![]() |
kunstbende gedicht - titel gezocht
vol verachting van dit alles
ren ik achter wijzers aan vastgeketend aan mijn kennis stap voor stap steeds verder gaan ben ik weg, voorgoed gestorven? of ben ik mezelf ineens is het masker weggesmolten de ware ik mijn echte vrees? verdronken in de dialogen zwenkt de klepel heen en weer duizelig van alle woorden zucht ik, want ik kan niet meer rechter, sla maar met de hamer voor ik weer mezelf verlies vel uw oordeel, heb ik waarde? ben ik alles, ben ik niets misschien wil ik van alles in de laatste regel nog "iemand" maken, is dat een idee? |
Dit kan naar:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=731728. Kan het alleen niet voor je verplaatsen ;). Mede-FB? :) ........ Dreamerfly |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een leuk, fris, gedicht!. ik ga even een kop thee drinken en dan reageer ik weer!. |
ik doe dit jaar ook mee met kunstbende, voor de tweede keer:). Over je tekst. De vorm is mooi. Tot daar. Het onderwerp is voor mij te modern, maar dat is persoonelijke smaak. Rechters en hamers horen niet thuis voor mij in die context toch niet, in een gedciht.
verder gebruik je veel te veel cliché's denk ik, en je gedciht zijn teveel woorden voor de uiteindelijke betekenis. Wat er staat, heb je geschrveen en ik interpreteer dit nbiet meer, met andere woorden, voor mij is dit proza met een poëtische invalshoek. maar de vorm was wel mooi en ik wens je heel wat succes met kunstbende |
mensen raad eens hoeveelste ze is geworden :D (y)
|
Citaat:
:) (y) |
ja da klopt;) goezo. Nee Nikki heeft het iig heel goed gedaan;)
|
Gefeliciteerd he!:) (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |