![]() |
ik erger me kapot aan al het gezeik en gejank hier
met name van fleed admiral, skyrise en nog wat anderen...
Het komt bij mij over dat jullie iedereen uit de tent proberen te lokken, en als vervolgens een reactie op komt zijn jullie de gebeten hond. En dan vooral Fleed Admiral die steen en been klaagt als er iets gezegd wordt dat hem niet aanstaat. Half MM staat vol met topics van hem. Morgen kom ik met voorbeelden. Nu ben ik te gaar... |
Over FA is al eens een topic geweest, zou me niks verbazen als je daar al veel neergekwakt hebt.
Dat topic is allang gesloten en deze zal denk ik ook wel niet al te lang open blijven. |
Een tijdje terug was het heel erg, dat ben ik met je eens, maar valt het op dit moment niet erg mee? Ik tel nu één topic van FA en één topic van Skyrise op de eerste pagina.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het is dan ook het Klik-forum. "Meester, ze doen het weer!"
Maar dat doet iedereen hier, niet alleen FA en Skyrise. |
Vrij hinderlijk gedrag, opzich.
Maar het moderatiebeleid is hier ook veel te streng. Sommige forumbazen menen bij iedere kleine overtreding extreem hinderlijk autoritair gedrag te moeten vertonen. |
Ik houd er ook niet van. Maar dat heeft meer met de manier van schrijven te maken. Gewoon laten zien hoe oplettend hij wel niet en hoe vervelend alle anderen.
Er staat gewoon bijna letterlijk: "Jongens maak mij nou alsjeblieft fb, kijk eens hoe goed ik het doe." Maar goed, ik heb hierover ook al redelijk wat gezegd in dat andere topic dus ik zal me nu stil houden. |
Citaat:
|
Citaat:
[edit]afzeikpost weg :O[/edit] |
Afzeiktopics over bepaalde users worden niet gewaardeerd op dit forum. Dus maak je punt, want als dit weer een FA-topic dreigt te worden gaat het simpelweg dicht. M&M is voor iedereen om meldingen te doen van zaken die vermeend in strijd zijn met het beleid op dit forum; dus mits de meldingen van FA of eenieder ander serieus en onderbouwd zijn, zie ik absoluut geen probleem.
|
Citaat:
|
Ik kan het me voorstellen dat je je zelf er aan ergert maar ik moet zeggen dat ik er zelf niet zoveel last van heb. Misschien komt dat ook omdat het op dit moment wat minder is.
|
Je zou ook gewoon wat minder vaak op M&M kunnen komen of zelfs helemaal niet totdat je ook werkelijk iets te melden hebt. Dan heb jij ook nergens last van.
|
I agree weg met die vent (n)
|
Ach al die zeikerds die jullie hier noemen ( er ontbreekt er hier een, en haar naam ga ik uit medelijden niet bekend maken ) vind ik juist heel komisch, en zorgen datr ik naar bed ga met een opgewekt humeur...... (y)
|
Citaat:
|
Dan kijk je daar gewoon niet.
|
Het gaat erom dat FA en nog wat anderen alles aangrijpen om zich op de een of andere manier beledigd te kunnen voelen.
Maar ik wilde dit alleen eens onder de aandacht brengen, ik wist niet dat er al eerder over gepraat is. |
Citaat:
Dan weet je dat nu. :D |
Citaat:
Maar als dat probleem er inderdaad is: ik zou zeggen houd je ogen eens open en meld wat er in jouw ogen fout gaat. :) |
Citaat:
Nou ja de betrokkenen weten het vast nog wel, hele scheld kannonnades over en weer, en vervolgens mensen die gaan klagen dat zij de vermoorde onschuld zijn, terwijl ze dat niet zijn. Vraag Gatara maar, die kan zich dat misschien nog wel herinneren |
Sorry maar ik zie niet echt het nut in van dit topic. Goed, je wist niet dat er al over gepraat is.
Indien je concrete klachten hebt over een user of thread, kun je dat melden op M&M, maar ik heb geen zin om weer een "fleet admiral" topic te hebben op BZ. Hij is goed op de hoogte van de kritiek cq. aanmerkingen op zijn postgedrag. En wij houden dat uiteraard ook in de gaten, net als eenieder ander. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54. |