![]() |
50 cent live zuigt
Wie heeft 50 wel eens live gehoord/gezien? Wat dacht je ervan?
IK vond het pure shit! Vet gare stem, je kan em niet eens verstaan.. Meningen |
50 cent is sowieso kut
|
prijs/kwaliteit verhouding he..
|
Niet live zuigt ie ook.
Zelfs als ie niet eens rapt zuigt ie nog door constant te tonen hoe inferieur zijn intelligentie is. |
Citaat:
|
50 cent en zn live prestaties is het onderwerp hier :)
|
en zn cd is nog wel zo goed! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om alleen antwoord te geven op de vraag die in de eerste post gesteld wordt? :confused:
|
Citaat:
|
mijn post is weg, dat is niet cool. ik vind hem echt cool :$
|
Citaat:
offtopic zorgt alleen maar voor meer offtopic, en dan moet uiteindelijk het topic op slot, en dat is weer zo sneu voor de topicstarter :) |
50ct is gewoon een big ass loser
de naam zegt al zelf wat zijn optreden waart is :D btw ik heb vernomen dat ie helemaal niet ruig is hij doet gewoon zo omdat er kereltjes zijn die nog geen schaamhaar hebben en pimp willen zijn ben ik ff blij dat ik een player ben :evil: |
Citaat:
Zonder een beetje offtopic krijg je nooit een goed lopend topic, en cker niet bij zo'n onderwerp...:s |
Citaat:
|
Citaat:
Dat wat jij nu doet slaat toch nergens op?! |
Citaat:
En een beetje off topic is ook echt niet erg, maar zoals het net was is ook niet nodig :) Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: je noemt je 50 cent en draagt ondertussen goude kettingen en wordt miljonair |
Citaat:
hehe, een beetje meer zeker van jezelf zijn kan geen kwaad als manager van het muziekforum |
Citaat:
ach ja, laat haar, ik zou het ook zijn;) |
die 50 cent laat bij zn live optredens kaartjes uitdelen en vrouwen in het publiek met de vraag of ze na de show hem en zn crew willen neuken, heb ik gehoord.
dat zuigt zeker. |
haha 50cent...
|
Black Eyed Peas is erger live! (vooral dat wijf!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
50 cent stinkt naar de rottende baarmoeder van ine dales.
maar goed, 50 cent is kut jah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zullen cker wel Mannen/Vrouwen zijn die dat willen, anders waren ze er na de 1e keer al me opgehouden..:) |
wel? ;)
|
Citaat:
Voor het geval dat je niet begrijpt wat daar de betekenis van is hier de vrije vertaling NEEM ME VOORAL NIET SERIEUS GAARNE GEDAAN |
Hij had zn post al getypt, alleen moest hij nog even een reactie op zn sarcasme hebben..;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar lokt dit offtopic gelul van jou ook reacties uit, als jij je nou eerst eens aan je eigen regels gaat houden... Je kan toch wel wat lullen over bijzaken, als het totaal ergens anders over gaat, ok... maar moeilijk doen om een interview... We kunnen natuurlijk over elk onderwerp dat dr te bedenken valt een topic openen, maar dat is ook weer nie goed... om ook maar ff ontopic te blijven, Ik vin 50cent sowieso niks, dus z'n concerten ook nie... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach ja, als hij live zuigt kun je altijd nog al zijn cd kopen, LEUK ;)
|
50 cent is dood
|
(vanuit barcelona, internetcafe)
ik vidn 50 cent niet echt super, nee. mara ook niet slecht hoot. ik heb hem nog nooit live horen zingen, ook geen behoefte aan, alhoewel ik zijn liedjes wel waardeer. ik ben ook niet dol op rap. :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
50 Cent zuigt sowieso......... (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Brainpower: What do you like about Amsterdam? 50 cent: Amsterdam was made for 50 cent. Brainpower: Haha, but what do you like about Amsterdam? 50 cent: Amsterdam was made for 50 cent. Brainpower: Yes, but what did you like most about it? 50 cent: Man, Amsterdam was made for 50 cent. Brainpower: Did you like the coffeeshops in Amsterdam? 50 cent: The coffeeshops were made for 50 cent. Enz. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |