron, please zeg het, ik zoek echt desperate naar nieuwe sounds maar schiet niet echt op.....
dus alles wat een beetje chille electro is (of andere chille muziek)mag genoemd worden! (Broadcast, Zoot Woman, Client, Rework, Chicks on Speed, Add N to (X), Console, Solex, Komeda, Adult, Le Tigre, Stereo Total, Godzuki, Stereolab, Fischerspooner) welke nog meer :) |
ken de naam wel, maar kan eigenlijk de muziek nu niet echt plaatsen....
humm, kijk te weinig tv en luister niet genoeg radio |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:nono:
|
hihihi freakjuhlief is vergeten dat ze hier geen forumbaas is :P
|
Citaat:
( *proest* ) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ontopic blijven is blijkbaar moeilijk voor sommige mensen? (n)
|
ik vind ladytron ook niet echt zo helemaal tegek. maar wel oke
|
Leuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: