![]() |
Spelers die stoppen ---- [Dani stopt]
Daniël "Dani"da Cruz Carvalho zet een punt achter zijn carriere meldt Studio Sport. De 27-jarige middenvelder die geen nieuwe club kon vinden gaat nu presenteren voor de Portugese televisie.
Dani kwam uit voor Sporting Lissabon, West Ham United, Ajax en Atletico Madrid. Hij was in het seizoen 1996/1997 een grote belofte bij Ajax. Hij baarde opzien door in één van zijn eerste wedstrijden 2 x te scoren in de Champions League wedstrijd tegen Glasgow Rangers. Dani, het ga je goed! |
|
zonde..Dani was een goede speler met zeer veel techniek maar hij heeft zn eigen reputatie gemaakt en die reputatie zorgt er voor dat geen club m meer wil hebben vrees ik...
|
mwah vond het nooit een denderende voetballer, het enige wat me van die kerel is bijgebleven is die actie op Patrick Lodewijks , waarbij die het waarschijnlijk nodig vond om es ff lekker op em door te rossen..... :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
was in de Championsleague, ik meen me te herinneren dat het tegen Atletico was. Schitterende knal onderkant lat. Die wedstrijd was hij heel sterk bezig. Voor de rest was het inderdaad geen wondervoetballer |
Ik heb nog 1 enorme poster hangen van dani zo`n levensgrote en 1 op mijn deur wat kleiner formaat... vind het wel zonde maar goed hij heeft het er zelf ook wel naar gemaakt dat hij geen club kan vinden.
|
hij zal wel veel kijkers trekken ;)
|
Citaat:
Scoorde de 1-2 met dat doelpunt. Uiteindelijk 2-3 Ajax :cool: |
Jammer voor hem, maar het doet mij niets. Kon hem toch niet uit staan.
|
Dom dat voor deze overgewaardeerde speler een topic is. Slotje (y) :)
|
Citaat:
|
Beetje domme levenstijl voor een topvoetballer wat hem dus uiteindelijk ook opgebroken is...
|
Citaat:
z'n vrouw bedriegen met een meisje hier uit de buurt :p Sukkel |
tis een voetballer die gestopt is met voetbal. Niets meer, niets minder
|
Citaat:
hehe, die goal kan ik me ook nog herinneren (Y) Op zich is 27 wel opzienbarend jong, maar vond het niet een gewldige voetballer. Niet echt boeiend dus :] |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zeg dan allebei nix. Maja blijft nog altijd boeiender dan ballet, meisjesvoetbal of diabolo. |
Het was op zich een goede speler, maar om daar nou een topic voor te openen? :)
|
Citaat:
|
gruwelijk irritante, naast zijn schoenen lopende, over het paard getilde karikatuur van zichzelf
|
kon een "wereld voetballer" worden..
Jammer.. dat hij zijn lot zelf heeft gekut (n) |
Citaat:
|
Het prototype van een voetballer met talent, die er dus echt geen reet aan doet. Al die verhalen die ik erover heb gehoord......
Hij had vele talent, verdiende meteen bakken met geld, maar was nooit een echte sporter. Hij gaf meer om de dingen buiten het voetbal, dan om het voetbal zelf. |
T is jammer.. Maar t past ook wel een beetje bij zn verhaal natuurlijk.. Hij heeft toch ook iets met die Priscilla Brard gehad? :) Zwaar relaxed die dude :p
|
Citaat:
als jij feyenoord haat, haat jij toch ook niet meteen manchester utd. ofzo? |
een beetje meer respect voor dani graag
|
Citaat:
|
Keesie Wonderboy stopt ook,daar heb ik meer respect voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar hebben we zo'n ander topic voor. :) |
Citaat:
Sorry? :confused: |
Dat was een poging tot promotie voor dit topic :)
|
Citaat:
ik vond dani trouwens wel een goede speler hoor, maar het is zijn eigen schuld dat het niet echt iets met hem geworden is want hij had natuurlijk veel meer kunnen bereiken. balen dat ik geen schotel heb.. dani vol in beeld... mmmmm |
Jammer man, dat hij stopt na zo'n glansrijke carriere ;).
Hij heeft aan het begin een paar keer leuk gescoord (die 2 kopballetjes), maar voor de rest vond ik het eerlijk gezegd niet veel soeps met die gozer.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |