![]() |
speel jij een instrument
speel jij een instrument? Welke? Hoelang?
ik speel gitaar ongeveer 3 maanden |
Geen.
|
Viool en altviool. :cool: Ik heb sinds een paar jaar echt goed vioolles, altviool speel ik pas sinds 4 maanden.
|
nee
|
Helaas niet, dat vind ik wel jammer
|
ik bespeel mensen :cool:
|
Ik ben a-muzikaal. :cool:
|
Citaat:
|
dwarfsluit, tien jaar
altfluit, eerste jaar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een gitaar thuis liggen maar daar blijft het ook wel ongeveer bij. Ben nog wel van plan het weer eens te proberen.
misschien ontbreekt het me aan dicipline... |
Citaat:
|
Nee, ik speel geen instrument maar het lijkt me eigenlijk wel leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zo'n 4 jaar blokfluit gespeeld en 3 jaar keyboard.
Verder nog 8 weken gitaar en 8 weken drum, maar daar kan ik weinig meer van :D Momenteel heb ik zang. |
Citaat:
|
Ja, 2 jaar gitaar.
|
Citaat:
en blokfluit waarschijnlijk ook wel, als ik nog een keer oppak waar die noten ook al weer zaten :bloos: |
Geen.
|
vroeger viool maar gestopt geen zin in oefenen
|
oui, gitaar
sinds mijn negende ongeveer eerst klassiek/accoustisch nu elektrisch :) zie mijn avatar maar :D |
Ik speel Keybord al 5 jaar en ik vind ut nog steeds leuk :D
|
Dwarsfluit... Iets langer dan vier jaar nu. In een grijs verleden
heb ik ook viool gespeeld, blokfluiten kan ik ook nog wel, en ik kan ook redelijk met een piccolo overweg. Maar de laatste lijkt nogal op de eerste. ;) |
Ik speel Gitaar.
|
Ik heb zo'n 8 jaar piano/keyboard gespeeld. Nu geen les meer, maar speel nog wel in m'n vrije tijd.
|
Dwarsfluit, 12 jaar (waarvan 10 jaar les)
Alt-sax, 1 jaar (geen les) Klarinet, 3 weken (ook geen les) Piano, mijn hele leven (geen les) |
Ik heb twee jaar drum gespeeld. :)
|
zie nick, lijkt me duidelijk, inmiddels 14 jaar
|
Verschillende:
Schuiftrombone: sinds 1992 Tuba: sinds 1995 Ventieltrombone: sinds 1996 Trompet: sinds 1996 Klarinet: sinds 1996 Alt-sax: sinds 1997 Bastuba: sinds 1998 Alt-trombone: sinds 1999 Alleen voor schuiftrombone heb ik les gehad, van 1992 tot 2001, toen had ik er geen tijd meer voor. De overige instrumenten heb ik geen les voor gehad, alles zelf uitgezocht, ik kan ook niet op alle instrumenten alles spelen, maar met carnaval lukt het allemaal wel. Tuba, ventieltrombone, alt-trombone en bastuba kan ik wel weer vrij veel op spelen. Ik zou graag nog eens cello willen spelen, maar dat zal er wel niet in zitten. |
Citaat:
|
Ik bezit een gitaar, en ik pruts er ook mee, maar ik kan niet zeggen dat ik echt iets kan spelen :D
|
Keyboard. Maar niet goed ofzo.
|
Djembé, en ik moet weer een nieuwe docent vinden want ik speel al 2 maanden niet meer *tandhak*
Ik heb het 1,5 jaar gespeeld en wat mij betrefd ga ik nog wel even door :D ik wil ook japanse percussie gaan doen, maar ik ben bang dat ik dan naar japan zal moeten :| |
Nope!
|
Citaat:
|
Citaat:
En sterke armen kweek je. En bedankt :D |
Ja, Zuidoost Siberisch jodelgitaar. :cool:
|
Ik speel geen instrument. Behalve de liedjes die we voor school moeten leren op keyboard
|
Piano, al 7 jaar. :)
|
Citaat:
|
heb vroeger iets meer dan twee jaar bugel gespeeld en speel nu iets meer dan een jaar piano.
|
dwarsfluit 7 jaar
altsax 3 jaar tenorsax ook 3 jaar.. |
dwarsfluit, 8 jaar
djembe, 2 maand ;) |
Piano, ik heb zes of zeven jaar les gehad. Nu speel ik eigenlijk amper meer.
|
Citaat:
|
Nee.
|
Nee :(
Ik heb vroeger wel een paar maanden orgel gespeeld, maar zonder les. |
Piano. Speel 10 jaar, 9 jaar les gehad.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |