![]() |
artistiek?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=754958
lijkt me wel aardig dit hier neer te zetten. Wanneer is iets artistiek en wanneer is iets slechts schokkend? Een drol is vunzig, maar zelfs ik vond um wel aardig in het geheel passend, niet zomaar een drol in een pot. Waarom dan toch slotje? Niet artistiek verantwoord? :rolleyes: |
Citaat:
|
Voor de mensen die mee willen discussieren. Het gaat om dit plaatje.
(Wees gewaarschuwd, sommige mensen schijnen het zeer vies te vinden) http://picserver.org/view_image.php/XR837682710 |
Het ligt er ook aan wie het post, denk ik. :)
|
Citaat:
|
Tjiezus ik snap nu waar de uitdrukking 'jezelf drukmaken om een drol' vandaan komt :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nu weer ff ontopic, echt veel reactie's van FB's en dergelijke komen er niet :rolleyes: |
Citaat:
Over dat betreffende topic: Leonoor of ik hebben die niet verwijderd. De regel is dat de lokale fb's beslissen tot waar het kan. Er zijn wel algemene forumregens (zoals geen tepels), maar voor Art ligt dat anders, tekeningen van naakte mensen is ook kunst en een goede oefening. Maar we willen ook weer niet te extreme dingen hebben. Kortom de grens is vaag. De lokale fb's beslissen en als er veel klachten over een bepaalde tekening komen wordt die ook verwijderd. Een duidelijke regel bestaat niet (kan ook niet) |
Ja, maar ik lever die tekening toch in op school en wil daarom ook gewoon kritiek hebben zodat ik mijn werk nog kan verbeteren oid.
Ik snap werkelijk niet waarom mijn inzending niet kon :| |
als je artistieke grens al bij een 'goed toegepaste' drol ligt, dan kun je maar beter stoppen met artistiek beheren, want dan heb je erge last van tunnelzicht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus ik mag hem weer opnieuw posten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap ook niet waarom hij niet in discussie wil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom verbaast het me niet dat er geen forumbazen meer reageren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een nieuwe topic mag, maar zet in je post een waarschuwing (iets als dat niet iedereen het even erg zou kunnen waarderen, omdat sommige mensen het misschien nogal vies zullen vinden oid) en post de foto als link. Zo hoeven mensen die het onsmakelijk vinden of wat dan ook (ik ook ;)) er niet naar te kijken, maar kun jij je werk wel posten en kunnen anderen er ook op reageren.
|
Citaat:
bestaat een groot deel van kunst niet om te provoceren? nee, dat gaat lekker als t in een linkie moet :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je wilt weten waarom: pm/mail. De opmerking was btw niet flauw bedoeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |