![]() |
Hoelang duurde jou vorige relatie?
Post hier hoelang jou vorige relatie duurde....
Bij mij een 1 week en 4 dagen. Daarna maakte hij het uit omdat hij geen "vonk en vlinders in zijn buik"meer had bij mij.. :( |
Iets meer dan een jaar. (is dat heel boeiend om te weten?)
T ging uit omdat het niet leuk meer ging tussen ons, onze karakters verschilden teveel. |
ik heb geen vorige realtie :) ben al een tijd met mijn vriend samen en dat blijft nog wel even zo
|
iets van 11maanden, sinds n week...
|
te lang :P
|
6 maand en een half.
Uit omdat hij te ver woonde + omdat zijn ex hem voor zichzelf eiste, en ik had er een opmerking over gemaakt. |
een jaar
|
Bijna een jaar.. Kwas niet verliefd meer en het werd echt saai.. het voelde alsof we al 10 jaar getrouwd waren :(
|
2,5 maand
|
Zes maanden en twee weken
Uit omdat het helemaal niet leuk meer was en we steeds ruzie kregen |
Bijna 2 jaar.
|
mijn vorige relatie duurde welgeteld 1 week :p
En nu heb ik net een maand met Roelof, en ik ga het nog veel langer volhouden :cool: |
3 weken :o
soort van bindingsangst vrees ik, want ik werd echt gek van de gedachte dat ik nu met iemand had en verplichtingen naar hem toe had en wist niet hoe ik ermee om moest gaan. terwijl ik hem wel héél leuk vond. |
twee jaar, zes maanden, vijf dagen.
mijn keuze. |
ruim 7 maanden..... sinds een week voorbij door de afstand (vond hij TE moeilijk...)
|
mijn vorige relatie is de relatie die ik voor de relatie die ik nu heb had, duh, maar die relatie die ik nu heb duurt al fijn lang, 1 jaar en twee maand oid. dus moet ik even heel diep nadenken..
oja. :bloos: ik kwam er na twee weken achter dat ik hem eigenlijk helemaal niet leuk vond, dat vorige vriendje, dus heb ik hem (echtperongeluk) iets te hard gedumpt. (nogal onverwacht, hij dacht echt dat t lang ging duren. :bloos: ) |
Citaat:
hoezo kom je daar na 2 weken achter? |
Citaat:
Al 3 jaar ;) |
precies 1 maand, toen maakte hij het op kerstavond uit...KILL KILL!!!! :evil:
|
3 maanden oid...
|
2 maanden
ging uit door de afstand tussen ons |
bijna 6 maand ( half jaar ) , sinds nu anderhalve maand...snik :|
hij maakte het uit omdat : - hij er voor mij niet kon zijn wanneer ik hem nodig had... en daardoor had ie ook weinig tijd om er voor mij te zijn... - geen gevoelens meer voor me - en liep thuis niet echt goed :rolleyes: |
3 jaar, 3 maanden en 9 of 10 dagen, en nu ben ik dus toch alweer een maand en 13 dagen vrijgezel
|
Iets van like, twee maanden ofzo? :D
|
5 maanden en 3 weken!
|
Citaat:
stom he... :S |
mijne was 4,5 maand, tot de dag voor oud en nieuw 2001.
hij maakte het uit, grote afstand en meneer was opeens niet verliefd meer. maar nu is het sinds 10 maanden met iemand anders veel leuker :) |
bijna 2 jaar geloof ik
|
9 maanden, het ging uit omdat het niet meer ging samen.
Met men huidige vriend heb ik inmiddels al bijna een half jaar en dit gaat echt veeeeeeeeeeel beter als met me ex. |
Een jaar, samen uitgemaakt
Nu 2,5 maand met mn huidige vriendje :) |
lol laatse relatie was maar 1 week en 4 dagen ofzo.
En reden ervan was,omdat ik een beetje jarloerz werd omdat ze met een jongen aan het stoeien was.En misschien zag ik het al van ver afkomen dat het niet wat specials ging worden. |
Citaat:
|
Ongeveer een jaar. Maar ik had er achteraf gezien veel eerder mee moeten stoppen.
|
3,5 maand
ik was net van mijn twijfels af en zag mezelf nog wel een tijdje met hem...maar toen deed hij iets stoms/raars en kon hij t echt vergeten bij me... |
een maand.
dat was ook meteen de enige relatie :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn laatste (en enige) serieuze relatie duurde zo'n 2,5 maand. Toen heb ik het uitgemaakt, om heel veel redenen. Was toen moeilijk, voelde me ook in a way schuldig. Nu heb ik alweer eh... 1,5 maand een relatie, en die gaat om te beginnen het record breken :cool: |
Citaat:
|
Ze heeft zich gewoon laten gebruiken als ik die andere posts eens nalees.
|
Citaat:
|
4 maanden en 2 dagen... :s
|
Citaat:
Misschien was m'n reactie wat overdreven, meer bedoelt van 'Boontje komt om zijn loontje' Maar ik zal me verder van dit onderwerp afzijdig houden. |
M'n vorige serieuze relatie duurde 2 jaar.
Dat ging uit omdat er gewoon niets meer was om voor bij elkaar te blijven. |
Citaat:
|
4 maanden
We waren zo gelijk, maar toch zo anders. En dat anders zijn leidde tot conflicten. |
5 maanden.
|
2 maand -> Die eikel was vreemdgegaan toen hij op vakantie was! :o :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |