Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   De winnaars zijn bekend! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=755722)

lovetear 22-02-2004 15:34

De winnaars zijn bekend!

Na het schrijven en het stemmen is uiteindelijk deze uitslag gebleken:

Een gedeelde eerste plaats voor jsoes en sublime, toevallig ook de laatste twee gedichten die het laatst werden ingezonden(allebei 7 stemmen :eek: ). De tweede plek is gegaan naar De boom, van monrath, die ondanks dat ik hem in eerste instantie verkeerd had geplaatst toch nog een behoorlijk aantal stemmen wist binnen te slepen(5 stemmen (y) ). De derde plaats is gegaan naar de enthousiaste deelneemster medea, die zelfs met 2 gedichten had meegedaan. Haar gedicht bij het schilderij hanging werd door de doppers het meest gewaardeerd, vandaar dat zij toch nog een derde plek in de wacht wist te slepen (vier stemmen :cool: ) .

En voor zover dat nog niet bekend was, wie heeft welk gedicht gemaakt:

1: de boom, door monrath
2: de gehangene, door sublime
3: bloeddruk, door jsoes
4: doem der doden, door xineof
5: geen titel, door medea(begon met: Het licht druipt langzaam aan)
6: geen titel, door bumblebee(begon met: De zoveelste vrijdag)
7: geen titel, door medea(begon met: Als het ’s ochtends ochtend is )

Ik bedank iedereen die meedeed voor het enthousiasme en feliciteer de winnaars met hun eeuwige roem.

Leonoor 22-02-2004 17:06

Misschien kan je er bij zetten welke 'geen titel' van wie is (dus gedicht erbij of de eerste regel er van ofzo), want ik kan er nu niet echt wijs uit worden wat van wie van de drie is...

Vogelvrij 22-02-2004 17:20

Leuk:D

Maar ik weet eigenlijk helemaal niet wie er op mij hebben gestemd:o

mariamne 22-02-2004 17:38

Ik heb i.g. op sublime gestemd, een subliem gedicht!;):). Gefeliciteerd alle 3!. :) (y)

Dreamerfly.

lovetear 22-02-2004 17:39

Citaat:

Leonoor schreef op 22-02-2004 @ 18:06:
Misschien kan je er bij zetten welke 'geen titel' van wie is (dus gedicht erbij of de eerste regel er van ofzo), want ik kan er nu niet echt wijs uit worden wat van wie van de drie is...
De gedichten staan in dezelfde volgorde als in het topic met de poll ;) . Maar ik zal het voor het gemak inderdaad even aanpassen.

Leonoor 22-02-2004 18:36

Citaat:

lovetear schreef op 22-02-2004 @ 18:39:
De gedichten staan in dezelfde volgorde als in het topic met de poll ;) . Maar ik zal het voor het gemak inderdaad even aanpassen.
Ah, oké. En dank je wel. ;)

sublime 22-02-2004 21:36

ik heb geen speech voorbereid, sorry :bloos:

jsoes, monrath en medea ook gefeliciteerd (y):)
and thanks for voting on me, of course ;):D

(smily attack)

jsoes 23-02-2004 20:59

Ja, hee, van hetzelfde, ook van harte gefeliciteerd! :D
Gezellig hoor, zo'n wedstrijdje. Altijd leuk.

xineof 28-02-2004 13:22

Iedereen gefeliciteerd :)! sublime, ik had eigenlijk wel een speech verwacht hoor :(.... :p ;).

sublime 28-02-2004 17:22

Citaat:

xineof schreef op 28-02-2004 @ 14:22:
Iedereen gefeliciteerd :)! sublime, ik had eigenlijk wel een speech verwacht hoor :(.... :p ;).
ja ik vind het ook wel erg teleurstellend van mezelf :(;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.