![]() |
Wat is volgens jou de beste opstelling van.....
alle spelers jonger dan 21 in de kpn telecompetitie (ook niet nederlanders dus)
let me know:) |
Ik denk at je dit beter hier kunt posten
http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=61629 Anders krijg je allemaal van die lijstjes van: beste buitenlandse elftal (onder de 21, 17), beste nederlandse compettieelftal (onder de 21, 17), Beste nederlandse elftal bij buitenlandse clubs, etc, etc. |
doel: Stekelenburg
RB: Bogelund Centrum: Loovens en spockkel LB:Chivu Midden: Smolarek Vairinnen Vd Vaart V persie Voor: Elmander Leo 1 |
Citaat:
Je bedoelt tog niet Civard "kop onder de bal door" Sprockel mag ik hopen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
in de goal: Stekelenburg rechtsback: ?? centraal: Loovens, Risamasu, linksback : Edman middenveld: Van der Vaart , Sergio, Féhér, aanval: Nando Rafaël, Kevin Bobson, Cristiano
|
Goal: Coutinhio
Rb: Bogelund cv: Hese cv: Loovens Lb: ? Rm: Smolarek cm: Vd Vaart cm: ? Lm: V Persie Spits: Christiano en Huntelaar |
Bogleund = volgens mij niet echt jong meer?!.............
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu is hij gepromoveert dus oud is ie iig niet ;) Ff opgezocht voor je : 30 - Kaspar Bøgelund Geboortedatum: 08-10-1980 Nationaliteit: Denemarken Geboorteplaats: Odense Contract: 2004 Vorige clubs: Obbelund Positie: Verdediger Hij is dus 21 ;) |
GK: Coutinho
DR: Bogelund DC: Knol DC: Loovens DL: Heintze :D MR: Hofs MC: vdVaart MC: Hoogstrate ML: Van Persie SC: Robben SC: Demouge Ik kon dus geen linksback verzinnen :D Edman is volgens mij al wel 24 ofzo... Knol is toch nog geen 21 geweest of wel? Volgens mij is hij ook nog vrij jong. Ik ben wel onder de indruk van de rushes van Hofs aan de rechterkant. Ik snap niet dat niemand Robben en Hoogstrate noemt. Valt me zeker tegen van Bertske, want volgens mij is hij ook PSV'er ;) |
Doel: Stekelenburg
Verdediging: Bogelund, Loovens, Chivu, ? Middenveld: Hofs, V d Vaart, Maxwell Voor: Rafael, Robben, Van Persie. |
DM: Coutinho
VL: Chivu (c) VC: Sprockel en Loovens VR: Lamey MC: v/d vaart en Hofs ALM en ARM: Robben en v/d Meyde AC: Huntelaar en Elmander |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |