![]() |
led zeppelin satanic?
http://www2.memlane.com/jmilner/stairwaybackwards.htm
Check die shit. Als je 'Stairway to Heaven' reverse afspeelt, zit er een satanische boodschap in. Blijkbaar. |
Ik heb zo'n .wav bestandje gekregen, en d'r zat dacht ik iets in van: "For the Glory of Satan" ofzo. Zal 't nu wel effe luisteren.
|
't Is nog te vroeg in de ochtend om ook maar iets te kunnen verstaan, dit wordt mede mogelijk gemaakt doordat ik gister iets te veel pils heb lopen heerschen.
Het enige dat ik hoor is 'Satan' :D. |
Ik hoor ff 666, maar hé, waar hoor je dat niet.
Daarbij, 666 staat in de bijbel. Ik denk helemaal niet dat ze satanistisch zijn, ze zijn gewoon goed. Altijd onnuttige dingen zoeken... Straks worden ze ook nog voor de rechtbank gesleept. :rolleyes: |
Citaat:
|
Ja, dat is logisch, zo'n monumenten. <3
Kunnen de groepjes van tegenwoordig wat van leren. |
'there was a little toolshed where he made us suffer, sad Satan'
Hilarisch :D |
Citaat:
'O my sweet Satan, i wanna life forever in the garden of zip, he will he will give you six six six' Ik denk trouwens dat het toeval is. |
Dit heb je trouwens ook bij hét bekende QUEEN nr (titel kan ik niet spellen dus ik probeer het ook niet).
Als je 'is this the real life, or is this just fantasy' omgedraaid hoor je 'jesus helps the crappy'. |
Hier is nog zo'n link:
Backmasking |
Hm. Dat soort dingen hoor je wel vaker.
Schijnt ook in Like a Prayer van Madonna te zitten.. Iets met I will drink your blood, I will grind your bones ofzo. |
Citaat:
|
hehe ja grappig meer ook niet
|
het schijnt dat als je de zanger van led zeppelin rood verft en hem hoorntjes geeft dat hij op de duivel lijkt
|
Citaat:
ooohh! :eek: |
Ik vind dit toch zo`n onzin eh.. wie draait er nou z`n muziek achterstevoren? als normale muziekliefhebber doe je dat toch niet? :confused:
|
Citaat:
en als je nou te veel vrije tijd hebt? |
dan is er altijd nog het forum
|
Citaat:
|
uhm, als ik de 2 teksten vergelijk zit er echt helemaal geen patroon in die ze allebei hebben. ik ga even mijn lp verkeerd laten draaien
|
ah gestoord, het is echt zo
ik hou t bij pure toeval. Led Zeppelin is nog steeds 1 of my favourite bands |
Senses Fail?
GADVERDAMME. 't Lijkt me vreemd dat het toeval zou zijn. |
Citaat:
|
Ghehe...ik blijf het vet vinden..
Het is net zoals je iets begraaft en dat mensen het 100 jaar later terugvinden, maar dan anders.. |
ghehe ik had m laatst al gehoord, puur toeval
zo hebben vrienden van mij met hun band ask for bob een nummer waarin een refrein zit dat als je het omdraait te verstaan is als don't be straight edge :cool: maar alsnog is t toeval |
volges mij is er mee gekloot
als je de normale versie luisterd hoor je een soort achtergrond geluid het is niet egt duidelijk aanwezig maar het zit er wel ongeveer gelijk met de zang of het ligt aan mij :P |
Citaat:
Maar toch is het gewoon toeval. |
Citaat:
|
Er is cker niet mee gekloot...je kan het namelijk zelf uitproberen, maar ik vraag me sterk af of het toeval is, het hele nmr bestaat uit dit soort tekst.. :|
|
Ik heb geen idee, het waren wel hippy's en de meeste hippy's hadden wel iets tegen de christelijke regels.
|
Ik hoor het helemaal niet als je t nummer echt achteruitspoelt:S
dikke onzin weeris. |
Citaat:
je kan terplekke dat stuk nummer downloaden en met een mp3 to wav bestand weer toveren in een wav en terug laten spoelen met windows sound recorder. |
Ik hoorde van McMotion dat er ook een band was (ben de naam ff kwijt) en als je een nummer van ze in je winamp afspeelt, en er bepaalde effecten bij toevoegd, dat je dan eenofander gezicht tezien krijgt... :cool: :cool:
|
Citaat:
accepteer het nou maar. |
Citaat:
|
Ja lijkt me dat niet eerder iets voor spookverhalen ofzo
|
Klinkt wat beangstigent,
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aphex twin heette die band..
|
Met effecten bedoel ik van die kleur-shit die beweegt op de muziek alstware..
|
Citaat:
|
:cool:
|
Citaat:
als 'n trainingsprogramma voor blinden... dat ze via die geluiden, die de spectral transformer terugzet omgevingen zouden kunnen herkennen. |
Citaat:
Winamp heeft alleen een soort trillend draadje als effect. |
jah maar voor winamp kan je ook andere dingen toevoegen..maar vraag t niet aan mij hoe het moet, heb geen id hoe dat werkt.:)
|
Citaat:
|
ben er zelf nu ook achter dat er niet mee is gekloot
had ff lptje opgezocht waar het nummer opstaat :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |