![]() |
Wat is een verhouding?
Ik wou graag weten wat een verhouding inhoud en of dat ongeveer het zelfde als verkering / relatie is. Ik ga vaak met een meisje om die ik leuk vind. We zijn goede vrienden met elkaar, maar ik heb het gevoel dat ze verder wil, Ze woont in Deventer en ik woon daar vlakbij, ong. 15 km verder. Als we met z'n tweeën zijn dan heeft ze het over dingen die tussen ons moeten blijven. We hebben ook dingen gedaan die je normaal doet als je wat met elkaar hebt, en dan wil ze dat het tussen ons blijft.
|
Het lijkt er een klein btje op alsof ze jou gebruikt.
Ik krijg zelf altijd een raar gevoel bij als iemand wel erg graag wil dat dingen geheim blijven. Soms is er een reden voor zoals bijvoorbeeld vrienden, soms wordt je ook gewoon gebruikt.(n) |
en als het boven is ^^, je bent 22 en zult vast geen mentale achterstand hebben, dus een beetje assertiever.
|
Citaat:
|
Met verhouding wordt meestal een buitenechtelijke relatie bedoeld. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We hebben ook paar keer gezoend enzo, ze wordt wel snel geïrriteerd als ze denkt dat ik haar niet begrijp; ze legt dan iets uit en ik zeg dan bijv. ja of zeg het in de verkeerde woorden terug.
|
Ik denk dat jullie gewoon een beetje door moeten blijven rotzooien en gewoon genieten en niet proberen te benoemen wat er tussen jullie is. Daar komen alleen maar problemen van.
|
Valt dit ook onder een verhouding?
|
www.vandale.nl
Verhouding: intieme, duurzame relatie tussen twee personen. (Ik heb altijd gedacht dat het wat anders inhield... :o ) |
Citaat:
|
Dat dacht ik dus ook altijd...
Hmm, VanDale is best wel vaag hier... Of ik ben het, dat is ook goed mogelijk. |
Sja, vraag dan aan haar wat ze nou van je wil
Uhm en anders, Doe er dan niet aan mee. Of je moet al gevoelens voor haar hebben? Dan moet je dat zeggen tegen haar [als ze dat nog niet goed weet?] en zeggen dat je niet alles geheim gaat houden, ookal wil zij vna wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |