![]() |
Harde seks...
Wil nu wel eens weten of vrouwen dat nou ook lekker vinden...
Het cliche beeld is namelijk dat alleen mannen altijd "lekker diep en hard" willlen, en vrouwen juist heel lief en subtiel...dus...vertel... Ik zelf vind het harde en diepe juist lekker |
Verschilt per keer
soms heb je zin in romatisch lief en teder de andere keer wil je heel de kamer afbreken |
Citaat:
|
meestal wil ik 't heel lief en zacht, maar dat eindigt altijd zo: "harder! harder!" :bloos: :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
(het valt me altijd zo tegen van mezelf :p ) |
Citaat:
|
Hard en diep is (y)
|
hard diep en ruig (y)
|
(y)
|
Afwisseling vooral.
Als je iets opbouwt in een relatie moet je dat lief en zacht doen. Pas als je op alle mogelijke manieren lief en zacht bent geweest in bed ga je eens wat anders proberen. Ook enorm leuk. Mijn visie dus. |
Citaat:
lief en subtiel = (y) Het ligt er net aan in wat voor bui je bent. |
tja, wat het vrouwtje wenst is mijn bevel
|
Ik heb mn buien. De ene keer heel lief en intens. De andere keer wat harder en wéér een andere keer een vluggertje zonder poespas.
|
ik heb nog geen sex gehad maar de eerste keer het liefste: lief en aardig :bloos: :D
|
Citaat:
|
Ruigggggggggg :cool: (y)
|
hard en diep kan ook lief zijn....
k hou niet zo van dat zachte gedoe, ja af en toe echt heeeeeeeeeeeeeel langzaam en dat ie er net niet uitgaat...das jummie:D sex is altijd goed vind ik |
Citaat:
|
Ik vind het allebei top dus ik houd het maar op 'wat zij wil' :D
(ik ben zo volgzaam soms :p) |
ik houd niet van lief.
|
Citaat:
|
Hard en diep. Alleen is dat wel een stuk vermoeiender.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afwisselen is het fijnst. In een emo 'wat hou ik veel van jou' bui wil ik lief en rustig, maar bij gewone geilheid liever wat harder en dieper en ruiger :)
|
Citaat:
|
seks; wat was dat ook alweer
|
Mijn vriendin vind het harde en diepe ook leuk. Had eens een keer wat dieper gestoten dan normaal, door haar benen in mijn nek te leggen. Naderhand vertelde ze me, dat het voelde alsof ik haar nog meer opende. Wat dus een beetje pijn doet. Zei ik, sorry, zal ik niet meer doen... zij in gehaaste reactie: "Waarom!!!" :D
|
Met iemand die precies past is hard en diep wel lekker, maar zo'n hele lange gaat toch pijn doen. Ik vind 17 wel het maximum voor hard en diep, en dan alleen nog maar na de nodige opwarmtijd en in de juiste hoek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De ene keer gaan we hard, andere keer rustiger aan, maar meestal gewoon met wat afwisseling.
|
Juul - het clichébeeld klopt niet hoor. Vrouwen willen ook hard en diep. Misschien nog wel meer dan mannen, omdat het een 'gevuld' gevoel geeft.
Zelf ga ik voor de afwisseling. Wat heel erg lekker kan zijn - maar daar is de vrouwelijke wederhelft het niet altijd mee eens - is heel erg langzaam, inderdaad tot ie er bijna uit gaat en dan weer heel langzaam helemaal naar binnen schuiven. Erg intens. Hoef ik maar een paar keer te doen voordat ik 'sneller' toegezucht krijg :D |
Citaat:
|
Ik ga voor lekkere rustige sex...
Ruige sex is ook lekker maar als je het rustig aan doet kan ik een uur in haar blijven hangen.. Met ruige sex ben ik altijd iets eerder klaar... is meer iets voor de vluggertjes |
Citaat:
miauww :p |
Citaat:
|
als iets in iets anders word geschoven bijv. een buis door een stuk hout, word er toch altijd gemeten? :rolleyes:
|
Citaat:
ik vind rustig toch wel lekker, ruig ook wel een beetje. het ligt aan de situatie, zoals zovelen zeggen. |
soms als ik heel erg geil ben dan is harde en diepe seks ontzettend fijn.
En soms vind ik het fijn om heel langzame en lieve seks te hebben.. Ligt gewoon aan mijn bui. |
Citaat:
naja het is simpel, eerst meet je op hoelang die is en dan meet je op hoe diep het daar is en dan sommetje maken :p |
Zacht&lief is wel leuk voor als je allebei moe bent, of voor als het 'troostseks' is, of voor een eerste keer, of de eerste paar minuten dat je bezig bent (om op te warmen). Maar hard&diep voelt véél lekkerder :).
|
doe mij maar lekker ruig....haar los bijten, knijpen, handboeien, zweepje, krabben, zuigen, vastbinden, tepel klemmen, beetje ruige metal op (y) en dan hard tekeer gaan geweldig en als we klaar zijn dan lekker lief zijn voor mekaar en elkaar aaien hahaha :D
|
Citaat:
Zo voel ik me nu ook :P Ik vind (vond :()juist de afwisseling wel leuk. Normaal gesproken rustig beginnen en dan steeds harder, Maar af en toe als je allebei echt enorm geil bent is hard toch wel een must :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31. |